KONE

Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, helpdeskový portál, či přímou denní podporu v místě zákazníka.
KONE

Posláním společnosti KONE je zlepšovat pohyb osob v městském životě. S využitím svých zkušeností poskytuje spolehlivý, bezpečný a komfortní pohyb lidí v budovách i mezi nimi. V roce 2018 dosáhla firma tržeb ve výši 9,1 miliard eur. KONE aktuálně zaměstnává více než 57 000 profesionálů ve více než 60 zemích světa. Akcie KONE třídy B jsou již od roku 1967 zapsány na burze Nasdaq Helsinki Ltd. ve Finsku. Spolupráce s KONE vzešla z mezinárodního výběrového řízení v roce 2003 a trvá dodnes.

 

Výchozí situace

Před 15 lety bylo výzvou zavést do české pobočky této společnosti nejen ICT technologie zaručující výrobnímu závodu v Ústí nad Labem bezvýpadkový provoz, ale také další související ICT služby, které jsou nezbytné pro úspěšné vedení a rozvoj firmy. Jednalo se o komplexní dodávku ICT technologií pro výrobní závod postavený „na zelené louce“, která byla následována podpisem dlouhodobé servisní smlouvy, na níž závisí další úspěch KONE.

KONE působí na českém a slovenském trhu již od roku 1991. KONE, a.s., je součástí regionu NEM (New Emerging Markets) v rámci CNE (střední a severní Evropa). Centrála české divize sídlí v Praze, pobočky a servisní střediska jsou v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Brně, Olomouci a Ostravě.

 

Řešení TOTAL SERVICE

Kancelářím, servisu i výrobním závodům KONE ČR poskytujeme komplexní podporu a dodávky ICT technologií. Více než 15 let tak představujeme jednotné kontaktní místo pro stovky uživatelů, ať už se jedná o nepřetržitě dostupnou telefonní linku, helpdeskový portál, či přímou denní podporu v místě zákazníka. Naší rolí je současně velmi blízká a úspěšná spolupráce s globálním IT outsourcingem KONE.

Veškeré centrální technologie, jako jsou přenosové sítě, servery, disková úložiště, databáze, aplikace a operační systémy, jsou napojeny na nepřetržitý dohled a správu. Služby pokrývají i průmyslové počítače a systémy výrobních linek, telefonie a Wi-Fi, které jsou podporovány v nepřetržitém režimu 24/7 s garancí rychlého zásahu v případě výpadku. S hrdostí dnes můžeme prohlásit, že denně pečujeme o 550 uživatelů, pro které TOTAL SERVICE znamená jistotu v technické podpoře a umožňuje jim plné soustředění na vlastní práci.

„Spolupráce s TOTAL SERVICE je velmi efektivní. Na outsourcing jsem neměl jasný názor, ale dnes vím, že jsem se obával zcela zbytečně. Naše továrna běží na tři směny a šíře problematiky, požadavky uživatelů, logistika atd. narůstají do takové míry, že by nebylo v silách a znalostech vlastního zaměstnance pokrývat veškerou agendu v čase, odbornosti a zastupitelnosti, jakou nám garantuje TOTAL SERVICE.“
Ing. Pavel Dvořák
Generální ředitel KONE Industrial - koncern s.r.o.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Spolupracujte s TOTAL SERVICE a nechte vše v oblasti ICT na nás

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Kontaktujte nás

Zanechte nám kontakt a krátkou informaci o tom, co právě řešíte, a my se s vámi spojíme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811 nebo poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800