Zajistili jsme infrastrukturu pro provoz webových nástrojů bez výpadků

Našemu klientovi jsme pomohli zajistit plynulý provoz online nástrojů webových stránek a dodnes zajišťujeme správu a dohled nad vytvořeným prostředím. Klient nemusel řešit zřízení interního týmu a díky tomu byly jeho náklady čtyřnásobně nižší.
Zajistili jsme infrastrukturu pro provoz webových nástrojů bez výpadků

S jakými problémy se na nás klient obrátil? 

Společnost nás kontaktovala s požadavkem na zajištění stabilního provozu svých webových stránek bez výpadků. Kvůli vysoké návštěvnosti bylo potřeba nasadit loadbalancery a zvýšit standard bezpečnosti pomocí vysoce výkonných firewallů. V rámci toho bylo nutné zavést i analýzu provozu. 

Jak jsme klientovi pomohli? 

Na projektu jsme pracovali dva měsíce, během kterých jsme oživili prostředí, nastavili konfiguraci a nasadili do operativního provozu. Dodané technologie jsme následně doplnili o monitoring a reporting, abychom mohli včas zachytit podezřelé události. Hlavním cílem projektu i výzvou při nasazování byla minimalizace výpadků vzhledem k zátěži retailového e-shopu. To se i podařilo splnit. 

Jaké jsou konkrétní výsledky? 

Díky našemu řešení se klient může těšit z provozních i finančních výhod: 

  • Stabilního prostředí s vyšším bezpečnostním standardem a správným rozložením zátěže provozu mezi prvky.  
  • Monitoringu a reportingu podezřelých událostí nad firewally a loadbalancery.  
  • Analytického týmu, který dohlíží nad událostmi na úrovni spravovaných zařízení. V případě tvorby interního týmu by odhadované náklady byly čtyřnásobné. 

Jak vypadá naše spolupráce v současnosti? 

Nadále zajišťujeme správu prostředí včetně pravidelného reportingu činností. V případě jakýchkoliv potíží jsme tedy ihned k dispozici a vše řešíme. 

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice