Správa IT a Service Desk

Chod vašeho IT nechte na naší zodpovědnosti. Specialisté se vybírají podle zaměření, použitých IT technologií a charakteru prostředí klienta. Díky externí správě IT získáte i non-stop Service Desk. Tým zkušených administrátorů zvládne na dálku vyřešit až 80 % požadavků během 1. dne a 20 % složitějších požadavků vyřeší technik do 2. dne na místě.
Správa IT a Service Desk
Ústav Molekulární Genetiky a BIOCEVOrkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé) Městská část Praha 9Magistrát hlavního města Prahy Valeo Group Czech Globus ČR Fyzikální ústav AV ČR (ELI HILASE)

Správa IT, kterou máte pod kontrolou

1.
Kontrola nad IT náklady
Díky přehlednému systému a reportingu máte online přehled nad výdaji a každým ticketem.
2.
Správa IT, která roste s vámi
Pracujeme pro více než 300 firem různých velikostí. Přizpůsobíme se jakékoliv velikosti firmy.
3.
Komunikace se zkušenými administrátory
Váš požadavek hned řeší kompetentním seniorní administrátor se znalostmi pro danou oblast. Nemusíte incident řešit s juniory, kteří si problém přehazují.
Správa IT a Service Desk

Jak funguje správa IT?

1.
Vstupní audit IT zdarma
Zjistíme vaše potřeby a podle toho nastavíme službu a výši čerpání.
2.
Přechodné období na zkoušku!
Během prvních pár měsíců nastavíme spolupráci, tak aby vyhovovala oběma stranám, a to bez závazků a bez rizika na vaší straně.
3.
Bezpečnost až na prvním místě
Díky naší specializaci na IT bezpečnost uděláme z vašich dat a IT neproniknutelnou pevnost.
Správa IT a Service Desk

Přebíráme správu IT rychle a bez závazků

Pro nasazení našich služeb s co nejmenším zásahem do běhu firmy využíváme postupné převzetí správy IT skrze přechodné období. Během této doby dochází k přesunu jednotlivých částí z předchozího správce na TOTAL SERVICE. Zároveň definujeme servisní katalog, který je pro správné fungování IT správy stěžejní. V rámci přechodného období provádíme i posouzení stavu ICT, jehož výsledkem je strukturovaný výstup v podobě přehledu silných a slabých stránek prostředí, a to včetně doporučení na zlepšení a vývoje v různě dlouhých časových horizontech. 

Správa IT a Service Desk

Service Desk – řešení ticketu během pár minut

Všechny své požadavky můžete zadávat prostřednictvím telefonu, webové aplikace nebo e-mailem. Způsob si zvolíte podle svých preferencí. Po kontaktování můžete požadavek pustit z hlavy. Vyřešení hlídáme a poskytujeme online report plnění.

Zkušení administrátoři vyřeší 80 % incidentů již při prvním kontaktu s klientem. Hlavním přínosem, který nás často odlišuje od konkurence, je přímý kontakt s administrátory Service Desku, kteří požadavky ihned řeší. 

Správa IT a Service Desk

Životní cyklus správy IT

NÁVRH SLUŽBY
- Definice potřeb klienta a nastavení odpovědností
- Časový harmonogram implementace služeb

PŘECHODNÉ OBDOBÍ
- Zmapování prostředí a definice katalogu služeb
- Auditní zpráva, doporučení
- Přehodnocení spolupráce a poskytovaných služeb

PROVOZ SLUŽBY – OPERATIVA
- Průběžný dohled a správa
- Reporting
- Incident a Problem management

IT PLÁNOVÁNÍ A MANAGEMENT
- Plán rozvoje IT a rozpočtování
- Vyhodnocení spolupráce

Případové studie

Novinky

Jak se mění IT outsourcing?
Technologie
Jak se mění IT outsourcing?
Provozuje vaše společnost vlastní IT oddělení, nebo jste se rozhodli v částečném či plném rozsahu pro IT outsourcing? A pokud ne, proč by pro vás mělo být výhodné outsour...
04.11.2022
Jak funguje Service Desk?
Technologie
Jak funguje Service Desk?
Service Desk je služba, bez které se dnes moderní firma neobejde. Právě zde se přijímají veškeré požadavky od zákazníků a cíleně se tu i řeší. Aby vše probíhalo co nejsná...
08.10.2021
Outsourcing IT: Vyplatí se vám externí IT firma?
Technologie
Outsourcing IT: Vyplatí se vám externí IT firma?
Nedostatek IT specialistů na trhu je znát každým rokem víc. Jedná se o zaměstnance, bez kterých si v dnešní digitální době nelze představit chod firmy. Každá společnost u...
28.07.2021

TOTAL SERVICE –
váš spolehlivý partner v ICT

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800