Service Desk a reporting

Service Desk slouží jako centrální bod pro přijetí a jednotnou evidenci požadavků klienta. Prostřednictvím týmu zkušených administrátorů vám zajistíme přímé a efektivní vyřešení až 80 % požadavků vzdáleně. Hlavním přínosem, který nás často odlišuje od konkurence, je přímý kontakt s administrátory Service Desku, kteří jsou schopni začít požadavky ihned řešit.
Service Desk a reporting
Důvěřují nám malé firmy i velké korporáty. Přidejte se k nim i vy.
Zpřístupňujeme kvalitní a bezpečné IT služby všem
-
-
-
Jak to funguje?
1
Provoz Service Desku 24/7
2
Jednotné kontaktní místo (SPOC)
3
Pusťte to z hlavy
4
Zkušení administrátoři vyřeší většinu incidentů již při prvním kontaktu s klientem.
5
Své požadavky můžete zadávat prostřednictvím telefonu, webové aplikace nebo jednoduše e-mailem. Způsob si zvolíte podle vlastních preferencí.
6
Vyřešení vašeho požadavku hlídáme a pravidelně poskytujeme grafický report plnění smluvních SLA.
Service Desk a reporting

Jsme k dispozici

Webová aplikace: helpdesk.totalservice.cz 
TS Hotline: +420 270 002 800
E-mail: helpdesk@totalservice.cz

O řešení vašeho požadavku vás vždy průběžně informujeme.

Service Desk a reporting

Aplikační podpora Service Desku

Pro efektivní a bezpečné fungování vzdálené IT podpory využívá tým Service Desku uživatelsky přehledný webový HelpDesk. Ten slouží pro centrální evidenci všech požadavků a díky přímé integraci HelpDesku s monitorovacím nástrojem Zabbix máte jistotu, že všechny hlášené události jsou řádně prošetřeny a zaevidovány.

Pro přímé řešení požadavků využívá Service Desk nástroje vzdálené správy IT, včetně přístupu k centrální databázi přístupových účtů, splňující přísné požadavky na IT bezpečnost.

 

Případové studie

KONE
Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR jsme poskytli komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, Help Desk, či přímou denní p... Přečíst více
Česká zemědělská univerzita v Praze
TOTAL SERVICE dodal technologie a začal provozovat privátní datové centrum formou služby pro druhou největší univerzitu v České republice. Přečíst více
Orkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé)
Členem skupiny Orkla je i společnost Vitana, které vznikla potřeba rozšířit IT tým a zajistit správu infrastruktury pro všechny pobočky v České a Slovenské republice. Společně jsme si nastavili zodpovědnosti a postupně převzali správu infrastruktury od zahraniční outsourcingové agentury, s níž Vi... Přečíst více

Novinky ze světa IT

Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Byznys
Rovnováha mezi prací a osobním životem: 87 % zaměstnanců potvrzuje výhody práce z domova
Rovnováha mezi prací a soukromým životem je klíčovým tématem dnešní uspěchané doby, které významně ovlivňuje jak zaměstnavatele, tak zaměstnance. Když se podaří sladit pr...
10.07.2024
Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
Kybernetická bezpečnost
Směrnice NIS2 je za dveřmi: Jak se připravit, abyste se vyhnuli sankcím?
Směrnice NIS2 přináší přísnější pravidla pro kybernetickou bezpečnost a tučné pokuty za jejich nedodržení. Představte si, že je vaše firma hrad, jehož panovník vyžaduje, ...
28.06.2024
Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
Byznys
Greenwashing vs. udržitelnost: Jak podnikat eticky a zároveň se držet trendů?
Zelená je tráva, washing to je hra. Disciplína „předstírání společensky odpovědného podnikání“ je vzhledem k současným hodnotovým trendům u firem čím dál oblíbenější. Co ...
19.06.2024

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice