KONE

Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní podporu v místě zákazníka.
KONE

Posláním společnosti KONE je zlepšovat pohyb osob v městském životě. S využitím svých zkušeností poskytuje spolehlivý, bezpečný a komfortní pohyb lidí v budovách i mezi nimi. V roce 2018 dosáhla firma tržeb ve výši 9,1 miliard eur. KONE aktuálně zaměstnává více než 57 000 profesionálů ve více než 60 zemích světa. Akcie KONE třídy B jsou již od roku 1967 zapsány na burze Nasdaq Helsinki Ltd. ve Finsku. Spolupráce s KONE vzešla z mezinárodního výběrového řízení v roce 2003 a trvá dodnes. 

Výchozí situace 

Před 15 lety bylo výzvou zavést do české pobočky této společnosti nejen ICT technologie zaručující výrobnímu závodu v Ústí nad Labem bezvýpadkový provoz, ale s tím spojené další ICT služby, nezbytné pro úspěšné vedení a rozvoj firmy. Jednalo se o komplexní dodávku ICT technologií pro výrobní závod postavený na „zelené louce“, která byla následována podpisem dlouhodobé servisní smlouvy, na níž závisí další úspěch KONE. 

KONE působí na českém a slovenském trhu již od roku 1991. KONE, a.s. je součástí regionu NEM (New Emerging Markets) v rámci CNE (střední a severní Evropa). Centrála české divize sídlí v Praze, pobočky a servisní střediska jsou v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Brně, Olomouci a Ostravě. 

 Řešení TOTAL SERVICE 

Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, helpdeskový portál, či přímou denní podporu v místě zákazníka. Naší rolí je současně velmi blízká a úspešná spolupráce s globálním IT outsourcingem KONE. 

Veškeré centrální technologie, jako jsou přenosové sítě, servery, disková úložiště, databáze, aplikace a operační systémy, jsou napojeny pod nepřetržitý dohled a správu. Služby pokrývají i průmyslové počítače a systémy výrobních linek, telefonie a Wi-Fi, které jsou podporovány v nepřetržitém režimu 24/7 s garancí rychlého zásahu v případě výpadku. S hrdostí dnes můžeme prohlásit, že denně pečujeme o 550 uživatelů, pro které TOTAL SERVICE znamená jistotu v technické podpoře a umožňuje jim plné soustředění na vlastní práci. 

 

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice