Díky mnohaleté praxi a projektům, v kterých jsme našim klientům poskytli různě velká tisková řešení vám můžeme nabídnout širokou škálu služeb, od důkladné analýzy stávajícího stavu až po doporučení konkrétního řešení a značky. Pomůžeme vám s výběrem, nastavením i správou tiskových řešení tak, abyste efektivně využili vaše tiskové řešení s minimálním úsilím a náklady na provoz.
Jsme nezávislí na výrobcích, spolupracujeme hned s několika hlavními dodavateli a jsme schopní pomoci vybrat vhodného poskytovatele, který následně provede detailní analýzu stávajícího tiskového prostředí a potřeb. Využijete-li naše služby, získáte tak nezaujatý pohled na vaše potenciální tiskové řešení.
Hlavní důvody pro řízení tisku
1. Posouzení stavu
Detailní posouzení aktuálního stavu tisků vám poskytne důležité informace, které potřebujete k minimalizaci nákladů na tisk a zvýšení produktivity. Vyhodnocení pomůže identifikovat zařízení k odebrání, výměně nebo přemístění. Tak můžete zefektivnit vaše pracovní toky, ušetřit peníze za spotřební materiál a zvýšit energetickou účinnost. Hodnocení také pomůže odhalit bezpečnostní rizika ve vašem tiskovém prostředí.
2.Provozní dohled
Software pro správu tisku šetří čas vašich zaměstnanců a zabezpečí vám monitorování každodenních provozních problémů, jako je výměna toneru, údržba, opravy hardwaru nebo potřeba jeho aktualizace. Rovněž vám pomůže při vytváření přehledů pro výdaje na tisk a umožní vám rozdělit účty ve větším detailu (např. po oddělení / lokalitě).
3. Automatizace a optimalizace
Automatizace dodávky spotřebního materiálu je pohodlný způsob, jak snížit náklady na provoz, eliminovat plýtvání zdroji, uvolnit místo ve vaší kanceláři a ušetřit vám čas. Automatické upozornění na pravidelnou údržbu a opravy předchází jakékoli potřebě zásahu nebo dohledu vašeho IT. Rozpoznávání textu a digitalizace naskenovaných dokumentů je jednou z dalších nesporných výhod a důvodu ke změně stávajícího tiskového řešení.
4. Pokročilé zabezpečení
Pomocí správy tisku, která zahrnuje zabezpečené uvolňování dokumentů (SDR) a následný tisk, zabráníte tomu, aby vaše důvěrná data nezůstala vytištěná v zásobnících tiskárny a nepřišla tak do nepovolaných rukou.
5. Správa majetku
Zajištění kompletního monitorování a hlášení všech tiskových aktiv je klíčové pro včasnou podporu a dodávku. Správa majetku vám nabízí detailnější informace o zařízení, pomáhá sledovat a připravovat podklady pro měsíční fakturaci.