Podporou L1 a dalšími flexibilní službami šetříme firmě 50 % nákladů na techniky
Našemu klientovi jsme pomohli s přechodem od předchozího dodavatele podpory L1 a plynuje ho nahradili. Díky lokální podpoře a dalším flexibilním službám, které poskytujeme, ušetří firma čas i náklady na práci techniků ze zahraniční centrály.
Zmodernizovali jsme firewally pro Bohemia Properties a posílili tak kyberbezpečnost
Společnost měla ve svých hotelech zastaralé firewally, které bylo potřeba co nejdříve vyměnit kvůli bezpečnosti interních dat i dat hostů. Proto jsme vybrali a implementovali nová řešení, která nadále monitorujeme a spravujeme.
Během jediného týdne jsme v myTimi vyřešili dlouhodobé problémy s připojením k WiFi. Provedli jsme celkovou revizi firemní sítě a zajistili, aby byla firma neustále online.
Instituci MÚAAVČR jsme pomohli se zajištěním funkčního a současně reprezentativního řešení pro videokonference a online i lokální prezentace a meetingy.
Společnosti BIS Czech pomáháme s efektivním nákupem ICT zařízení – nákup je centrální, stejně jako servis. Nabízíme totiž jednotné kontaktní místo s podporou 24/7.
Úřadu městské části Praha 9 jsme pomohli s výběrem centrálního tiskového řešení k jeho spokojenosti. TOTAL SERVICE poskytoval konzultační činnosti pro výběr vhodného řešení, které z pohledu operativy koresponduje s potřebami zaměstnanců úřadu.
VALEO mělo dlouhodobě problémy s náborem dostatečného množství spolehlivých IT profesionálů, a to včetně s tím souvisejících rozpočtových potíží. Tento problém Valeo vyřešilo externí správou ICT od TOTAL SERVICE.
Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní podporu v místě zákazníka.
Zajistili jsme infrastrukturu pro provoz webových nástrojů bez výpadků
Našemu klientovi jsme pomohli zajistit plynulý provoz online nástrojů webových stránek a dodnes zajišťujeme správu a dohled nad vytvořeným prostředím. Klient nemusel řešit zřízení interního týmu a díky tomu byly jeho náklady čtyřnásobně nižší.
Našemu klientovi jsme zajistili centrální správu Wi-Fi přes cloudovou konzoli. Díky tomu klient získal stabilní a rychlé Wi-Fi připojení, které spravuje z jednoho místa.
Klientovi, prestižní výrobní a technologické společnosti, jsme zajistili zavedení robustního a stabilního IT řešení, které je schopné pružně reagovat na další expanzi společnosti. Podařilo se nám dosáhnout i snížení počtu a časového vytížení interních IT specialistů o vyšší jednotky pracovních dní měsíčně, a tím jsme klientovi umožnili významné snížení mzdových výdajů.
Klientovi jsme pomohli s obnovou zastaralého ICT vybavení, a to za udržení zdravého cashflow organizace. S klientem jsme se dohodli, že v této případové studii nebudeme uvádět konkrétní název instituce.
Klientovi jsme pomohli s identifikací a eliminací bezpečnostních rizik, při jejichž exploataci kybernetickými útočníky hrozila značná finanční ztráta. Vzhledem k důvěrné povaze dále uváděných informací jsme se s klientem dohodli, že v této případové studii nebudeme uvádět konkrétní název instituce.
Na podzim roku 2020 jsme získali projekt s názvem Dodávka a implementace SIEM a služby v rámci kybernetické a informační bezpečnosti pro nejvýznamnější zdravotnické zařízení Moravskoslezského kraje.
Pro Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR jsme dodali kompletně nové datové centrum, včetně migračních prací a nových systémů pro posílení kybernetické ochrany, řešení SIEM, platformy elektronických podpisů a pečetění HSM a metodiky řízení bezpečnosti.
Společnosti AUDITOR vyvstala potřeba náhrady dosluhujících technologií zajišťujících provoz firmy, včetně požadavku na zavedení pokročilé uživatelské podpory pro několik poboček. Postavili jsme pro ni novou centralizovanou technologii infrastruktury na bázi Lenovo Flex System, VMware, Veeam a terminálových služeb.
V letech 2017–2018 došlo k významným investicím do IT infrastruktury města, když MHMP postupně nakoupilo technologie pro dvě nová moderní datová centra. DC bylo potřeba sestavit, nakonfigurovat a zajistit jejich architekturu tak, aby mohla být úřadem i zřizovanou organizací aktivně využívána pro provoz klíčových aplikací. Provoz těchto datových center byl požadován v režimu 24/7 s reakční dobou na kritické výpadky do 2 až 4 hodin.
Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vitana do té doby spolupracovala.
Společnosti LABEL design jsme zřídili spolehlivé a bezpečné internetové připojení, aby přesně odpovídalo jejím potřebám. S LABEL design spolupracujeme dodnes na dalším zabezpečení síťových služeb.
Společnosti CAR4WAY jsme pomohli s nastavením cloudu Microsoft Azure, aby zcela vyhovoval jejím potřebám. S firmou spolupracujeme i nadále a poskytujeme potřebný servis.
Společnosti Bohemia Properties jsme implementovali tiskové řešení na základě stanovených potřeb klienta. S Bohemia Properties spolupracujeme téměř 5 let.
Úřad MČ Praha 9 řešil nedostatek kvalifikovaného personálu, který by byl schopen efektivně čelit nárokům na elektronizaci veřejné správy a řešit související správu nejmodernějších technologií. Zastali jsme roli klíčového ICT partnera úřadu v různých pozicích a oblastech. Mimo jiné jsme se podíleli na tvorbě a správě několika desítek specifických aplikací a systémů datových zpráv.
Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás
na telefonním čísle: (+420) 270 002 811
nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
Buďte s námi ve spojení
TOTAL SERVICE a.s.
Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7