Tisková řešení a jejich možnosti

Cílem návrhu a implementace tiskového řešení není „jen“ poskytnout vašemu podniku software, díky kterému budete snáze spravovat vaše tiskové vybavení.
Tisková řešení a jejich možnosti

Díky mnohaleté praxi a projektům, v kterých jsme našim klientům poskytli různě velká tisková řešení vám můžeme nabídnout širokou škálu služeb, od důkladné analýzy stávajícího stavu až po doporučení konkrétního řešení a značky. Pomůžeme vám s výběrem, nastavením i správou tiskových řešení tak, abyste efektivně využili vaše tiskové řešení s minimálním úsilím a náklady na provoz. 

Jsme nezávislí na výrobcích, spolupracujeme hned s několika hlavními dodavateli a jsme schopní pomoci vybrat vhodného poskytovatele, který následně provede detailní analýzu stávajícího tiskového prostředí a potřeb. Využijete-li naše služby, získáte tak nezaujatý pohled na vaše potenciální tiskové řešení.

Hlavní důvody pro řízení tisku

1. Posouzení stavu

Detailní posouzení aktuálního stavu tisků vám poskytne důležité informace, které potřebujete k minimalizaci nákladů na tisk a zvýšení produktivity. Vyhodnocení pomůže identifikovat zařízení k odebrání, výměně nebo přemístění. Tak můžete zefektivnit vaše pracovní toky, ušetřit peníze za spotřební materiál a zvýšit energetickou účinnost. Hodnocení také pomůže odhalit bezpečnostní rizika ve vašem tiskovém prostředí.

2.Provozní dohled

Software pro správu tisku šetří čas vašich zaměstnanců a zabezpečí vám monitorování každodenních provozních problémů, jako je výměna toneru, údržba, opravy hardwaru nebo potřeba jeho aktualizace. Rovněž vám pomůže při vytváření přehledů pro výdaje na tisk a umožní vám rozdělit účty ve větším detailu (např. po oddělení / lokalitě).

3. Automatizace a optimalizace

Automatizace dodávky spotřebního materiálu je pohodlný způsob, jak snížit náklady na provoz, eliminovat plýtvání zdroji, uvolnit místo ve vaší kanceláři a ušetřit vám  čas. Automatické upozornění na pravidelnou údržbu a opravy předchází jakékoli potřebě zásahu nebo dohledu vašeho IT. Rozpoznávání textu a digitalizace naskenovaných dokumentů je jednou z dalších nesporných výhod a důvodu ke změně stávajícího tiskového řešení.

75% našich zákazníků
je s námi déle než 4 roky.
Přidejte se

4. Pokročilé zabezpečení

Pomocí správy tisku, která zahrnuje zabezpečené uvolňování dokumentů (SDR) a následný tisk, zabráníte tomu, aby vaše důvěrná data nezůstala vytištěná v zásobnících tiskárny a nepřišla tak do nepovolaných rukou.

5. Správa majetku

Zajištění kompletního monitorování a hlášení všech tiskových aktiv je klíčové pro včasnou podporu a dodávku. Správa majetku vám nabízí detailnější informace o zařízení, pomáhá sledovat a připravovat podklady pro měsíční fakturaci.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Zanechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811 nebo poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800