Podporou L1 a dalšími flexibilní službami šetříme firmě 50 % nákladů na techniky

Našemu klientovi jsme pomohli s přechodem od předchozího dodavatele podpory L1 a plynuje ho nahradili. Díky lokální podpoře a dalším flexibilním službám, které poskytujeme, ušetří firma čas i náklady na práci techniků ze zahraniční centrály.
Podporou L1 a dalšími flexibilní službami šetříme firmě 50 % nákladů na techniky

S jakými problémy se na nás klient obrátil?

Firma našeho klienta po prodeji procházela mnoha změnami a jednou z nich bylo i přerušení spolupráce s dodavatelem L1 podpory. Proto vypsala výběrové řízení na zajištění těchto služeb. Hledala flexibilního partnera, který by zastřešil L1 podporu pro uživatele a zvládl plynulý přechod od předchozích dodavatelů, aby změna firmu co nejméně zasáhla. Tímto partnerem jsme se stali my.

 

Jak jsme klientovi pomohli?

  • Převzali jsme od předchozího dodavatele jeho povinnosti a nastavili L1 podporu formou denní přítomnosti ve firmě v kombinaci se vzdálenou podporou.
  • Prostřednictvím společného školení jsme se synchronizovali s centrálním firemním IT působícím z Německa.
  • Zajistili jsme podporu v angličtině i v češtině, aby byla uživatelsky co nejpříjemnější.

 

Jaké jsou konkrétní výsledky?

  • L1 podporu provádíme pomocí lokálních techniků, což je pro uživatele komfortní řešení, protože s technikem mohou jednat napřímo a v češtině.
  • Flexibilně nabízíme i další služby nad rámec základní dohody, čímž šetříme firmě 50 % nákladů na drahé výjezdy techniků z německé centrály.
  • Díky nám má firma levně k dispozici široký tým specialistů – za cenu 1 pracovníka na plný úvazek získala tým 95 techniků.

 

Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?

Po 4 měsících spolupráce si nás klient pochvaluje a je spokojený s fungováním služby i prací techniků, kteří ji zastřešují. Aktuálně hledáme další možnosti spolupráce, která by vedla ke snížení nákladů a omezení požadavků na techniky z německé centrály.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice