Miloslav Fejfar – už dnes odstraňuji problémy, které by mohly přijít zítra

Neustálý rozvoj, trpělivé naslouchání, skládání velké mozaiky z malých střípků a hledání způsobů, jak přeměnit nevýhody ve výhody – takový je pracovní den Miloslava Fejfara z Technické divize.
Miloslav Fejfar – už dnes odstraňuji problémy, které by mohly přijít zítra

Proč je důležitý pohled z různých perspektiv, co ho těší a co nejraději sbírá do své „osobní databáze“, to vše se dočtete v dnešním rozhovoru. 

 

Jak dlouho v TOTAL SERVICE pracuješ a v jakém oddělení? 

Do TOTAL SERVICE jsem nastoupil v červnu 2000 jako administrátor operačních systémů Linux a Windows. Bylo to ještě v době, kdy společnost neměla oddělení. Po rozdělení jsem pokračoval v oddělení Front Office, následně Dohled a Logistika a nakonec jsem zakotvil v Technické divizi. 

 

Co je hlavním cílem a náplní tvé pozice? 

Hlavní náplní je rozvíjet naše nejlepší pracovní postupy a obchodní praktiky. Naslouchám kolegyním a kolegům a vyhledávám chybějící procesy nebo jejich slabá místa. Sbírám malé střípky problémů a skládám z nich větší mozaiky řešení, které zasazuji do kontextu a uvádím do praxe. Určující pro mě není rychlost, ale znalost směru a systematický postup vpřed. 

 

Jak se za tu dobu, co tady pracuješ změnil TOTAL SERVICE? 

TOTAL SERVICE za dobu mé působnosti změnil od základu, ale kurz má stejný. Ten směr bych shrnul slovy: poctivá práce, týmový duch, vzájemná podpora a synergie. 

 

Prozradíš nám nějakou vtipnou situaci nebo zážitek ze začátku působení firmy? 

Těch situací bylo mnoho. Pamatuji si, že jsme při realizaci projektu pracovali s kolegy přes noc. Zapálení bylo veliké a před svítáním jsme už byli unavení. Při montáži úložiště do racku jsme jej několikrát za sebou namontovali obráceně a naposledy, kdy už jsme byli přesvědčení o správnosti postupu, jsme dostali všichni záchvat smíchu – opět to bylo špatně. 

 

Kdo nebo co je pro tebe největší inspirací během tvého působení v TOTAL SERVICE? 

Inspirují mě kolegové, kteří přicházejí s inovativními myšlenkami. Nebojí se uchopit příležitost a daří se jim dokazovat, že lze postupovat lépe a efektivněji. 

 

Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE? 

Za největší úspěch považuji hladké předání své pozice Martinovi Dlouhému, který se ujal vedení Front Office, nyní ITSM. Dále jsem stál u příchodu několika dalších kolegů, kteří se svým zápalem propracovali do vedoucích pozic a z toho mám radost. 

 

Co bys doporučil TOTAL SERVICE, aby i do budoucna dále rostl a byl úspěšný dalších 25 let? 

TOTAL SERVICE bych přál, aby příliš nespěchal s rozvojem a růstem. Za mě je důležité, aby udržel kontakt mezi lidmi na všech úrovních a nevytratil se kolektivní zájem posouvat věci dále. 

 

Co tě na práci nejvíc baví? 

Baví mě různorodost pracovních zadání a prostor pro samostatnost jejich plnění. S tím souvisí převzetí plné zodpovědnosti za výsledky.  

Baví mě poznávat a charaktery kolegů, které potkávám. Za mnoho let práce v TOTAL SERVICE jsem potkal mnoho osobností a všechny mě obohatily a rozšířily mé obzory. Je to takový můj osobní koníček, udržovat a rozšiřovat databázi charakterů. Potom stačí pár slov nebo i jen pohled a mohu tušit, na čem jsem. Je zábavné si potom ověřovat, nakolik jsem byl úspěšný. 

 

Co tě naopak nejvíc štve? 

„Štve“ není to správné slovo. Vždy jde o pochopení podstaty informace, motivaci, (ne)znalost pohnutek a životních zkušeností, které nutí lidi dělat věci. Baví mě sledovat a přemýšlet nad pohnutkami kolegů. Na druhou stranu vím, že v některých případech je lepší nepřemýšlet vůbec a prostě jen konat, neboť přemýšlení je v některých případech kontraproduktivní a zpomaluje. Každopádně jsem se naučil dívat se na diskutovaná témata z různých perspektiv a vím, že určité řešení dává smysl z určitého pohledu – takového, který je určující pro správnou volbu řešení. Mým úkolem je správně pochopit každý možný úhel pohledu. 

 

Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Slávek? 

Slávek je řadový zaměstnanec, který je týmovým hráčem. Slávek hledá způsob, jak změnit nevýhodu ve výhodu a má rád věty typu: „To nejde, ale co když ano!“. Slávek už dnes pracuje na odstraňování problémů, které by zítra mohly přijít. 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice