TOTAL SERVICE: Odborník na poli ICT a IT servisu

Společnost TOTAL SERVICE slaví letos 25 let existence a na trhu IT je známá především jako specialista na poskytování profesionálních služeb v oblasti správy infrastruktury a zajištění provozu klíčových systémů. Je také významným dodavatelem komplexních infrastrukturních projektů pro komerční firmy i státní organizace v České republice.
TOTAL SERVICE: Odborník na poli ICT a IT servisu

Jak v IT servisu fungují česko-izraelské geny? 

Na začátku byla prostá myšlenka: poskytovat zákazníkům vždy široký výběr z nejnovějších technologií s podmíněnou vazbou na ještě vyšší kvalitu a garance při následné správě systému. 

„Naplnit tuto myšlenku nám již čtvrtstoletí pomáhá partnerství s nejvýznamnějšími mezinárodními korporacemi, které nám umožňuje pevně se soustředit na vlastní segment trhu s jistou kvalitou výrobků, které nabízíme a za které jsme připraveni být zodpovědní čtyřiadvacet hodin denně,“ říká Václav Novák, který s Ori Harelem společnost spoluzakládal. 

Posláním společnosti je zajistit zákazníkům bezpečné a stabilní informační technologie bez ohledu na velikost a význam firmy či organizace. Denně se tak TOTAL SERVICE stará o informační a komunikační technologie u více než 150 zákazníků veřejného i komerčního sektoru. Stěžejními oblastmi, na které se společnost zaměřuje, jsou Outsourcing ICT ve firmách, Kybernetická bezpečnost, Integrace a cloud, Projektové řízení a konzultace i prodej ICT technologií

 

Víc než jen IT: Prodáváme špičkové služby, ne lidi 

Jedničkou ve spektru služeb je bezesporu správa ICT infrastruktury zákazníků

„U větších zákazníků mluvíme o doplnění zdrojů a činností, které si z mnoha důvodů nechtějí či nemohou zajišťovat sami, či nemají potřebné kompetence. Naše společnost však zásadně neposkytuje takzvaný body shopping. Pracujeme na základě servisních smluv, kde má zákazník pevně nastavené vlastní parametry a spolu s týmem dedikovaných odborníků využívá veškerých moderních technologií správy systémů. Nabízíme monitoring, service desk, patch management a další proaktivní služby. Provozujeme i vlastní certifikované SOC bezpečnostní dohledové centrum. Samozřejmostí je také zajištění provozu služeb v režimu dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu,“ vypočítává Václav Novák. 

 

Čtvrtstoletí trvalého růstu v oblasti informačních technologií 

Je asi pochopitelné, že většinu z dnešních 120 zaměstnanců představují technici, konzultanti a analytici specializovaní na projektové dodávky zákazníkům a profesionální správu širokého spektra informačních a komunikačních technologií. Je to základ, na němž firma vyrostla. Bez špičkových expertů se neobejde, protože je třeba držet krok s předními světovými výrobci hardwaru a softwaru 
i s poskytovateli telekomunikačních služeb a konektivit. 

 
Sázka na ICT měla v 90. letech logiku. Není divu, že na nich vyrostla celá řada firem. Nicméně velká většina z nich se již z trhu ztratila, když vyčerpala svůj potenciál. Václav a Ori vsadili na služby a nezmýlili se. Hlad po technologiích byl v Česku velký, ale prvotní boom opadl a dnes, byť technologie jsou stále významnější, je hlad především po službách. Ostatně ICT sektor byl průkopníkem modelu As a Service, který se dnes uplatňuje v mnoha dalších oborech. Někteří experti dokonce tvrdí, že se z něj stane v mnoha oborech naprosto dominantní model. 

