S jakými problémy se na nás klient obrátil?
Firma našeho klienta po prodeji procházela mnoha změnami a jednou z nich bylo i přerušení spolupráce s dodavatelem L1 podpory. Proto vypsala výběrové řízení na zajištění těchto služeb. Hledala flexibilního partnera, který by zastřešil L1 podporu pro uživatele a zvládl plynulý přechod od předchozích dodavatelů, aby změna firmu co nejméně zasáhla. Tímto partnerem jsme se stali my.
Jak jsme klientovi pomohli?
- Převzali jsme od předchozího dodavatele jeho povinnosti a nastavili L1 podporu formou denní přítomnosti ve firmě v kombinaci se vzdálenou podporou.
- Prostřednictvím společného školení jsme se synchronizovali s centrálním firemním IT působícím z Německa.
- Zajistili jsme podporu v angličtině i v češtině, aby byla uživatelsky co nejpříjemnější.
Jaké jsou konkrétní výsledky?
- L1 podporu provádíme pomocí lokálních techniků, což je pro uživatele komfortní řešení, protože s technikem mohou jednat napřímo a v češtině.
- Flexibilně nabízíme i další služby nad rámec základní dohody, čímž šetříme firmě 50 % nákladů na drahé výjezdy techniků z německé centrály.
- Díky nám má firma levně k dispozici široký tým specialistů – za cenu 1 pracovníka na plný úvazek získala tým 95 techniků.
Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?
Po 4 měsících spolupráce si nás klient pochvaluje a je spokojený s fungováním služby i prací techniků, kteří ji zastřešují. Aktuálně hledáme další možnosti spolupráce, která by vedla ke snížení nákladů a omezení požadavků na techniky z německé centrály.