Masarykův ústav a Archiv Akademie věd ČR

Instituci MÚAAVČR jsme pomohli se zajištěním funkčního a současně reprezentativního řešení pro videokonference a online i lokální prezentace a meetingy.
Masarykův ústav a Archiv Akademie věd ČR

Kdo je Masarykův ústav a Archiv AV ČR a s jakými problémy za námi přišel?

Ústav T. G. Masaryka byl založen Tomášem G. Masarykem 23. 7. 1932 jako nadace, jejímž úkolem bylo spravovat a doplňovat knihovnu a archiv TGM, pokračovat v redigování a vydávání Masarykových spisů, umožňovat externí studium vědeckých pracovníků a vydávat či přispívat k vydávání výsledků jejich práce.

V roce 1954 byl Masarykův ústav v rámci kampaně proti Masarykovi zrušen. Rok 1968 přinesl neúspěšný pokus o obnovu činnosti. 4. ledna 1990 rozhodl prezident Václav Havel, na základě návrhu výboru Masarykovy společnosti, obnovit Ústav T. G. Masaryka.

K 1. 1. 2006 byl k Archivu AV ČR připojen Masarykův ústav AV ČR (založený roku 1995) a zároveň byl změněn název pracoviště na Masarykův ústav – Archiv AV ČR. V roce 2008 byl název upraven na nynější Masarykův ústav a Archiv AV ČR. Od 1. 1. 2007 se ústav stal veřejnou výzkumnou institucí. Ústav tvoří sedm oddělení, z toho čtyři vědecko-výzkumná oddělení a dvě oddělení archivní.

Instituce se na nás obrátila, abychom zajistili vybavení zasedací místnosti vhodnou technologií pro online meetingy a online i lokální prezentace

 

Jak jsme MÚAAVČR pomohli?

Nejprve jsme sestavili harmonogram všech činností. Ty byly rozplánovány do těchto fází projektu:

  1. Definice potřeb klienta – v rámci počáteční analýzy i seznámení se s konkrétním prostředím klienta jsme určili základní parametry projektu.
  2. Výběr vhodné technologie – na základě předchozího kroku jsme navrhli optimální technologické řešení vyhovující potřebám klienta.
  3. Validace technologie a doplnění případných nejasností – seznámili jsme klienta s navrhovaným řešením a doplnili jsme stávající návrhy o další požadavky, aby mohl být projekt definitivně odsouhlasen.
  4. Objednání technologie a její dodání – zajistili jsme dodávku technologie do prostorů klienta.
  5. Instalace a zprovoznění ve spolupráci s IT – v úzké spolupráci s IT oddělením klienta jsme řešení nainstalovali, otestovali a proškolili zaměstnance.

Všechny uvedené fáze projektu od základního definování potřeb klienta až po závěrečné předání a instalaci se nám podařilo zrealizovat v souladu se stanoveným harmonogramem. Celý proces trval pouhé 3 týdny.

 

Jaké jsou konkrétní výsledky?

Díky spolupráci s TOTAL SERVICE získala instituce MÚAAAVČR audiovizuální vybavení zasedací místnosti pro pořádání prezentací a videokonferencí zahrnující zařízení od prověřené společnosti Logitech pro projekce v rámci menších prostor. Řešení muselo splnit požadavek na mobilitu, nakombinovali jsme tedy velkou TV s mobilním stojanem. MÚAAAVČR tak získala možnost pořádání online i lokálních konferencí a prezentací na funkčním a moderním reprezentativním řešení.

 

Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?

U zařízení provádíme pozáruční servis. Technologie běží bezproblémově již přes 2 roky.

„Díky spolupráci s TOTAL SERVICE jsme získali spolehlivé a moderní vybavení, které splnilo a plní všechny naše požadavky. Kvituji rychlost a proaktivní přístup dodavatele,“ říká doc. Rudolf Kučera, ředitel MÚAAAVČR.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

TOTAL SERVICE –
váš spolehlivý partner v ICT

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800