Případové studie

IT služby poskytujeme od roku 1997 a se zákazníky budujeme pevné vztahy. 75 % z nich je s námi déle než 8 let. Můžete mezi ně patřit i vy!

Přečtěte si zkušenosti klientů, kterým IT řešení od TOTAL SERVICE pomohlo k úspěšnějšímu podnikání.
Případové studie
BIOCEV
Dodali jsme komplexní systémy výpočetní, úložné a bezpečnostní infrastruktury pro nové vědecké centrum ve Vestci u Prahy.
Industrial Koncern
Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, helpdeskový portál, či přímou denní podporu v místě zákazníka.
Fakultní nemocnice Ostrava
Na podzim roku 2020 jsme získali projekt s názvem Dodávka a implementace SIEM a služby v rámci kybernetické a informační bezpečnosti pro nejvýznamnější zdravotnické zařízení Moravskoslezského kraje.
UZIS
Pro Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR jsme dodali kompletně nové datové centrum, včetně migračních prací a nových systémů pro posílení kybernetické ochrany, řešení SIEM, platformy elektronických podpisů a pečetění HSM a metodiky řízení bezpečnosti.
Česká zemědělská univerzita v Praze
TOTAL SERVICE dodal technologie a začal provozovat privátní datové centrum formou služby pro druhou největší univerzitu v České republice.
AUDITOR
Společnosti AUDITOR vyvstala potřeba náhrady dosluhujících technologií zajišťujících provoz firmy, včetně požadavku na zavedení pokročilé uživatelské podpory pro několik poboček. Postavili jsme pro ni novou centralizovanou technologii infrastruktury na bázi Lenovo Flex System, VMware, Veeam a terminálových služeb.
Magistrát hlavního města Prahy
V letech 2017–2018 došlo k významným investicím do IT infrastruktury města, když MHMP postupně nakoupilo technologie pro dvě nová moderní datová centra. DC bylo potřeba sestavit, nakonfigurovat a zajistit jejich architekturu tak, aby mohla být úřadem i zřizovanou organizací aktivně využívána pro provoz klíčových aplikací. Provoz těchto datových center byl požadován v režimu 24/7 s reakční dobou na kritické výpadky do 2 až 4 hodin.
Orkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé)
Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vitana do té doby spolupracovala.
VALEO
VALEO mělo dlouhodobě problémy s náborem dostatečného množství spolehlivých IT profesionálů, a to včetně s tím souvisejících rozpočtových potíží. Tento problém Valeo vyřešilo externí správou ICT od TOTAL SERVICE.
Úřad MČ Praha 9
Úřad MČ Praha 9 řešil nedostatek kvalifikovaného personálu, který by byl schopen efektivně čelit nárokům na elektronizaci veřejné správy a řešit související správu nejmodernějších technologií. Zastali jsme roli klíčového ICT partnera úřadu v různých pozicích a oblastech. Mimo jiné jsme se podíleli na tvorbě a správě několika desítek specifických aplikací a systémů datových zpráv.

TOTAL SERVICE –
váš spolehlivý partner v ICT

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Kontaktujte nás

Zanechte nám kontakt a krátkou informaci o tom, co právě řešíte, a my se s vámi spojíme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811 nebo poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800