Ondra Novák: rovnováha mezi lidským a technickým přístupem

Náplní jeho práce není jen rozvoj cloudových technologií a interních produktů – v tandemu s Martinem Dlouhým vede ITSM oddělení. Jaké jsou jeho ambice a jak hodnotí svůj tým, prozradil v rozhovoru Ondra Novák.
Ondra Novák: rovnováha mezi lidským a technickým přístupem

Jak dlouho v TOTAL SERVICE pracuješ a v jakém oddělení?

Ve společnosti pracuji skoro 7 let, a to v oddělení ITSM, bývalém Front Office.

Co je hlavním cílem a náplní tvé pozice?

Nově mám na starost rozvoj cloudových technologií. Navíc spolupracuji s technickou divizí na rozvoji interních produktů. Dále mám na starosti portfolio klientů převážně ze soukromého sektoru, kterým zajišťuji správu celého jejich ICT.

Mimo jiné společně s kolegou Martinem Dlouhým společně vedeme ITSM oddělení.

Kdo nebo co je pro tebe největší inspirací během tvého působení v TOTAL SERVICE?

Mojí největší inspirací jsou lidé, kteří svému oboru doopravdy rozumí do detailu, dokážou o něm mluvit bez arogance a je z nich cítit nadšení. Momentálně je to například John Savill – jeho „My routine“ video doporučuji všem, kteří si myslí, že nestíhají.

Co si myslíš, že mají tví klienti nejvíc rádi na spolupráci s tebou a s TOTAL SERVICE?

Myslím si, že dokážu najít rovnováhu mezi lidským a technickým přístupem a upravovat vyjadřování na základě toho, s kým zrovna mluvím. Mám relativně solidní technické zázemí a jsem vybaven zásobou vtipů na svůj vlastní účet. Také ovšem na účet našeho obchodního ředitele, se kterým bývám na schůzkách nejčastěji. Obvykle se však směji pouze já.

Jak bys popsal vaše oddělení jednou větou?

Mladí kluci a holky, kteří se ničeho nebojí a nikdy nezastavují kvůli focení.

Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE?

Pro mě je největší úspěch to, že máme v týmu lidi, kteří chápou, že se IT neustále vyvíjí. Nebojí se investovat svůj čas k tomu, aby byli v obraze.

Co tě na práci nejvíc baví?

Neustálé vzdělávání a když vidím, jak se dál rozvíjí to, co děláme.

Co tě naopak nejvíc štve?

Myslím si, že bychom měli mít daleko větší ambice, než máme teď. Někdy je pak člověk frustrovaný, musí jít na kávu (samozřejmě v pracovní době) a ulevit si. Paradoxně tahle činnost by také mohla být odpovědí i na předchozí otázku.

Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Ondra?

Jsem sám sobě největším kritikem. Nikdo mě nedokáže urazit tak, jako dokážu urazit sám sebe. 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800