VALEO je tradiční globální dodavatel pro výrobce automobilů. Společnost v současné době zaměstnává více než 78 000 lidí ve 29 zemích světa. TOTAL SERVICE je partnerem společnosti VALEO v ČR již od roku 2004.
Výchozí situace
VALEO mělo dlouhodobě problémy s náborem dostatečného množství spolehlivých IT profesionálů, a to včetně s tím souvisejících rozpočtových potíží. I proto nebyla nepřetržitá podpora na dostatečné úrovni. Externí správou ICT pro všechny tři výrobní závody v ČR chtělo VALEO tuto situaci vyřešit. Hledalo zvýšení garancí provozu základních systémů se skutečnou podporou 24/7, aby se mohl interní tým soustředit pouze na klíčové IT aplikace pro výrobu a vývoj.
Řešení TOTAL SERVICE
Přestože je spolupráce datována od roku 2004, skutečně intenzivní se stala až po podpisu smlouvy o outsourcingu ICT v roce 2011, kdy byla naše společnost vybrána jako partner všech výrobních závodů v ČR (Humpolec, Rakovník a Žebrák u Berouna) a centra výzkumu a vývoje v Praze. Do roku 2011 byla správa ICT řešena interním IT, které bylo po rozhodnutí o outsourcingu zrušeno, a část pracovníků přešla do našeho technického týmu. Outsourcing zavedl centralizaci a dokonalou evidenci všech incidentů, požadavků i evidenci veškerého ICT majetku s jasně vymezenou odpovědností mezi TOTAL SERVICE a aplikačním týmem VALEO, který samostatně řeší proprietární výrobní systémy. Spolupráce je nastavena dle obecně uznávaného standardu ITIL a zahrnuje činnosti
při správě ICT infrastruktury v nepřetržitém režimu 24/7. Součástí outsourcingu je i podpora osobních počítačů a koncových uživatelů, kterých je v ČR na 1 300. Kvalita je garantována v metrikách SLA per technologie, a to včetně smluvně zakotvených sankcí při porušení garancí.