Petr Bretšnajdr: nejdůležitější je profesionalita

Chápání potřeb zákazníka, proklientský přístup, otevřená komunikace a denně nová výzva – takový je pracovní den Petra Bretšnajdra, Technical Account Manager v oddělení Systémové integrace a projektů (SI&PM).
Petr Bretšnajdr: nejdůležitější je profesionalita

Co považuje za svoji největší inspiraci, na co je nejvíce hrdý, ale i jak nejraději relaxuje – to vše i mnohem více v dnešním rozhovoru. 

 

Jak dlouho v TOTAL SERVICE pracuješ a v jakém oddělení?  

V TOTAL SERVICE pracuji od roku 2009, kdy jsem nastoupil jako technik. Postupně jsem prošel dalšími pozicemi až na tu současnou – Technical Account Manager v oddělení Systemové integrace a projektů (SI&PM). 

 

Jak bys popsal vaše oddělení jednou větou?  

Jsme správná parta, ale také expert vedle experta s ochotou pomoci. 

 

Co je hlavním cílem a náplní tvé pozice? 

Mojí náplní je doručovat kvalitní služby a projekty našim zákazníkům napříč naší technickou divizí. Koordinuji interní týmy našich specialistů a propojuji je s našimi klienty na technické úrovni s přesahem do sales. Společně s našimi klienty nastavujeme cíle, plánujeme a nastavujeme jejich budoucí IT směřování.  Mým spolupracovníkům pak pomáhám výše uvedené splnit. Současně pomáhám Jirkovi Veličkovovi s řízením oddělení SI&PM v roli zástupce vedoucího oddělení. 

 

Co si myslíš, že mají tví klienti nejvíc rádi na spolupráci s tebou a s TOTAL SERVICE? 

Doručení produktu dle odsouhlaseného scénáře a proklientský vztah, kdy dobře chápeme potřeby našich zákazníků. Vnímám, že z pohledu klienta je nejdůležitější správná komunikace. Díky ní se pak naladíme na společnou notu a lépe tak můžeme realizovat společnou vizi.  

 

Kdo nebo co je pro tebe největší inspirací během tvého působení v TOTAL SERVICE? 

V mém případě nejde tak o to „kdo“, ale „co“ – jedním slovem je to profesionalita. Velice rád naslouchám zkušenostem jiných, moc fajn se poslouchá někdo, kdo skutečně ví, o čem hovoří a ví, jak toho dosáhnout. Pak už je jedno, zda-li jde o vrcholového manažera nadnárodní společnosti nebo kolegu, kamaráda. Jsem rád, že u nás v TOTAL SERVICE si každý „nehraje jen na svém písečku“. Jsme otevřená parta, která sdílí know-how a společně se snaží posouvat kupředu. Jednoduše řečeno – inspirací je pro mě slyšet, jak to vidí jiní, přemýšlet nad jejich názory a vzít si z toho to nejlepší. :) 

 

Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE? 

Za ta léta strávená v TOTAL SERVICE považuji za svůj úspěch dlouhodobě spokojené klienty. Pokud bych měl něco vyzdvihnout, tak je to definování a zpracování procesu projektového převzetí nového SLA klienta, který můžeme použít na SMB i pro velké enterprise klienty. Obsahem je seznámení klienta CO, KDY a JAK se bude v rámci období tranzice odehrávat. To zahrnuje definici možných rizik, minimalizaci jejich vzniku, a hlavně znalost, jak reagovat, pokud dané riziko nastane. Klient tak dopředu ví, co změna poskytovatele služeb správy IT obnáší a jaká je jeho role a zapojení. V každém okamžiku má zákazník přehled, kde se nacházíme a jaký je stav. Cílem je, aby klient jasně viděl, že outsourcing IT a změna na TOTAL SERVICE bylo správné rozhodnutí. 

 

Co bys doporučil TOTAL SERVICE, aby i do budoucna porostl a byl úspěšný? 

Přál bych si, aby si společnost stále si udržovala svoji zdravou firemní kulturu, aby podporovala vzájemné vztahy kolegů a nepřestávat jim poskytovat možnosti růstu. 

 

Co tě na práci nejvíc baví?

Moje práce je opravdu pestrá, tedy nehrozí, že by mě semlel stereotyp. Je to jeden z hlavních důvodů, proč jsem již třináctým rokem spokojený s TOTAL SERVICE. Každý den je znamená novou výzvu, ve které chci obstát a dosáhnout toho, aby byl klient spokojený. Je pak skvělý pocit tlumočit pochvalu do týmu. Tuto týmovou chemii mám moc rád. 

 

Co tě naopak nejvíc štve? 

Aktuálně mě nejvíc mrzí zbrzdění nových infrastrukturních projektů způsobené nedostatkem chipů. Nicméně i to beru jako příležitost pro další možnosti jako je přechod do cloudu. 

 

Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Petr?  

Měřím bezmála 2 metry a závodně jsem hrával basket. S manželkou moc rádi cestujeme a s batohem na zádech poznáváme všechny kouty světa. Svůj volný čas věnuji rodině, kde s úsměvem každý den sleduji, jak roste náš malý syn Šimon. Moje srdce tluče ve „správných BPM“, a pokud slyším elektronickou hudbu, nenechá mě to v klidu – proto rád relaxuju a bavím se za mixpultem. Občas si dokonce zahraju v klubu jako DJ svůj oblíbený techhouse, progresive trance a jackinhouse. 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800