„Uspěli jsme nejen díky vývoji a významu technologií. Umíme totiž víc než jen udržovat status quo. U každého klienta se snažíme nejen nabízet, ale i poskytovat ICT služby tak, aby pocítil ve svém podnikání pozitivní změnu. To je klíč k tomu, že se nám mnoho let v řadě úspěšně daří získávat nové zákazníky, a zejména zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy,“ říká Václav. 

Zákazníky společnosti jsou malé a středně velké české společnosti, významné nadnárodní korporace i organizace státní správy. Nejvíce si cení zejména spolehlivosti a flexibility poskytovaných služeb, společně s detailním reportováním činnosti a transparentní skladbou nákladů.  
 
Budoucnost správy IT máme v hlavách 
Pandemie mnoha oborům ublížila, v ICT ale spíše akcelerovala nástup nových technologií a pro TOTAL SERVICE tak byla impulzem k dalšímu rozvoji. 

„Změny na trhu i ve vývoji technologií jsou dynamické a málokterá organizace se jim dokáže sama přizpůsobit. Řada z nich nevnímá IT jako klíčovou disciplínu, mají vlastní byznys, na který se musí soustředit, ale zároveň potřebují technologie, aby byznys podpořily,“ říká Václav Novák. „Vedení společností většinou o IT vlastně nechce moc slyšet, jen potřebuje, aby vše fungovalo, jak má,“ dodává. 

Zájem o IT outsourcing roste a poroste dál. Udržovat si vlastní ICT kompetence se již dávno vyplatí jen těm největším hráčům, drtivá většina firem využívá a bude využívat outsourcing. Dalo by se říct, že technologické firmy jsou odsouzeny k úspěchu. 

„Pandemické roky nebyly snadné. Rád bych proto poděkoval všem našim zákazníkům. Vážíme si důvěry a jsme vděční za spolupráci, protože bez zájmu o naše služby a řešení bychom úspěšní nebyli. Poslední dva roky byly skutečnou zatěžkávací zkouškou pro každého z nás a partnerství a spolehlivost ukázaly svůj pravý význam. A budoucí úspěch? To bude především o hlavě. Nechci tím podcenit sílu zdraví, které máme jen jedno, jen kolem sebe vidím vedle bojovníků také stále víc unavených a napůl odevzdaných lidí. Já ani firma nemám v povaze dívat se, jak dobře bylo, ale jak lépe bude. Vážím si každého, kdo se chce se situací poprat, a věřím, že to zvládneme jako firma, ale i jako společnost,“ loučí se Václav Novák. 
  

TOTAL SERVICE a.s. – Spolehlivý partner v IT servisu 

Společnost založili 22. 10. 1997 Václav Novák a Ori Harel. Koncept se zrodil v polovině roku 1997, kdy zakladatelé pracovali již několik let v distribučním řetězci infomačních technologií a uvědomovali si rostoucí poptávku po servisních službách a outsourcingu. Dnes společnost atakuje svými obraty hranici 700 milionů korun.  
 
VÁCLAV NOVÁK  
V roce 1997 byl spoluzakladatelem společnosti TOTAL SERVICE, ve které zastával v jedné osobě pozici jednatele a společníka. Deset let zastával technické pozice, aby se časem přeorientoval na obchod a vedení společnosti. Po transformaci na akciovou společnost v roce 2018 zastává funkci generálního ředitele, předsedy představenstva a je majoritním akcionářem společnosti. Po zkráceném studiu na ČVUT absolvoval program, MBA se zaměřením na pracovní a obchodní právo. 
 
ORI HAREL  
Do Česka přišel v roce 1994 z Izraele, aby vedl společnost s názvem LCC, která distribuovala počítače značky Packard Bell. V této společnosti pracoval na technické pozici také Václav Novák. Když LCC ukončila svou funkci a značka Packard Bell byla prodána, rozhodli se oba kolegové pro společnou podnikatelskou dráhu a založili TOTAL SERVICE, koncept a společnost, na kterou se během následujících let navázalo několik dalších společností a partnerství. 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice