Co je outsourcing?
Představte si, že jste firma, která chce minimalizovat náklady a soustředit se na podstatu svého podnikání. Také je možné, že nedokážete sestavit tým specialistů kvůli jejich nedostatku na trhu. Zároveň chcete mít jistotu, že vás špatné IT řešení nepřipravuje o konkurenceschopnost a že jsou vaše data ve stoprocentním bezpečí. Jak byste postupovali? Jednoznačně byste pátrali po možnosti tyto služby outsourcovat.
Existuje celá řada firem, které se zaměřují na IT a nabízejí své specializované služby ostatním. Mezi nimi jsou také společnosti, které se zabývají monitoringem a správou sítí. Poskytují komplexní IT služby a vy jim můžete své starosti o IT kompletně předat.
Proč zvolit outsourcing IT?
Dělba práce skýtá nespočet výhod. Kladem je, že služby, které si u outsourcingové firmy objednáváte, budou ošetřeny smluvně. A jaké přínosy získáte využitím outsourcingu?
1. Úspora peněz
Je třeba podotknout, že firma neušetří pouze na zaměstnancích. Existuje mnoho aspektů, které ovlivní vaše výdaje. V případě outsourcingu ušetříte i za vybavení, které byste v běžném případě museli zajistit pro chod vašeho IT oddělení.
2. Znalosti a zkušenosti v oboru
Kvalitních IT specialistů je málo a za svou práci si nechají dobře zaplatit. Obrátíte-li se na specializovanou firmu, budou se o vaše IT starat ti nejkvalifikovanější odborníci za zlomek financí, jež by vás stál vlastní zaměstnanec. Ušetříte rovněž nemalý čas s hledáním vhodného kandidáta.
3. Moderní technologie
Vývoj jde v IT oblasti kupředu tak rychle, že není snadné s ním udržet krok. Pokud se rozhodnete outsourcovat IT, ušetříte za nákup technologií a zároveň budete mít vždy to nejmodernější vybavení. Firmy nabízející IT jako službu se snaží prosadit ve tvrdé konkurenci, proto je pro ně důležité, aby poskytovaly nejaktuálnější produkty.
4. Firma se soustředí na hlavní činnost podniku
Chcete se soustředit hlavně na rozvoj svého podnikání? Činnost, která vaši společnost definuje? V případě outsourcingu IT můžete být bez obav. Dělba práce vám ušetří mnoho času, který budete moci investovat do svého podniku.
5. Uživatelská podpora
Při outsourcingu získáte podporu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Monitoring, který nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje stav vašeho prostředí. Zabrání tedy případným finančním ztrátám a může předejít krizovým incidentům.
6. Rozpočtování
Většina firem nemá pro své interní IT nastavený rozpočet a plán rozvoje. Managerům nejsou jasné náklady, které je třeba na IT technologie alokovat, a neumí je predikovat v dlouhodobějším horizontu. Outsourcing vám garantuje přesné výdaje na základě smluvních podmínek a poskytne vám jasný přehled o výdajích na IT.
Jak to u nás funguje?
NÁVRH SLUŽEB
V prvním kroku navrhneme konkrétní služby pomocí výčtu katalogových listů a uzavřeme SLA smlouvu. Na základě potřeb definujeme potřebné specialisty a ujasníme si odpovědnosti i časový harmonogram implementace služby.
PŘECHODNÉ OBDOBÍ
Během přechodného období zmapujeme prostředí klienta a na základě zjištění definujeme konkrétní služby a potřeby. Po několika týdnech spolupráce zpracujeme auditní zprávu, ve které navrhneme doporučení ke zlepšení. Následně zprovozníme službu v běžném režimu.
PROVOZ SLUŽBY
Provádíme průběžný dohled a správu dle definovaných katalogových listů. Své služby poskytujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Z pravidelného reportingu poznáte, jak vaše ICT funguje a kde vám pomáháme.
IT PLÁNOVÁNÍ A MANAGEMENT
Běžným provozem to u nás nekončí. Pravidelně vyhodnocujeme vaše prostředí a plánujeme jeho další vývoj. Našim cílem je neustále rozvíjet vaše IT.
TOTAL SERVICE poskytuje v rámci outsourcingu IT služby na míru. Chceme být pro vás spolehlivým a dlouhodobým partnerem zajišťujícím potřebné služby.
Uvažujete o outsourcingu IT služeb? Ať už se jedná o monitoring a správu sítě či jakékoliv jiné služby, specializované týmy TOTAL SERVICE se postarají o vaše potřeby. Pomůžeme vám být up-to-date v celé ICT oblasti.
Obraťte se na nás! Naši odborníci vám navrhnou optimální řešení IT a postarají se o jeho bezchybné fungování.