S jakými problémy nás společnost kontaktovala? Společnost se na nás obrátila v okamžiku, kdy řešila kompletní restrukturalizaci svého ICT. To zahrnovalo požadavky na různé oblasti IT, od zabezpečení přes unifikaci prostředí a jeho managementu až po nastavení řízení distribuce softwaru a aktualizací. Konkrétně se jednalo o následující oblasti:
- Zvýšení zabezpečení uživatelů jednotnou autentizací a autorizací.
- Zajištění úspory času interních IT specialistů.
- Nastavení jednotné administrace a správy koncových zařízení.
- Zajištění řízené distribuce SW, aktualizací a změn v konfiguraci.
- Nastavení efektivní organizační struktury IT.
Jak jsme firmě pomohli?
Nejprve jsme sestavili harmonogram všech činností. Ty byly rozplánovány do těchto fází projektu:
- Fáze 1, která zahrnovala analýzu prostředí se zohledněním specifických požadavků a potřeb klienta, vypracování podrobného plánu integrace a prezentací navrženého řešení. Fázi 1 jsme realizovali v rozmezí 4 týdnů.
- Fáze 2, kdy jsme provedli vypracování projektové dokumentace pro nasazení, ve které byly jsou zahrnuty všechny realizované činnosti, nastavení potřebné součinnosti zákazníka, určení rozsahu, rizika, nastavení milníků projektu. Fázi 2 jsme realizovali během 1 týdne.
- Fáze 3, během které už proběhla samotná realizace nasazení dle projektové dokumentace schválené zákazníkem v předchozí fázi. Během implementace probíhala pravidelná komunikace všech stran a reakce na aktuální potřeby klienta. Fázi 3 jsme včetně průběžných školení a testování realizovali v rozmezí 10 týdnů.
- Fáze 4, kdy došlo k a předání správy zákazníkovi včetně potřebné dokumentace a konečnému nabriefování interního IT oddělení klienta. Závěrečnou fázi jsme zrealizovali v rámci 2 týdnů.
Všechny uvedené fáze projektu – od základního definování potřeb klienta až po závěrečné zaškolení – se nám podařilo zrealizovat v souladu se stanoveným harmonogramem. Po celý proces implementace jsme vzhledem k dynamickému rozvoji zákazníka průběžně reagovali na všechny potřebné změny a zahrnuli jsme je díky vzájemné informovanosti do projektu.
Jaké jsou konkrétní výsledky?
Celý projekt se podařilo úspěšně zrealizovat s následujícími finančními a provozními výhodami pro klienta:
- Snížení počtu i časového vytížení interních IT specialistů o vyšší jednotky pracovních dní měsíčně.
- Zavedení robustního a stabilní IT řešení, které je schopné pružně reagovat na další expanzi zákazníka.
Jak vypadá naše spolupráce v současnosti?
Pro klienta nadále aktivně pracujeme dle rozdělených kompetencí s nasazenou doménou, zajišťujeme její správný chod a integrujeme do ní další aplikace a služby. Předběžně jsme se dohodli na implementaci obdobných projektů i v budoucnosti.