Service Desk a reporting

Service Desk slouží jako centrální bod pro přijetí a jednotnou evidenci požadavků klienta. Prostřednictvím týmu zkušených administrátorů vám zajistíme přímé a efektivní vyřešení až 80 % požadavků vzdáleně. Hlavním přínosem, který nás často odlišuje od konkurence, je přímý kontakt s administrátory Service Desku, kteří jsou schopni začít požadavky ihned řešit.
Service Desk a reporting
Ústav Molekulární Genetiky a BIOCEVOrkla Foods CZ a SK (Vitana a Hamé) Městská část Praha 9Magistrát hlavního města Prahy Valeo Group Czech KONE Industrial KoncernGlobus ČR Fyzikální ústav AV ČR (ELI HILASE)

Zpřístupňujeme kvalitní a bezpečné IT služby všem

1.
2.
3.
Service Desk a reporting

Jak to funguje?

1.
Provoz Service Desku 24/7
Zkušení administrátoři vyřeší většinu incidentů již při prvním kontaktu s klientem.
2.
Jednotné kontaktní místo (SPOC)
Své požadavky můžete zadávat prostřednictvím telefonu, webové aplikace nebo jednoduše e-mailem. Způsob si zvolíte podle vlastních preferencí.
3.
Pusťte to z hlavy
Vyřešení vašeho požadavku hlídáme a pravidelně poskytujeme grafický report plnění smluvních SLA.
Service Desk a reporting

Jsme k dispozici

Webová aplikace: helpdesk.totalservice.cz 
TS Hotline: +420 270 002 800
E-mail: helpdesk@totalservice.cz

O řešení vašeho požadavku vás vždy průběžně informujeme.

Service Desk a reporting

Aplikační podpora Service Desku

Pro efektivní a bezpečné fungování vzdálené IT podpory využívá tým Service Desku uživatelsky přehledný webový HelpDesk. Ten slouží pro centrální evidenci všech požadavků a díky přímé integraci HelpDesku s monitorovacím nástrojem Zabbix máte jistotu, že všechny hlášené události jsou řádně prošetřeny a zaevidovány.

Pro přímé řešení požadavků využívá Service Desk nástroje vzdálené správy IT, včetně přístupu k centrální databázi přístupových účtů, splňující přísné požadavky na IT bezpečnost.

 

Reference

Novinky

Outsourcing IT: Vyplatí se vám externí IT firma?
Technologie
Outsourcing IT: Vyplatí se vám externí IT firma?
Nedostatek IT specialistů na trhu je znát každým rokem víc. Jedná se o zaměstnance, bez kterých si v dnešní digitální době nelze představit chod firmy. Každá společnost u...
28.07.2021
Proč mít nebo nemít ve firmě vlastního IT specialistu
Technologie
Proč mít nebo nemít ve firmě vlastního IT specialistu
Zajistit, aby firemní IT technologie skutečně dobře fungovaly, je výzva. IT specialisté jsou totiž nedostatkovým zbožím, na které společnosti stojí dlouhé fronty. To samo...
08.07.2021

TOTAL SERVICE –
váš spolehlivý partner v ICT

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Zanechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811 nebo poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800