S jakými problémy se na nás klient obrátil?
Kamýk Daunen vyrábí vysoce kvalitní lůžkoviny z peří, které vyváží i do zahraničí.Proto, když jejich současné řešení SAP infrastruktury dosáhlo své maximální zivotnosti (7 let), potřebovala společnost určit vhodnou strategii dalšího rozvoje a vybrat náhradu vyhovující jijim potřebám.
Protože pro Kanmýk Daunen spravujeme ICT systémy už více než 10 let a jsme seznámení s jeho možnostmi i potřebami, oslovili nás pro konzultaci a implementaci nové infrastruktury.
Mohli jsme tak snadno využít naše rozsáhlé znalosti současného ICT trhu a skloubit možnosti onpremise, hybridních a cloudových infrastruktur.
Jak jsme klientovi pomohli?
Nejdříve jsme společně nastavili rozpočet pro nové řešení, od kterého se odvíjel další postup. Srovnali jsme mezi sebou výhody a nevýhody možných řešení a pomohli společnosti najít vhodného dodavatele i model dodávky.
Důležitým faktorem pro nás byla především lokalita – tj. datové centrum s redundantními systémy internetové konektivity i napájení. Řešení totiž musí být neustále dostupné a nesmí ho ohrozit výpadky poskytovatele internetového připojení ani elektřiny.
Další požadavek se týkal zajištění dostatečně variabilního opexového řešení, které by ale zároveň neběželo v cloudu. Jak jsme totiž zjistili, ten pro fungování klienta nebyl vhodný.
Kdyby takové řešení hledal klient sám, strávil by tím spoustu času. Díky našim znalostem jsme pomohli rychle nalézt ideální řešení v podobě HPE GreenLake.
Jaké jsou konkrétní výsledky?
Vybrali jsme pro Kamýk Daunen využití služby vendor operativního leasingu, v jejímž rámci získali:
- Variabilní řešení s možností navyšování výkonu podle budoucích požadavků. Podle toho, jak společnost poroste, poroste i její infrastruktura, aniž by byly nutné velké jednorázové náklady.
- Rozložení na provozní náklady. Zajištění bezproblémového cashflow a možnost využít peníze na hlavní směr podnikání společnosti, nikoliv na investice do IT. Firmě jsme tak pomohli přechodem na CAPEX ušetřit jednotky milionů – ty mohla využít na pořízení výrobních technologií, které jí pomohou navýšit zisky z primárního podnikání.
- Možnost ukončit spolupráci na konci sjednaného období, aniž by museli řešit, co udělají s teď už nepoužívaným hardwarem.
Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?
Po nasazení nové infrastruktury provádíme její správu na bázi měsíčních služeb. Pokud se vyskytne jakýkoli problém s dosavadním IT či novou SAP infrastrukturu, jsme pro Kamýk Daunen jedním kontaktním místem, na které se může kdykoliv obrátit. Odpadá tak nutnost komunikace s vícero dodavateli. Jednoduše vyřeší vše s námi.
TOTAL SERVICE nám pomohl se zajištěním směřování IT naší společnosti do dalších let. Dodané technologie splňují nejpřísnější kritéria našich potřeb a se zajištěním kontinuálních služeb ze strany TOTAL SERVICE můžeme svou pozornost plně věnovat našemu podnikání.
Plant Director
Tomáš Bryndač.