Monitoring a správa infrastruktury a datových center

Dohledový tým pověřený monitoringem ICT sleduje provozní stav vaší ICT infrastruktury, aplikací i jejich záloh. Vaše podnikání chráníme nepřetržitým vyhodnocováním stavu systémů a predikcí chyb, což vede k prevenci výpadků.
Monitoring a správa infrastruktury a datových center
Valeo Orkla Kone Praha ÚZIS Městská částí Praha 9 Biocev VZP

Jak to funguje?

1.
Analýza IT systému
Analýza monitorovaných prvků a stanovení klíčových komponent ve vaší infrastruktuře i datových centrech.
2.
Návrh a nasazení monitoringu IT
Definice monitorovaných prvků, nastavení závislostí, sledovaných parametrů a vhodných prahových hodnot.
3.
Finální nastavení
Nastavení způsobu notifikací, jejich eskalace a návazných procesů. Konfigurace reportů a vizualizací dat.
Monitoring a správa infrastruktury a datových center

1.
Aktuální přehled
Monitorovací systémy obstarávají sběr dat, jejich zpracování (např. výpočty, agregace) a vizualizaci.
2.
Okamžité upozornění na nastalé problémy
Včas detekované anomálie umožňují i jejich včasné odstranění a předejití vážnějším situacím.
3.
Prevence výpadků
Výpadkům lze předejít díky vhodnému nastavení prahových hodnot sledovaných parametrů, které vyvolají upozornění či automatické akce.
Monitoring a správa infrastruktury a datových center

Náš monitoring IT

Provozní monitoring zajišťujeme open source monitorovacím nástrojem Zabbix, umožňujícím monitorování dostupnosti a výkonu technologií IT infrastruktury a aplikačních systémů. Monitorovací nástroj je provozován v síti zákazníka na virtuálním nebo fyzickém Zabbix proxy serveru, který zasílá šifrovaná data k vyhodnocení do centrálního serveru v dohledovém centru TOTAL SERVICE.

Mezi ICT prvky, které lze monitorovat, patří např.: síťová zařízení, virtualizační platformy, databázové systémy, webové služby, aplikační servery, hardwarové komponenty, síťová dostupnost aj.

Jsme jedním z českých technologických partnerů Zabbix a nástroj již od roku 2009 neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Výstupy z provozního monitoringu IT také kombinujeme s výstupy bezpečnostního monitoringu SIEM.

Do monitorovacího systému jsme úspěšně integrovali specializovaný software pro sledování stavu Oracle databází (Orabix, TSMON).

Spolupracujte s TOTAL SERVICE a nechte vše v oblasti ICT na nás

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Kontaktujte nás

Zanechte nám kontakt a krátkou informaci o tom, co právě řešíte, a my se s vámi spojíme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811.
- Vaše data jsou chráněna.