Správa ICT a outsourcing

Interní IT tým už v dnešní době není pro většinu společností efektivní. Ušetřete si hromadu starostí a přenechte správu ICT nám. Díky outsourcingu získáte kvalitní IT služby se zaměřením na bezpečnost a plánování nákladů – ať už jste státní organizace, nebo malá či velká soukromá společnost.

Na rozdíl od interního IT týmu se můžete na naši technickou podporu spolehnout v režimu 24/7 s reakcemi už v rámci hodin. Díky tomu dokážeme předejít 99,9 % problémů za pomoci kvalitních monitorovacích technologií.

Při outsourcingu za IT specialisty navíc platíte jen v případě, kdy pro vás skutečně pracují. Ve výsledku tak za IT služby zaplatíte až o 60 % méně než v případě interního IT týmu.
Správa ICT a outsourcing
Důvěřují nám malé firmy i velké korporáty. Přidejte se k nim i vy.
Outsourcujte ICT služby na nás. Díky tomu budete mít:
-
Ušetřené náklady
Ušetříte až 60 % nákladů. Na rozdíl od interního IT týmu naše techniky platíte jen v případě, kdy jejich služby skutečně využíváte.
-
Technický tým plně k dispozici
Až na 15 000 servisních a projektových hodin měsíčně budete mít k dispozici technický tým s více jak 95 odborníky s různými specializacemi.
-
Podrobný přehled
Za pomoci pokročilého výkaznictví získáte přehled o každé odpracované hodině i utracené koruně.
-
Nepřetržitou podporu
Na rozdíl od interních IT techniků se na naši podporu můžete obrátit v režimu 24/7 s reakcemi už v rámci hodin.
Správa ICT a outsourcing

Jak funguje služba IT outsourcing?

  • Provedeme vstupní audit, na základě kterého vám navrhneme řešení nejlépe odpovídající vašim potřebám.
  • Vše začíná představením našeho týmu. Každý z uživatelů tak bude přesně vědět, kdo mu může pomoci s jeho pracovním vybavením.

  • Společně určíme přechodné období, ve kterém provedeme nasazení služby, vyladění procesů, sestavení dokumentace i seznámení uživatelů s postupy její správy.  

  • Na základě získaných poznatků upravíme v případě potřeby na konci přechodného období fungování služby tak, aby co nejlépe vyhovovala vašim požadavkům.

  • Vrátíme se k běžnému chodu vaší společnosti a službu ladíme a doplňujeme dle dalších požadavků. Dořešíme operativu, plánování rozpočtů a strategie. 

Správa ICT a outsourcing

Nechte starost o vaše ICT na nás

  • Ušetříte náklady na provoz vlastního IT oddělení – k dispozici máte náš tým s více než 95 odborníky s dlouholetou praxí a různými specializacemi napříč celým oborem IT. 
  • V interním IT týmu nikdy nemůžete mít specialisty na všechna odvětví IT. Při outsourcingu však získáte jistotu, že každý problém vyřeší vždy rychle a spolehlivě ten nejkompetentnější odborník
  • Služby garantujeme pomoci SLA (Service Level Agreement) kontraktu, kde jsou předem nastavena pravidla a sankce. 
Správa ICT a outsourcing

Využijte služby našeho HelpDesku

  • Získáte jedno kontaktní místo pro vaše ICT díky službám našeho HelpDesku. Díky detailním přehledům a statistikám si navíc naše fungování můžete snadno zpětně zhodnotit. 
  • Bezpečnou správu ICT dokážeme zajistit všem bez rozdílu – ať už jste státní organizace, nebo velká či malá soukromá firma
  • Monitorujeme vaše prostředí v režimu 24/7, díky čemuž dokážeme předejít velkému množství problémů za pomoci kvalitních dohledových technologií.
  • Rádi vám pomůžeme i se zavedením systému řízení ICT, konzultací vývoje a případným plánováním rozpočtů. 

Případové studie

KONE
Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR jsme poskytli komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní p... Přečíst více
Česká zemědělská univerzita v Praze
TOTAL SERVICE dodal technologie a začal provozovat privátní datové centrum formou služby pro druhou největší univerzitu v České republice. Přečíst více
Orkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé)
Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vi... Přečíst více
Proč využívat outsourcing a správu ICT právě od nás?
Více než 25 let zkušeností v oboru
V sektoru IT nás nic nezaskočí. Pohybujeme se v něm už více než 25 let . Naše technická divize má 100+ specialistů, což nám zajišťuje 100% zastupitelnost a dostupnost 24/7.
Reakční doba 2 minuty
Díky 24/7 Service Desku reagujeme na problémy rychlostí blesku. Vaši záležitost začneme řešit od 2 minut od doručení dotazu. 100 % dotazů jsme zatím vždy vyřešili.
Pomůžeme vám s financováním
Pomůžeme vám vyřídit finanční či operativní leasing nebo úvěr na hardware, software i služby a rozložit vaše výdaje tak, aby nezatížily cashflow podniku.

Novinky ze světa IT

Práce hrou: Jak gamifikace v HR motivuje zaměstnance?
Byznys
Práce hrou: Jak gamifikace v HR motivuje zaměstnance?
Nedaří se vám motivovat své zaměstnance nebo tým a zvýšit jejich produktivitu? Objevte relativně novou techniku, která přinese do firemního prostředí angažovanost i zábav...
09.09.2024
Jak efektivně řídit změny a inovace a udržet krok s konkurencí aneb strategie pro podporu inovací ve firmě
Byznys
Jak efektivně řídit změny a inovace a udržet krok s konkurencí aneb strategie pro podporu inovací ve firmě
Jak držet krok s konkurencí a efektivně řídit inovace v podniku? To je otázka, kterou si klade snad každý manažer. Nicméně jak zajistit, aby inovace nebyly jen prázdným h...
05.09.2024
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Byznys
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Rovnováha mezi prací a soukromým životem je klíčovým tématem dnešní uspěchané doby, které významně ovlivňuje jak zaměstnavatele, tak zaměstnance. Když se podaří sladit pr...
10.07.2024

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice