SLA a servisní katalog

Správa IT je jednou z primárních činností naší společnosti. Každá námi realizovaná podpora v této oblasti má předem nastavena pravidla za pomoci SLA (Service Level Agreement) kontraktu. V rámci převzetí správy IT systémů je zároveň definován servisní katalog služeb, které pro klienta v rámci SLA realizujeme.
SLA a servisní katalog
ÚZIS Valeo VZP Vitana Kone Praha Městská částí Praha 9 Biocev

Jak to funguje?

1.
Nastavení podmínek
Prvotní audit ICT pro definici vašich potřeb, schválení nabídky a vymezení SLA smlouvy.
2.
Přechodné období
Po několika týdnech či měsících spolupráce zpracujeme doporučující zprávu, navrhneme možná zlepšení a zhodnotíme vaše potřeby.
3.
Go-Live služby a pravidelný reporting
Náš servis poskytujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Z našich reportů poznáte, jak vaše ICT funguje a kde vám pomáháme.
SLA a servisní katalog

1.
Garance reakčních dob či doby opravy
U všech technologií, které to z podstaty umožňují.
2.
Service Desk 24/7
Dostupnost a výkon vašich systémů nepřetržitě monitorujeme. K dispozici máte náš centrální HelpDesk systém.
3.
Tým kvalitních administrátorů a specialistů
Specialisté jsou vybíráni podle zaměření, použitých IT technologií a charakteru prostředí klienta.
SLA a servisní katalog

Profesionální převzetí správy IT

Pro nasazení našich služeb s co nejmenším zásahem do běhu firmy je využito postupného převzetí správy IT skrze přechodné období. V rámci tohoto období dochází k přesunu jednotlivých částí z předchozího správce na TOTAL SERVICE. Zároveň definujeme servisní katalog, který je pro správné fungování IT správy stěžejní.

V rámci přechodného období provádíme i posouzení stavu ICT s následným strukturovaným výstupem v podobě přehledu silných a slabých stránek prostředí včetně doporučení zlepšení a vývoje v různě dlouhých časových horizontech.

Spolupracujte s TOTAL SERVICE a nechte vše v oblasti ICT na nás

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Kontaktujte nás

Jsme k dispozici na telefonním čísle (+420) 270 002 811. Nebo vyplňte formulář níže a do 24 h se s vámi spojíme a projdeme vše, co vás zajímá.
- Vaše data jsou chráněna.