Věříme, že i díky provedeným změnám:
- zlepšíme kvalitu poskytovaných služeb,
- zefektivníme řízení kapacit,
- podpoříme osobní rozvoj i konkrétní specializace,
- posílíme interní komunikaci a efektivitu řízení dodávek.
Co jsme změnili?
Nově jsme rozdělili stávající technickou divizi TOTAL SERVICE do několika specializovaných technologických týmů, které se budou zaměřovat na klíčové oblasti poskytovaných služeb.
Jedná se o následující speciální týmy:
Service Operations (Provoz SLA služeb)
Tým se věnuje operativnímu provozu našich služeb a zajišťuje vysokou dostupnost a spolehlivost poskytovaných služeb.
Microsoft
Specializovaný tým s hlubokými znalostmi a zkušenostmi v oblasti produktů, technologií a řešení od společnosti Microsoft.
Datacenter
Experti v oblasti hardware, virtualizace a databáze, kteří se starají o vaši IT infrastrukturu a datová centra.
Networking
Odborný tým, který se zaměřuje na vaši síťovou infrastrukturu, operační systém Linux nebo provozní monitoring infrastruktury.
Technical Account Management
Zkušení profesionálové, kteří mají hluboké znalosti v oblasti řízení a dohledu poskytovaných služeb. Jsou zodpovědní za řízení dodávek služeb a projektů i zajištění jejich vysoké kvality.
Jak probíhá řešení požadavků
Pojďme si novou organizační strukturu pro lepší přehlednost vizualizovat. Poskytovanou podporu dělíme na úrovně L1–L3 (od běžné úrovně až po tu expertní).
Organizační změny rozhodně nebudou mít dopad na poskytované služby – jejich kvalita zůstává na úrovni, na kterou jste zvyklí. Nová struktura nám naopak umožní naše týmy lépe vést, rozvíjet a vylepšovat tak i poskytované služby.
Jsme nadšení, že se TOTAL SERVICE takto dynamicky vyvíjí – ukazuje se tím, že jste s námi spokojení, a to je pro nás největší odměna. Jsme hrdí na to, že jsme pohromadě udrželi tým téměř sto třiceti zaměstnanců s minimální fluktuací. Věříme, že tato nová struktura bude krokem kupředu.