Matěj Vančura: mým cílem je, aby byli klienti stále spokojenější
Náplní jeho práce je především získávání nových obchodních příležitostí a zvyšování prodejů společnosti. Neméně důležité je však pro něj i udržování vztahů s klienty stáv...
Miloslav Fejfar – už dnes odstraňuji problémy, které by mohly přijít zítra
Neustálý rozvoj, trpělivé naslouchání, skládání velké mozaiky z malých střípků a hledání způsobů, jak přeměnit nevýhody ve výhody – takový je pracovní den Miloslava Fejfa...
Jan Navrátil: otevřenost, profesionalita i lidskost
Obchodní ředitel a člen představenstva TOTAL SERVICE Jan Navrátil je workoholikem, kterého žene kupředu touha posouvat firmu – za nejdůležitější však považuje svůj tým a ...
Na náročném zaměstnání technického ředitele Tomáš Myslivec nejvíce oceňuje různorodost, možnost určovat směr vývoje, ale i změny, které Tomáše i celé oddělení dál profesn...
Chápání potřeb zákazníka, proklientský přístup, otevřená komunikace a denně nová výzva – takový je pracovní den Petra Bretšnajdra, Technical Account Manager v oddělení Sy...
Lukáš Materna: přizpůsobujeme procesy zákazníkovi, ne zákazníka procesům
Neustálé zlepšování dodávaných služeb je denním chlebem šéfa oddělení projektového řízení TOTAL SERVICE. Co ho na práci nejvíce naplňuje a na co je za svoji kariéru hrdý,...
Jiří Veličkov: když jde práce od ruky, čas přímo letí
Lidský přístup, férové jednání a proaktivita. Tak přistupuje k zákazníkům i ke svým kolegům, se kterými tvoří skvělou partu, Jirka Veličkov, vedoucí oddělení Systémová in...
Ondra Novák: rovnováha mezi lidským a technickým přístupem
Náplní jeho práce není jen rozvoj cloudových technologií a interních produktů – v tandemu s Martinem Dlouhým vede ITSM oddělení. Jaké jsou jeho ambice a jak hodnotí svůj ...
Jeho prací je spojovat. Propojuje nejen zákazníky s IT experty, ale i zákazníky mezi sebou. Co všechno obnáší pozice business development managera a jak ho naplňuje, proz...
Dali jsme pro vás dohromady odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte. Zajímalo vás zejména to, jak udržet firemní data v bezpečí, jakým způsobem lze sledovat ...
Vážení zákazníci,
jsme tu pro vás i v aktuální složitější době vyhlášeného stavu nouze. Rádi bychom vám pomohli připravit se na možnou nutnost zajistit vašim zaměstnan...