S jakými problémy se na nás klient obrátil?
MyTimi je společnost, která se klientům stará o marketing, obchod a zákaznický servis a jako taková potřebuje být neustále online. Proto ji velmi trápily přetrvávající výpadky firemní bezdrátové WiFi sítě a nedostatečná podpora dodavatele optického internetu. Potřebovala kompletní revizi firemní sítě a doporučení vhodného řešení pro dosažení kvalitní, rychlé a stabilní podnikové sítě. To byl úkol pro nás.
Jak jsme klientovi pomohli?
Naši technici během jednoho týdne provedli požadovaný audit sítě, kontrolu aktuální WiFi technologie a sestavili doporučení ve formě:
- nového firewallu pro zachování maximálního zabezpečení z venkovní sítě,
- výkonných bezdrátových HPE Aruba přístupových bodů,
- Cisco PoE+ switche, který WiFi řešení napájí a zajišťuje vysokou dostupnost sítě při rychlosti 1 Gbps.
Pro zkvalitnění podpory a minimalizování výpadků optického internetu jsme využili služby Českých Radiokomunikací, které nám do objektu dodaly novou optickou přípojku 100/100Mbps.
Jaké jsou konkrétní výsledky?
Výsledkem dodaného řešení je zajištění 100/100 symetrické, bezpečné a především stabilní bezdrátové firemní WiFi sítě, která zaměstnancům myTimi umožňuje pohodlně vykonávat jejich práci. Díky nové optické přípojce může celá firma rychle přijímat i odesílat všechna data a pořádat online meetingy s klienty.
Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?
Dnes v myTimi prostřednictvím Zabbix zajišťujeme neustálý monitoring sítě a v případě problému incident ihned řešíme. Jinými slovy tedy poskytujeme 24/7 systémovou i uživatelskou podporu.
„TOTAL SERVICE nám vyřešil 2 roky trvající problém s rychlostí připojení a neustálými výpadky. Navíc byli schopni to vyřešit velmi rychle a flexibilně. Spolupráce mě zatím velice příjemně překvapila, po mých předchozích zkušenostech s firemním internetem.“
– Jan Skovajsa, CEO myTimi