Kdo je Masarykův ústav a Archiv AV ČR a s jakými problémy za námi přišel?
Ústav T. G. Masaryka byl založen Tomášem G. Masarykem 23. 7. 1932 jako nadace, jejímž úkolem bylo spravovat a doplňovat knihovnu a archiv TGM, pokračovat v redigování a vydávání Masarykových spisů, umožňovat externí studium vědeckých pracovníků a vydávat či přispívat k vydávání výsledků jejich práce.
V roce 1954 byl Masarykův ústav v rámci kampaně proti Masarykovi zrušen. Rok 1968 přinesl neúspěšný pokus o obnovu činnosti. 4. ledna 1990 rozhodl prezident Václav Havel, na základě návrhu výboru Masarykovy společnosti, obnovit Ústav T. G. Masaryka.
K 1. 1. 2006 byl k Archivu AV ČR připojen Masarykův ústav AV ČR (založený roku 1995) a zároveň byl změněn název pracoviště na Masarykův ústav – Archiv AV ČR. V roce 2008 byl název upraven na nynější Masarykův ústav a Archiv AV ČR. Od 1. 1. 2007 se ústav stal veřejnou výzkumnou institucí. Ústav tvoří sedm oddělení, z toho čtyři vědecko-výzkumná oddělení a dvě oddělení archivní.
Instituce se na nás obrátila, abychom zajistili vybavení zasedací místnosti vhodnou technologií pro online meetingy a online i lokální prezentace.
Jak jsme MÚAAVČR pomohli?
Nejprve jsme sestavili harmonogram všech činností. Ty byly rozplánovány do těchto fází projektu:
- Definice potřeb klienta – v rámci počáteční analýzy i seznámení se s konkrétním prostředím klienta jsme určili základní parametry projektu.
- Výběr vhodné technologie – na základě předchozího kroku jsme navrhli optimální technologické řešení vyhovující potřebám klienta.
- Validace technologie a doplnění případných nejasností – seznámili jsme klienta s navrhovaným řešením a doplnili jsme stávající návrhy o další požadavky, aby mohl být projekt definitivně odsouhlasen.
- Objednání technologie a její dodání – zajistili jsme dodávku technologie do prostorů klienta.
- Instalace a zprovoznění ve spolupráci s IT – v úzké spolupráci s IT oddělením klienta jsme řešení nainstalovali, otestovali a proškolili zaměstnance.
Všechny uvedené fáze projektu od základního definování potřeb klienta až po závěrečné předání a instalaci se nám podařilo zrealizovat v souladu se stanoveným harmonogramem. Celý proces trval pouhé 3 týdny.
Jaké jsou konkrétní výsledky?
Díky spolupráci s TOTAL SERVICE získala instituce MÚAAAVČR audiovizuální vybavení zasedací místnosti pro pořádání prezentací a videokonferencí zahrnující zařízení od prověřené společnosti Logitech pro projekce v rámci menších prostor. Řešení muselo splnit požadavek na mobilitu, nakombinovali jsme tedy velkou TV s mobilním stojanem. MÚAAAVČR tak získala možnost pořádání online i lokálních konferencí a prezentací na funkčním a moderním reprezentativním řešení.
Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?
U zařízení provádíme pozáruční servis. Technologie běží bezproblémově již přes 2 roky.
„Díky spolupráci s TOTAL SERVICE jsme získali spolehlivé a moderní vybavení, které splnilo a plní všechny naše požadavky. Kvituji rychlost a proaktivní přístup dodavatele,“ říká doc. Rudolf Kučera, ředitel MÚAAAVČR.