Nová éra pracovní produktivity s inovativním AI asistentem Copilot od Microsoft 365

Společnost Microsoft přichází s novinkou, která by mohla zásadně ovlivnit způsob, jakým pracujete. Novým přírůstkem do rodiny Microsoft 365 je Copilot – inteligentní asistent založený na umělé inteligenci (AI) a jazykovém modelu GPT-4. Pro státy EU bude výhledově k dispozici od března 2024. Co to pro vás znamená a jak může Copilot ovlivnit vaši každodenní práci?
Nová éra pracovní produktivity s inovativním AI asistentem Copilot od Microsoft 365

Co je to Copilot a jak funguje? 

Copilot je AI asistent integrovaný do balíčku Microsoft 365, který je navržený tak, aby spolupracoval s daty vaší organizace, aplikacemi Microsoft 365 a informacemi z internetu. Díky své integraci v operačním systému a aplikacích Microsoft 365 má Copilot přístup k firemním e-mailům, dokumentům, kalendářům a dalším důležitým zdrojům. 

Tip: Přečtěte si náš článek Microsoft 365: Průvodce méně známými aplikacemi

S Copilotem navíc budete moci přirozeně komunikovat nejen prostřednictvím klávesnice, ale i hlasem, a to dokonce v češtině.

Záruka soukromí a bezpečnosti 

Jedním z klíčových aspektů Copilota je jeho schopnost respektovat soukromí a vlastnictví dat. Všechna data zpracovává výhradně v rámci prostředí Microsoft 365 a nejsou využívaná pro další účely, jako je například trénování jiných modelů AI. Microsoft mimo jiné poskytuje právní záruku a ochranu v případě soudních sporů souvisejících s používáním tohoto asistenta. 

Jak Microsoft 365 Copilot mění práci? 

Nejenže tento nástroj představuje další krok ve způsobu, jakým interagujeme s digitálními technologiemi, ale také mění pracovní prostředí třemi hlavními způsoby: 

  1. Usnadňuje tvorbu dokumentů: Ve Wordu umožňuje zahájit tvůrčí proces tím, že poskytne první návrh dokumentu. V PowerPointu pak pomáhá vytvářet prezentace a v Excelu umožňuje analýzu trendů a vytváření datových vizualizací​​. 
  2. Zvyšuje produktivitu: Usnadňuje práci tím, že redukuje čas strávený rutinními úkoly, jako je shrnutí dlouhých e-mailových vláken nebo tvorba návrhů odpovědí v Outlooku. V MS Teams pomáhá zefektivnit schůzky tím, že shrnuje diskuse a navrhuje akční body (konkrétní kroky nebo úkoly)​​, a to vše v reálném čase schůzky. 
  3. Rozvíjí dovednosti: Pomáhá uživatelům rozvíjet jejich dovednosti a rychleji se učit nové věci, umožňuje jim využívat rozsáhlé funkce Microsoft 365 prostřednictvím přirozeného jazyka, což rozšiřuje možnosti jejich využití​​. 

První kroky s Copilotem 

Pokud jste připraveni začít s Microsoft 365 Copilotem, TD Synnex prostřednictvím TOTAL SERVICE nabízí možnost vyzkoušet si tohoto inovativního asistenta již v jeho zkušební verzi. Klíčem k zahájení je mít nainstalovanou nejnovější verzi Windows 11. Po splnění tohoto požadavku stačí postupovat podle poskytnutého návodu k aktivaci Copilota. Tento proces vám umožní začít využívat všechny jeho pokročilé funkce a začlenit Copilota do vašeho každodenního pracovního procesu. 

Zajímavost: Víte, co při příležitosti představení Copilota řekl odborné veřejnosti CEO Microstoftu Satya Nadella? Byla to přesně tato slova: „Dnes děláme další významný krok ve vývoji způsobu, jakým komunikujeme s výpočetní technikou, což zásadně změní způsob naší práce a odemkne novou vlnu růstu produktivity.“  

Nechte si poradit a využijte plný potenciál Copilota 

Začít s Microsoft 365 Copilotem je krok k modernější a efektivnější práci, a my v TOTAL SERVICE jsme zde, abychom vám na této nové cestě pomohli. Pokud vás zaujaly možnosti, které Copilot nabízí, ale nejste si jistí, jak začít, neváhejte nás kontaktovat. Nabízíme školení, která vám nejen poskytnou potřebné znalosti, ale také vám umožní tyto dovednosti vyzkoušet a osvojit si je v praxi. Díky našemu partnerství s dodavatelem TD SYNNEX navíc můžeme zákazníkům poskytnout produkty od Microsoftu za výhodnější cenu

 

 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice