Správa IT a Service Desk

Převezmeme správu vašeho IT a postaráme se o bezproblémový chod vaší IT infrastruktury. Kromě toho získáte také Service Desk dostupný v režimu 24/7, takže všechny požadavky a incidenty vyřešíme za vás.
Správa IT a Service Desk
Důvěřují nám malé firmy i velké korporáty. Přidejte se k nim i vy.
Co vám přinese správa IT a Service Desk?
-
Méně starostí
Správu IT a vyřešení všech požadavků si vezmeme na svá bedra.
-
80 % požadavků vyřešených během prvního dne
S administrátory Service Desku, kteří zvládnou odbavovat požadavky na dálku, budete komunikovat napřímo.
-
Kontrola IT nákladů
Díky přehlednému systému a reportingu máte online přehled o výdajích a každém tiketu.
-
Flexibilní správa IT
Spolupracujeme s více než 300 firmami různých velikostí, takže naše služby dokážeme přizpůsobit jakémukoliv rozsahu a potřebám vaší firmy.
Přenechte správu IT a Service Desk nám. Víme, jak na to.
1
Prvním krokem je vstupní IT audit, během kterého zjistíme vaše potřeby a na základě toho nastavíme službu a její rozsah.
2
Během prvních pár měsíců (přechodného období na zkoušku) nastavíme spolupráci tak, aby vyhovovala oběma stranám, bez závazků a rizika na vaší straně.
3
V rámci přechodného období také provádíme posouzení stavu ICT a poskytujeme strukturovaný výstup s přehledem silných a slabých stránek a doporučeními na zlepšení.
4
Všechny požadavky na Service Desk můžete zadávat telefonicky, prostřednictvím webové aplikace nebo e-mailem.
5
Vaše požadavky okamžitě řešíme pomocí kompetentních senior administrátorů se specializací v dané oblasti.
6
Díky přehlednému systému a reportingu máte online přehled o výdajích a každém tiketu.
Správa IT a Service Desk

Přebíráme správu IT rychle a s co nejmenším zásahem

Nasazení našich služeb a převzetí IT správy provádíme postupně tak, abychom neohrozili plynulý chod vaší firmy. Během tohoto procesu:

  • Přesouváme jednotlivé části z předchozího správce na TOTAL SERVICE.
  • Definujeme servisní katalog , který je klíčový pro správné fungování správy IT.
  • Provádíme posouzení stavu ICT a poskytujeme strukturovaný výstup s přehledem silných a slabých stránek prostředí a doporučeními na zlepšení a rozvoj.
Správa IT a Service Desk

Nonstop Service Desk vyřeší 80 % požadavků během prvního dne

  • Většinu tiketů vyřešíme během pár minut.
  • Požadavky můžete zadávat telefonicky, prostřednictvím webové aplikace nebo e-mailem .
  • Průběh řešení monitorujeme a poskytujeme vám online reporty o jeho plnění.
  • S týmem administrátorů Service Desku budete komunikovat napřímo.
  • Případové studie

    KONE
    Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR jsme poskytli komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní p... Přečíst více
    Česká zemědělská univerzita v Praze
    TOTAL SERVICE dodal technologie a začal provozovat privátní datové centrum formou služby pro druhou největší univerzitu v České republice. Přečíst více
    Orkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé)
    Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vi... Přečíst více
    Proč outsourcovat správu IT a Service Desk na nás?
    Více než 25 let zkušeností v oboru
    V sektoru IT nás nic nezaskočí. Pohybujeme se v něm už více než 25 let . Naše technická divize má 100+ specialistů , což nám zajišťuje 100% zastupitelnost a dostupnost 24/7.
    Reakční doba 2 minuty
    Díky 24/7 Service Desku reagujeme na problémy rychlostí blesku. Vaši záležitost začneme řešit od 2 minut od doručení dotazu. 100 % dotazů jsme zatím vždy vyřešili.
    Pomůžeme vám s financováním
    Pomůžeme vám vyřídit finanční či operativní leasing nebo úvěr na hardware, software i služby a rozložit vaše výdaje tak, aby nezatížily cashflow podniku .

    Novinky ze světa IT

    Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
    Byznys
    Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
    Rovnováha mezi prací a soukromým životem je klíčovým tématem dnešní uspěchané doby, které významně ovlivňuje jak zaměstnavatele, tak zaměstnance. Když se podaří sladit pr...
    10.07.2024
    Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
    Kybernetická bezpečnost
    Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
    Směrnice NIS2 přináší přísnější pravidla pro kybernetickou bezpečnost a tučné pokuty za jejich nedodržení. Představte si, že je vaše firma hrad, jehož panovník vyžaduje, ...
    28.06.2024
    Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
    Byznys
    Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
    Zelená je tráva, washing to je hra. Disciplína „předstírání společensky odpovědného podnikání“ je vzhledem k současným hodnotovým trendům u firem čím dál oblíbenější. Co ...
    19.06.2024

    Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
    Rozložte si platbu projektu v čase.

    IT řešení pro veřejný i komerční sektor

    -
    S námi už vám nikdo neohrozí data
    -
    S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
    -
    Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
    -
    Vstupní audit zdarma

    Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

    Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
    - Vaše data jsou chráněna.

    Buďte s námi ve spojení

    -
    TOTAL SERVICE a.s.

    Metropolitan Building
    U Uranie 954/18
    170 00 Praha 7
    -

    Vzdálená podpora:

    get.teamviewer.com/
    totalservice