Strategie ICT a rozpočtování

Najděte ten správný balanc mezi investičními a provozními výdaji vaší společnosti v oblasti ICT technologií. Svěřte plánování rozpočtu do našich rukou a žádné neočekávané výdaje už vás nikdy nepřekvapí.

Dokážeme nejen zhodnotit současnou situaci vašich ICT technologií, navrhnout vám vhodnou strategii a další progres, ale také pomoci vám s pečlivým plánováním rozpočtu, bez kterého se hladký chod ICT oddělení neobejde.

Strategie ICT a rozpočtování ICT
Důvěřují nám malé firmy i velké korporáty. Přidejte se k nim i vy.
Díky naší tvorbě strategie ICT a rozpočtování:
-
Setření nákladů
Ušetříte až 30 % neočekávaných nákladů.
-
Přehled o toku financí
Budete mít neustálý přehled o toku financí v rámci ICT oddělení.
-
IT náklady pod kontrolou
Získáte možnost přejít na operativní OPEX ICT plánování a strategii a mít tak dokonalý přehled o všech vašich IT nákladech.
-
Plánování investic
Pomůžeme vám naplánovat jednorázové i pravidelné investice.
Jak to funguje?
1
V rámci úvodního auditu prověříme stav vašeho ICT a zjistíme jeho silné i slabé stránky.
2
Na základě výsledku auditu vám navrhneme řešení odpovídající přesně vašim potřebám.
3
Po vašem schválení návrh realizujeme a postaráme se i o pokrytí datového centra a zajištění bezpečnosti koncových uživatelů.
4
S následným dohledem nad realizací jednotlivých fází vám pomůže náš Technical Account Manager a Key Account Manager.
5
Během plánování rozpočtu se řídíme nejen ideálním způsobem řešení, ale hlavně vašimi reálnými možnostmi.
6
Dle finálně schváleného rozpočtu realizujeme správu ICT prostředí v průběhu daného období.
Strategie ICT a rozpočtování ICT

Plánování rozpočtu ICT vám pomůže vyhnout se nepříjemným nečekaným výdajům

  • Společně naplánujeme vaši ICT strategii na následujících 3–5 let.
  • K dispozici vám budou naši zkušení Key Account Manageři a Technical Account Manageři, kteří vám zodpoví všechny otázky a pomohou nasměřovat vaše ICT správným směrem.
  • Pomůžeme vám s tvorbou OPEX a CAPEX rozpočtů i s plánováním investic do rozvoje ICT.

Případové studie

Zajistili jsme bezpečnější a efektivnější Wi-Fi síť pro společnost Louda Auto+ díky aplikaci HPE Aruba
Společnosti Louda Auto+ jsme pomohli vybudovat moderní a bezpečnou Wi-Fi síť v celém jejich podnikovém areálu. Implementace technologie HPE Aruba zlepšila zákaznický zážitek díky spolehlivému připojení, přesnému sledování polohy vozidel a vyšší bezpečnosti. Chcete se dozvědět více, přečtěte si naší ... Přečíst více
Nová SAP infrastruktura díky HPE GreenLake: řešení bez nutnosti milionových investic
Pro klienta s velmi specifickými požadavky jsme našli vhodnou SAP infrastrukturu, kterou jsme následně implementovali a staráme se o její správu. Přečíst více
Audit a analýza ICT infrastruktury
Klientovi, prestižní výrobní a technologické společnosti, jsme zajistili zavedení robustního a stabilního IT řešení, které je schopné pružně reagovat na další expanzi společnosti. Podařilo se nám dosáhnout i snížení počtu a časového vytížení interních IT specialistů o vyšší jednotky pracovních dní m... Přečíst více
Financování ICT projektů
Klientovi jsme pomohli s obnovou zastaralého ICT vybavení, a to za udržení zdravého cashflow organizace. S klientem jsme se dohodli, že v této případové studii nebudeme uvádět konkrétní název instituce. Přečíst více
Proč využívat strategie ICT a rozpočtování právě od nás?
Více než 25 let zkušeností v oboru
V sektoru IT nás nic nezaskočí. Pohybujeme se v něm už více než 25 let. Naše technická divize má 100+ specialistů, což nám zajišťuje 100% zastupitelnost a dostupnost 24/7.
Reakční doba 2 minuty
Díky 24/7 Service Desku reagujeme na problémy rychlostí blesku. Vaši záležitost začneme řešit od 2 minut od doručení dotazu. 100 % dotazů jsme zatím vždy vyřešili.
Mluvíme lidskou řečí
Nezahltíme vás zbytečnými technickými detaily. Vše potřebné vám vysvětlíme tak, aby to pochopil i naprostý laik.

Novinky ze světa IT

Práce hrou: Jak gamifikace v HR motivuje zaměstnance?
Byznys
Práce hrou: Jak gamifikace v HR motivuje zaměstnance?
Nedaří se vám motivovat své zaměstnance nebo tým a zvýšit jejich produktivitu? Objevte relativně novou techniku, která přinese do firemního prostředí angažovanost i zábav...
09.09.2024
Jak efektivně řídit změny a inovace a udržet krok s konkurencí aneb strategie pro podporu inovací ve firmě
Byznys
Jak efektivně řídit změny a inovace a udržet krok s konkurencí aneb strategie pro podporu inovací ve firmě
Jak držet krok s konkurencí a efektivně řídit inovace v podniku? To je otázka, kterou si klade snad každý manažer. Nicméně jak zajistit, aby inovace nebyly jen prázdným h...
05.09.2024
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Byznys
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Rovnováha mezi prací a soukromým životem je klíčovým tématem dnešní uspěchané doby, které významně ovlivňuje jak zaměstnavatele, tak zaměstnance. Když se podaří sladit pr...
10.07.2024

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice