Efektivní tisková řešení pro vaši firmu

Hledáte optimální tiskové řešení pro vaši firmu? Tiskárnu si nekupujte, ale pronajměte.

Naše tisková řešení vám ušetří až 40 % nákladů, čas i starosti. Využíváme systémy jako MyQ a SafeQ, a proto vám můžeme nabídnout řešení, která přispívají ke snížení nákladů a zvyšují efektivitu vašeho tiskového prostředí. Vybereme pro vás nejvhodnější tiskárnu a postaráme se nejen o její instalaci a zprovoznění, ale i o nepřetržitou správu.

Platíte jen za to, co skutečně využijete, technické problémy vyřešíme bleskově za vás a už se nikdy nestane, že by vám došel papír nebo náplň.
Tisková řešení
Důvěřují nám malé firmy i velké korporáty. Přidejte se k nim i vy.
Naše tisková řešení vám přinesou úsporu
-
Pořizovacích nákladů
Nákladů na pořízení nové tiskárny v okamžiku, kdy vám výkon té stávající přestane stačit. My vám ji jednoduše vyměníme za jinou.
-
Nákladů za náplně
Až 40 % nákladů, které byste jinak utratili za náplně do vlastních tiskáren.
-
Až 50 % nákladů
Díky správnému nastavení pravidel tisku skrze centrální management.
Jak to funguje?
1
Provedeme audit vašeho aktuálního tiskového prostředí.
2
Navrhneme možné varianty, jak vám můžeme pomoci.
3
Vše, včetně možností správy, s vámi detailně projdeme a finalizujeme řešení.
4
V rámci 1–2 měsíců dodáme tiskové stroje dle definice služby. Vše rovnou nainstalujeme, zapojíme a zprovozníme.
5
Proškolíme vaše zaměstnance.
6
Poskytujeme nepřetržitý servis zařízení včetně dodávek spotřebního materiálu (tonerů, papíru, atd.).
Tisková řešení

Vy tisknete, my se staráme

Nákup nové tiskárny se vám v dnešní době už příliš nevyplatí. Mnohem výhodnější je tiskárnu si pronajmout:

  • Platit budete jen za to, co skutečně využíváte. Cena pronájmu se vždy odvíjí od množství využívaných služeb (barevný tisk, počet vytištěných stránek atd.). Navíc díky optimalizaci procesů a využití systémů jako MyQ a SafeQ můžete dosáhnout výrazného snížení nákladů.
  • Nikdy se vám nestane, že by došla náplň nebo papír. Stav vaší tiskárny neustále sledujeme a veškerý spotřební materiál vždy včas doplníme.
  • V případě technických problémů bleskově přijedeme a vše vyřešíme za vás.
  • Jakmile tiskárna doslouží nebo vám přestane vyhovovat její výkon, nemusíte řešit, kam s ní, ani utrácet za novou. My vám ji jednoduše vyměníme za vhodnější model a starou si odvezeme.

Případové studie

KONE
Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR jsme poskytli komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní p... Přečíst více
Česká zemědělská univerzita v Praze
TOTAL SERVICE dodal technologie a začal provozovat privátní datové centrum formou služby pro druhou největší univerzitu v České republice. Přečíst více
Orkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé)
Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vi... Přečíst více
Proč využívat tisková řešení právě od nás?
Více než 25 let zkušeností v oboru
V sektoru IT nás nic nezaskočí. Pohybujeme se v něm už více než 25 let. Naše technická divize má 100+ specialistů, což nám zajišťuje 100% zastupitelnost a dostupnost 24/7.
Reakční doba 2 minuty
Díky 24/7 Service Desku reagujeme na problémy rychlostí blesku. Vaši záležitost začneme řešit od 2 minut od doručení dotazu. 100 % dotazů jsme zatím vždy vyřešili.
Mluvíme lidskou řečí
Nezahltíme vás zbytečnými technickými detaily. Vše potřebné vám vysvětlíme tak, aby to pochopil i naprostý laik.

Novinky ze světa IT

Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Byznys
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Rovnováha mezi prací a soukromým životem je klíčovým tématem dnešní uspěchané doby, které významně ovlivňuje jak zaměstnavatele, tak zaměstnance. Když se podaří sladit pr...
10.07.2024
Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
Kybernetická bezpečnost
Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
Směrnice NIS2 přináší přísnější pravidla pro kybernetickou bezpečnost a tučné pokuty za jejich nedodržení. Představte si, že je vaše firma hrad, jehož panovník vyžaduje, ...
28.06.2024
Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
Byznys
Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
Zelená je tráva, washing to je hra. Disciplína „předstírání společensky odpovědného podnikání“ je vzhledem k současným hodnotovým trendům u firem čím dál oblíbenější. Co ...
19.06.2024

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice