Úřad MČ Praha 9

Úřad MČ Praha 9 řešil nedostatek kvalifikovaného personálu, který by byl schopen efektivně čelit nárokům na elektronizaci veřejné správy a řešit související správu nejmodernějších technologií. Zastali jsme roli klíčového ICT partnera úřadu v různých pozicích a oblastech. Mimo jiné jsme se podíleli na tvorbě a správě několika desítek specifických aplikací a systémů datových zpráv.
Úřad MČ Praha 9

Městský úřad vykonává samostatnou a přenesenou působnost na území Prahy 9. Samotný úřad představuje organizaci, ve které pracuje cca 200 zaměstnanců včetně politické reprezentace radnice vzešlé z komunálních voleb.

 

Výchozí situace

Vedení úřadu řeší nedostatek kvalifikovaného personálu, který by byl schopen efektivně čelit nárokům na elektronizaci veřejné správy a související správu nejmodernějších technologií formou vyhlašování veřejné soutěže na správu ICT v majetku úřadu.

 

Řešení TOTAL SERVICE

TOTAL SERVICE zastává v různých pozicích a oblastech roli klíčového a spolehlivého ICT partnera úřadu. Znalosti potřeb obecní agendy a provázanosti jednotlivých systémů veřejné správy nám dnes dávají nezpochybnitelnou konkurenční výhodu. Podíleli jsme se na tvorbě a správě několika desítek specifických aplikací a systémů datových zpráv. Naši pracovníci jsou v dané problematice pravidelně školeni a staráme se o klíčové informační systémy, jako jsou RŽP, GINIS, eSPIS apod. Postupem času jsme díky nabytým znalostem uspěli v nabídce služeb pro úřady dalších městských částí Prahy a dnes nabízíme klientům skutečně ojedinělé znalosti této specifické problematiky. Samotný úřad pak má vlastní IT pracovníky pouze pro kontrolní a koordinační činnost. Systém správy a podpory je nastaven na bázi vysokých garancí, transparentnosti a dokonalého reportingu incidentů, požadavků i dosažených výsledků.

„Mojí snahou je, aby úřad pracoval kvalitně, efektivně a smysluplně. K tomu vedu zaměstnance a vybírám si spolupracující firmy. K naší práci již dávno nestačí papír, plnicí pero a klotové rukávy. Systémy veřejné správy zaznamenaly v posledních deseti letech obrovský rozmach. V současné době pracujeme s více jak čtyřmi desítkami aplikací, jsme napojeni na centrální systémy a registry. Bez vysoce kvalitní, bezpečné a profesionálně vedené práce týmu IT specialistů nelze řádně vykonávat činnost, kterou od nás očekávají občané a centrální úřady. Tuto moji představu zcela splňuje TOTAL SERVICE. Smluvně nám garantuje provoz ICT celého úřadu, a to ve sjednaném čase i kvalitě. Podmínky spolupráce jsou pravidelně a transparentně porovnávány s konkurencí na trhu v souladu s platnou legislativou. Máme tak jistotu, že vynakládáme finanční prostředky maximálně efektivně. Jsme s pracovníky TOTAL SERVICE velmi spokojeni i proto, že s námi ‚neodborníky‘ dokážou komunikovat nejen profesionálně, ale i srozumitelně a trpělivě!“
Ing. Leoš Toman
Vedoucí Úřadu MČ Praha 9
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Spolupracujte s TOTAL SERVICE a nechte vše v oblasti ICT na nás

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Kontaktujte nás

Zanechte nám kontakt a krátkou informaci o tom, co právě řešíte, a my se s vámi spojíme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811.
- Vaše data jsou chráněna.