Pro nasazení našich služeb s co nejmenším zásahem do běhu firmy využíváme postupné převzetí správy IT skrze přechodné období. Během této doby dochází k přesunu jednotlivých částí z předchozího správce na TOTAL SERVICE. Zároveň definujeme servisní katalog, který je pro správné fungování IT správy stěžejní. V rámci přechodného období provádíme i posouzení stavu ICT, jehož výsledkem je strukturovaný výstup v podobě přehledu silných a slabých stránek prostředí, a to včetně doporučení na zlepšení a vývoje v různě dlouhých časových horizontech.
Všechny své požadavky můžete zadávat prostřednictvím telefonu, webové aplikace nebo e-mailem. Způsob si zvolíte podle svých preferencí. Po kontaktování můžete požadavek pustit z hlavy. Vyřešení hlídáme a poskytujeme online report plnění.
Zkušení administrátoři vyřeší 80 % incidentů již při prvním kontaktu s klientem. Hlavním přínosem, který nás často odlišuje od konkurence, je přímý kontakt s administrátory Service Desku, kteří požadavky ihned řeší.
NÁVRH SLUŽBY
- Definice potřeb klienta a nastavení odpovědností
- Časový harmonogram implementace služeb
PŘECHODNÉ OBDOBÍ
- Zmapování prostředí a definice katalogu služeb
- Auditní zpráva, doporučení
- Přehodnocení spolupráce a poskytovaných služeb
PROVOZ SLUŽBY – OPERATIVA
- Průběžný dohled a správa
- Reporting
- Incident a Problem management
IT PLÁNOVÁNÍ A MANAGEMENT
- Plán rozvoje IT a rozpočtování
- Vyhodnocení spolupráce
Recepce:
(+420) 270 002 811
Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800