Efektivní týmová práce s Cisco Webex

Bez ohledu na to, jaká je oblast a forma vašeho podnikání, bez funkční komunikace se neobejdete. Efektivní výměna informací a nápadů, předávání podkladů a výsledků, koordinace práce, to vše má zásadní vliv na to, jak bude celá firma fungovat a prosperovat.
Efektivní týmová práce s Cisco Webex

Uplynulý rok prokázal, jak důležité je mít po ruce funkční řešení pro online komunikaci a obecně práci na dálku. Právě takovým řešením se ukázala být unikátní platforma Cisco Webex, díky které se můžete s kolegy vidět a slyšet i vzájemně sdílet potřebné podklady.

 

Co je Cisco Webex?

Jedná se o otevřený komunikační systém vybavený kompletní sadou nástrojů pro vzdálenou komunikaci, schůzky, videokonference a sdílení.

 

Cisco Webex je cloudová služba, která poskytuje komplexní řešení spolupráce pro malé i velké týmy a umožňuje kooperaci, komunikaci i sdílení. Jejím hlavním záměrem byla od samého počátku efektivita týmové práce, proto je navržena s ohledem na maximální jednoduchost a bezpečnost.

 

Webex Meetings – základ systému

Souhrnné řešení pro pořádání videokonferencí si získalo popularitu díky skvělé mobilitě a konektivitě. Platformu si můžete nainstalovat v podobě aplikace do smartphonu, možné je však i bezdrátové sdílení bez nutnosti instalace jakéhokoli softwaru.

 

Online meetingy probíhají ve vysoké HD kvalitě přenosu videa a zvuku, díky kterým si účastníci budou připadat jako v zasedací místnosti. Přitom nezáleží na tom, zda jsou k přenosu připojeny dvě nebo dvě stovky osob. 

 

Se svými kolegy můžete sdílet obrazovku i dokumenty, máte možnost zaznamenávat průběh schůzky, psát zprávy všem anebo pouze vybraným účastníkům.

 

Webex Meetings je připraven k integraci s dalšími komunikačními nástroji, například Slack, Microsoft Teams nebo Skype. Umožňuje také propojení například s kalendářem MS Exchange / MS Outlook nebo Google Calendar a pro sdílení dat s aplikací OneDrive a dalšími úložišti. 

 

Webex Events pro velká setkání

Platforma navržená zejména pro korporátní využití slouží k pořádání celofiremních setkání, seminářů, konferencí a podobně. Kromě řady nástrojů, které upoutají publikum i potenciální zákazníky, obsahuje užitečné aplikace pro plánování, pořádání i průběh celé akce. Získáte online přístupný seznam účastníků se všemi relevantními informacemi, které můžete sdílet s dalšími přihlášenými osobami. Nechybí možnost celou událost zaznamenat a sdílet, účastníci využijí i funkci nápovědy, která jim v případě potřeby probíranou problematiku dovysvětlí, nebo individuální chat s odborníky.  

 

Webex Trainings pro snadnější vzdělávání

Ať už pořádáte webináře pro zákazníky, nebo potřebujete provést školení ve vlastní firmě, platforma Webex Trainings uspokojí veškeré požadavky. Účastníci školení si nemusí nic stahovat a k probíhající akci se mohou připojit přes webové rozhraní. Lektoři ocení řadu interaktivních nástrojů, které jim umožňují zadávat účastníkům úkoly k samostatnému i společnému řešení a následně je vyhodnocovat. Pro případ webinářů a dalších placených akcí je k dispozici integrované e-commerce řešení, které dovoluje platby přímo v prostředí platformy.

 

Pro koho je Cisco Webex vhodný?

Webex není určen jen velkým podnikům a korporacím. Jeho funkce využijí i malé pracovní týmy, freelanceři nebo pořadatelé školení, kurzů a webinářů. V omezené míře je možné nástroje Webex používat i zdarma. Hodí se tedy doslova pro každého, kdo potřebuje realizovat příležitostné porady se svým pracovním týmem, posílat zprávy, sdílet soubory nebo poznámky. 

 

Hlavní výhody řešení Webex 

  • Možnost pořádání časově neomezených on-line konferencí až pro 1 000 účastníků
  • Přístup z jakéhokoliv zařízení – PC, MAC, Apple i Android
  • Integrace s dalšími aplikacemi, např MS Teams, Skype, Slack, a kalendáři
  • Možnost sdílení souborů, aplikací, plochy, webového prohlížeče i vzdáleného počítače
  • Možnost nahrávání
  • Možnost neomezené telefonní komunikace v rámci Webexu v 56 zemích světa

 

Zajímá vás, jak co nejefektivněji využívat konferenční řešení Cisco Webex? Obraťte se na odborníky z TOTAL SERVICE. Poradí vám, jak integrovat vaše stávající videokonferenční zařízení, nebo doporučí zařízení nová.

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích
Kde pomáháme
<--
Předchozí článek

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800