Novinky

Přečtěte si novinky ze světa TOTAL SERVICE a technologií. O články a informace se s vámi dělí naši technici a odborníci na ICT a bezpečnost.
Novinky
Matěj Vančura: mým cílem je, aby byli klienti stále spokojenější
Rozhovory
Matěj Vančura: mým cílem je, aby byli klienti stále spokojenější
Náplní jeho práce je především získávání nových obchodních příležitostí a zvyšování prodejů společnosti. Neméně důležité je však pro něj i udržování vztahů s klienty stáv...
20.04.2023
Rozhovor s ředitelem TOTAL SERVICE v magazínu CEO – dnes uděláme z mobilu to, co kdysi nešlo ani přímo u serveru
Rozhovory
Rozhovor s ředitelem TOTAL SERVICE v magazínu CEO – dnes uděláme z mobilu to, co kdysi nešlo ani přímo u serveru
V prémiovém časopise CEO vyšel rozhovor s generálním ředitelem TOTAL SERVICE Václavem Novákem.
16.01.2023
Miloslav Fejfar – už dnes odstraňuji problémy, které by mohly přijít zítra
Rozhovory
Miloslav Fejfar – už dnes odstraňuji problémy, které by mohly přijít zítra
Neustálý rozvoj, trpělivé naslouchání, skládání velké mozaiky z malých střípků a hledání způsobů, jak přeměnit nevýhody ve výhody – takový je pracovní den Miloslava Fejfa...
12.12.2022
Jan Navrátil: otevřenost, profesionalita i lidskost
Rozhovory
Jan Navrátil: otevřenost, profesionalita i lidskost
Obchodní ředitel a člen představenstva TOTAL SERVICE Jan Navrátil je workoholikem, kterého žene kupředu touha posouvat firmu – za nejdůležitější však považuje svůj tým a ...
15.08.2022
Tomáš Myslivec: práce vás především musí bavit
Rozhovory
Tomáš Myslivec: práce vás především musí bavit
Na náročném zaměstnání technického ředitele Tomáš Myslivec nejvíce oceňuje různorodost, možnost určovat směr vývoje, ale i změny, které Tomáše i celé oddělení dál profesn...
13.07.2022
Petr Bretšnajdr: nejdůležitější je profesionalita
Rozhovory
Petr Bretšnajdr: nejdůležitější je profesionalita
Chápání potřeb zákazníka, proklientský přístup, otevřená komunikace a denně nová výzva – takový je pracovní den Petra Bretšnajdra, Technical Account Manager v oddělení Sy...
10.06.2022
Lukáš Materna: přizpůsobujeme procesy zákazníkovi, ne zákazníka procesům
Rozhovory
Lukáš Materna: přizpůsobujeme procesy zákazníkovi, ne zákazníka procesům
Neustálé zlepšování dodávaných služeb je denním chlebem šéfa oddělení projektového řízení TOTAL SERVICE. Co ho na práci nejvíce naplňuje a na co je za svoji kariéru hrdý,...
13.05.2022
Jiří Veličkov: když jde práce od ruky, čas přímo letí
Rozhovory
Jiří Veličkov: když jde práce od ruky, čas přímo letí
Lidský přístup, férové jednání a proaktivita. Tak přistupuje k zákazníkům i ke svým kolegům, se kterými tvoří skvělou partu, Jirka Veličkov, vedoucí oddělení Systémová in...
08.04.2022
Ondra Novák: rovnováha mezi lidským a technickým přístupem
Rozhovory
Ondra Novák: rovnováha mezi lidským a technickým přístupem
Náplní jeho práce není jen rozvoj cloudových technologií a interních produktů – v tandemu s Martinem Dlouhým vede ITSM oddělení. Jaké jsou jeho ambice a jak hodnotí svůj ...
07.03.2022
Lukáš Hladký: důvěra zákazníků je pro mě vším
Rozhovory
Lukáš Hladký: důvěra zákazníků je pro mě vším
Jeho prací je spojovat. Propojuje nejen zákazníky s IT experty, ale i zákazníky mezi sebou. Co všechno obnáší pozice business development managera a jak ho naplňuje, proz...
04.02.2022
Martin Dlouhý: největší výhodou našeho týmu je tým samotný
Rozhovory
Martin Dlouhý: největší výhodou našeho týmu je tým samotný
Oddělení Řízení a dodávky IT služeb je součástí naší technické divize. Vy máte před sebou rozhovor s vedoucím tohoto oddělení – Martinem Dlouhým.
19.11.2021
Nejčastěji se ptáte
Rozhovory
Nejčastěji se ptáte
Dali jsme pro vás dohromady odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte. Zajímalo vás zejména to, jak udržet firemní data v bezpečí, jakým způsobem lze sledovat ...
12.11.2021
Naše IT doporučení v aktuální době stavu nouze
Rozhovory
Naše IT doporučení v aktuální době stavu nouze
Vážení zákazníci, jsme tu pro vás i v aktuální složitější době vyhlášeného stavu nouze. Rádi bychom vám pomohli připravit se na možnou nutnost zajistit vašim zaměstnan...
16.03.2020

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800