Vitana, a.s. je firma zabývající se výrobou potravinářského sortimentu, jejíž hlavní výrobna je situována v Byšicích na Mělnicku. Původně pražský podnik Graf, spol. s.r.o. vznikl roku 1919. Od roku 1992 je registrován jako Vitana, a.s., později se stal samostatnou divizí norského nadnárodního koncernu Rieber & Son, od roku 2013 společnost převzal norský holding Orkla.
Výchozí situace
Původně podporu ICT řešila Vitana na globální úrovni. Po organizačních změnách ale přechází odpovědnost na lokální IT tým. Tím vznikla zákazníkovi potřeba jednak IT tým rozšířit, ale také zajistit a převzít správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice.
Řešení TOTAL SERVICE
Na začátku spolupráce pro nás bylo důležité správné nastavení zodpovědnosti mezi lokálním IT zákazníka a TOTAL SERVICE týmem. V přechodném období došlo ke změnám priorit z důvodu převzetí dohledu a správy infrastruktury od zahraniční outsourcingové společnosti. Pro minimalizování rizika výpadku infrastruktury jsme začali s implementací monitoringu pro všechny důležité prvky sítě, včetně jejího auditu a vytvoření dokumentace. Dalším krokem bylo vytvořit zálohovací proceduru a zajistit správu záloh onsite i v cloudu. Následovala integrace helpdeskového nástroje pro sjednocení databáze servisních požadavků a incidentů, včetně služeb Service Desku pro zajištění vzdálené podpory. Oboustranným benefitem bylo posílení onsite týmu zákazníka našimi techniky a navázání úzké spolupráce s jednotlivými členy lokálního IT týmu. Tento vztah je pro nás cenný při každodenní podpoře uživatelů i při řešení rozsáhlejších projektů obměny celkové infrastruktury.