Nová SAP infrastruktura díky HPE GreenLake: řešení bez nutnosti milionových investic

Pro klienta s velmi specifickými požadavky jsme našli vhodnou SAP infrastrukturu, kterou jsme následně implementovali a staráme se o její správu.
Nová SAP infrastruktura díky HPE GreenLake: řešení bez nutnosti milionových investic

S jakými problémy se na nás klient obrátil?

Protože současné řešení SAP infrastruktury dosáhlo své maximální životnosti (7 let), potřebovala společnost určit vhodnou strategii dalšího rozvoje a vybrat náhradu vyhovující jejím potřebám.

Protože pro klienta spravujeme ICT systémy už více než 10 let a jsme seznámení s jeho možnostmi i potřebami, oslovili nás pro konzultaci a implementaci nové infrastruktury.

Mohli jsme tak snadno využít naše rozsáhlé znalosti současného ICT trhu a skloubit možnosti onpremise, hybridních a cloudových infrastruktur.

 

Jak jsme klientovi pomohli?

Nejdříve jsme společně nastavili rozpočet pro nové řešení, od kterého se odvíjel další postup. Srovnali jsme mezi sebou výhody a nevýhody možných řešení a pomohli společnosti najít vhodného dodavatele i model dodávky.

Důležitým faktorem pro nás byla především lokalita – tj. datové centrum s redundantními systémy internetové konektivity i napájení. Řešení totiž musí být neustále dostupné a nesmí ho ohrozit výpadky poskytovatele internetového připojení ani elektřiny.

Další požadavek se týkal zajištění dostatečně variabilního opexového řešení, které by ale zároveň neběželo v cloudu. Jak jsme totiž zjistili, ten pro fungování klienta nebyl vhodný.

Kdyby takové řešení hledal klient sám, strávil by tím spoustu času. Díky našim znalostem jsme pomohli rychle nalézt ideální řešení v podobě HPE GreenLake.

 

Jaké jsou konkrétní výsledky?

Vybrali jsme pro společnost využití služby vendor operativního leasingu, v jejímž rámci klient získal:

  • Variabilní řešení s možností navyšování výkonu podle budoucích požadavků. Podle toho, jak společnost poroste, poroste i její infrastruktura, aniž by byly nutné velké jednorázové náklady.
  • Rozložení na provozní náklady. Zajištění bezproblémového cashflow a možnost využít peníze na hlavní směr podnikání společnosti, nikoliv na investice do IT. Firmě jsme tak pomohli přechodem na CAPEX ušetřit jednotky milionů – ty mohla využít na pořízení výrobních technologií, které jí pomohou navýšit zisky z primárního podnikání.
  • Možnost ukončit spolupráci na konci sjednaného období, aniž by musel řešit, co udělá s teď už nepoužívaným hardwarem.

 

Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?

Po nasazení nové infrastruktury provádíme její správu na bázi měsíčních služeb. Pokud se vyskytne jakýkoli problém s dosavadním IT či novou SAP infrastrukturu, jsme pro klienta jedním kontaktním místem, na které se může kdykoliv obrátit. Odpadá tak nutnost komunikace s vícero dodavateli. Jednoduše vyřeší vše s námi.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice