Naše IT doporučení v aktuální době stavu nouze

Vážení zákazníci, jsme tu pro vás i v aktuální složitější době vyhlášeného stavu nouze. Rádi bychom vám pomohli připravit se na možnou nutnost zajistit vašim zaměstnancům přístup k firemním systémům z domova tak, aby omezení provozu vaší společnosti nebo výpadek vašich služeb byl co nejmenší.
Naše IT doporučení v aktuální době stavu nouze

Vážení zákazníci,

jsme tu pro vás i v aktuální složitější době vyhlášeného stavu nouze. Rádi bychom vám pomohli připravit se na možnou nutnost zajistit vašim zaměstnancům přístup k firemním systémům z domova tak, aby omezení provozu vaší společnosti nebo výpadek vašich služeb byl co nejmenší.
 
Pokud váš provoz vyžaduje omezení přítomnosti našich techniků, rádi vám naše služby poskytneme vzdáleně, samozřejmě při zachování smluvních parametrů a kvality poskytovaných služeb. V těchto dnech vás jednotlivě kontaktujeme a jsme připraveni reflektovat vaše požadavky na zabezpečení zaměstnanců i individuálních IT potřeb.
 
Rádi bychom vás také informovali, že i my aktivně dbáme o zdraví našich zaměstnanců. Již před dvěma týdny jsme omezili sdružování našich techniků v kancelářích, cestování hromadnou dopravou a doporučili práci z domova všem zaměstnancům, u kterých je pracovní výkon na dálku proveditelný. U všech zaměstnanců, kteří se v kritickém čase vraceli ze zahraničí jsme zavedli preventivní karanténní opatření ještě před nařízením vlády.
 
Jako váš dodavatel IT služeb vám doporučujeme zvážit následující opatření:

Posuďte potřebu vzdáleného přístupu zaměstnanců do vašich interních IT systémů.

Umožnění práce z domova může vyžadovat například:

  • dostupnost VPN připojení,
  • vyšší nároky na internetovou konektivitu k vašim systémům v kanceláři,
  • zajištění konektivity pro ty, kdo nemají doma žádné/spolehlivé internetové připojení (LTE modemy apod.),
  • vybavení zaměstnanců notebooky,
  • zajištění domácího tisku,
  • synchronizaci vybraných dat na pracovní stanice nebo lokální úložiště či do cloudu.

 
Je opravdu nutné vykonávat veškeré činnosti v kanceláři?

Zamyslete se nad řešením pro pořádání online schůzek:

  • nejen typu 1:1, ale i pro interní porady nebo jednání se zákazníky a business partnery pro více účastníků,
  • nejen komunikace chatem, ale i s možností audio/video přenosů a možností sdílení pracovní plochy a prezentace.

Nabízíme vám zdarma použití licencí telekonferenčního systému Cisco Webex, který sami ve firmě používáme již několik let a který plně zajišťuje možnosti videokonference, schůzek, sdílení informací a hromadného vysílání či výuky až pro 200 lidí.

 
Zvažte s dostatečným předstihem potřebu nového hardwaru.

Protože již nyní zaznamenáváme zpoždění v dodávkách některých dodavatelů, je dobré si včas uvědomit:

  • Nastoupí vám nový zaměstnanec, který bude potřebovat IT vybavení?
  • Máte alespoň 1 sadu náhradních tonerů pro každou tiskárnu?
  • Máte záložní hardware nebo plány pro případ selhání některého z klíčových IT prvků?
     

Akční kroky, které jsme preventivně provedli v souvislosti s množícími se kybernetickými útoky, zahrnují navýšený bezpečnostní a provozní  monitoring. Využíváme personální kapacitu, uvolněnou z podpory zákazníků v místě, pro rozšíření týmu bezpečnostního a provozního dohledu. Od pondělí integrujeme do dohledového centra 24/7 všechny zákazníky s platnou servisní smlouvou a budeme ověřovat kontaktní databázi osob pro řešení událostí ad-hoc. Tuto aktivitu nestavíme na základě jedné události ve FN Brno, ale na statistikách množících se kybernetických útoků v tu nejméně vhodnou chvíli a cílí na akutní nedostatek odborného IT personálu v Evropě. Aby mohli zaměstnanci přistupovat do systémů zaměstnavatele z domova, vznikají často rychlá a nepromyšlená řešení na úkor bezpečnosti. Například nesprávně vytvořený venkovní prostup do vašeho informačního sytému může způsobit obrovské škody. Nabádáme klienty, aby se poradili se svým IT partnerem předem a jsme připravení k maximální součinnosti. Toto platí nejen pro organizace státní správy, ale i v soukromém sektoru.  
 
Pokud byste potřebovali jakoukoli konzultaci k výše uvedeným tématům, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

S pozdravem
Tým TOTAL SERVICE
sales@totalservice.cz
+420 270 002 811

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice