Matěj Vančura: mým cílem je, aby byli klienti stále spokojenější

Náplní jeho práce je především získávání nových obchodních příležitostí a zvyšování prodejů společnosti. Neméně důležité je však pro něj i udržování vztahů s klienty stávajícími. Co všechno obnáší pozice key account managera, prozradil v rozhovoru Matěj Vančura.
Matěj Vančura: mým cílem je, aby byli klienti stále spokojenější

Jak dlouho v TOTAL SERVICE pracuješ a v jakém oddělení?  

V TS pracuji od září 2016, tedy téměř 7 let. První čtyři roky jsem působil v technické divizi, kde jsem získal znalosti a zkušenosti, které nyní aktivně využívám v obchodním oddělení. V něm pracuji už tři roky jako key account manager a zaměřuji se především na získávání nových zákazníků a péči o ty stávající. 

  

Co je hlavním cílem tvé pozice?  

Hlavním cílem mé pozice je získávání nových obchodních příležitostí a zvyšování prodejů, což přináší růst a rozvoj společnosti. Dále se starám o budování a udržování vztahů se stávajícími i novými zákazníky, aby byli spokojení a zachovali nám dlouhodobou přízeň. Celkově se snažím přinášet co největší přidanou hodnotu pro společnost i pro naše klienty. 

  

Během svého působení v TOTAL SERVICE ses setkal s mnoha klienty i potenciálními zájemci. Zjistil jsi, co na TOTAL SERVICE nejvíce oceňují?  

Určitě oceňují naši stabilitu a dlouholetou tradici, což je pro ně důkazem toho, že jsme spolehlivým partnerem. Dále si klienti chválí přátelský přístup a následnou péči o ně. Snažíme se vytvářet dlouhodobé vztahy a poskytovat jim řešení na míru. Držíme krok s aktuálními trendy v oboru a využíváme nejmodernější technologie.  

Celkově tedy mohu říct, že naši zákazníci nejvíce oceňují stabilitu, kvalitu, osobní přístup a inovace, které nabízíme. Proto se na tyto vlastnosti zaměřujeme a dále je rozvíjíme. Naším cílem je, aby byli klienti stále spokojenější a spolupráce s námi jim přinášela možnost věnovat se vlastnímu podnikání.  

  

V IT segmentu je velká konkurence, jakým způsobem je možné se odlišit?  

Ano, konkurence tu je, byla a bude. Jako rodinná firma s 25letou tradicí může TOTAL SERVICE nabídnout výhodu v podobě stability a vzájemné důvěry. Zaměřujeme se na poskytování kvalitních služeb s osobním přístupem k zákazníkům, což může být pro mnohé firmy důležité.  

Snažíme se přicházet neustále s inovativními řešeními, a proto jsou tu i naše sesterské společnosti NGSS se zaměřením na kybernetickou bezpečnost a nově vzniklá vývojářská firma Open Apps Development, která se specializuje na poskytování moderních a efektivních řešení pro své zákazníky. Kybernetická bezpečnost i zvyšování efektivity práce jsou oblasti, jejichž důležitost v dnešní době stále roste. Díky našim sesterským společnostem jsme schopni nabídnout klientům komplexní služby a dostatečně se tak odlišit od konkurence.  

  

Co mohou klienti od TOTAL SERVICE očekávat, když si nás vyberou pro správu IT?  

Kvalitní a profesionální služby v oblasti správy a řízení IT infrastruktury. TOTAL SERVICE se zaměřuje na individuální přístup ke každému zákazníkovi a na poskytování služeb na míru, které odpovídají konkrétním potřebám a požadavkům zákazníka. Vždy je pro nás prioritou pochopit potřeby klienta a navrhnout řešení, které je co nejefektivnější a nejekonomičtější. 

  

Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE?  

Jako největší úspěch v TOTAL SERVICE beru možnost neustálého rozvoje a zdokonalování svých schopností a dovedností. Jsem rád, že mohu být součástí týmu TOTAL SERVICE a společnou snahou posouvat naši firmu kupředu. 

  

Co tě na práci nejvíc baví?  

Interakce s lidmi, budování nových obchodních vztahů a vytváření nových projektů, které umožňují dosahovat stanovených cílů. Baví mě, když mohu pracovat s lidmi a spolupracovat na řešení problémů, přičemž využíváme naše schopnosti, znalosti a kreativitu k dosažení co nejlepších výsledků.   

  

Co tě naopak nejvíc štve?  

Určitě každá neúspěšná schůzka nebo projekt. Naštěstí je však jejich výskyt ojedinělý. Přesto se z neúspěchů snažíme poučit a vyhnout se jim v budoucích příležitostech. Je to pro nás součást procesu učení a rozvoje.  

  

Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Matěj?  

Matěj je aktivní sportovec. Mezi jeho nejoblíbenější aktivity patří sjezdové lyžování, silniční cyklistika, běh a další řada sportů. Rád cestuje a objevuje nová místa po světě. Se svou přítelkyní a čtyřmi psy cestují společně po Evropě, kde vyhledávají především horské procházky, jezera a přírodu. Je milovník všech světových kuchyní, dobrého piva a vína. Nejradši tráví čas se svou přítelkyní, přáteli a rodinou.  

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice