Čím se oddělení přesně zabývá?
Oddělení ITSM se zabývá kompletní správou ICT zejména komerčních zákazníků. Služby našim zákazníkům dodáváme v rozsahu od uživatelské podpory až po správu rozsáhlých serverových či sítových infrastruktur. S našimi zákazníky řešíme jejich požadavky osobně i vzdáleně. Vždy se řídíme podle domluvy a preferencí klienta. Zde je nedílnou součástí našich služeb i profesionální Service Desk, kde nejen přijímáme požadavky (tickety), ale rovnou je i řešíme. Tedy u velkého množství požadavků dostane náš klient okamžité řešení.
U našich zákazníků působíme zároveň i jako konzultanti, řídíme projektovou činnost a řešíme dodávky či obměny hardwaru a softwaru včetně plánování rozpočtů a vývoje do následujících období.
Dělí se oddělení na dílčí části?
Ano, naše oddělení se dělí na menší celky a to vícedimenzionálně. O naše klienty se vždy stará tým kolegů, kteří mají velmi podrobné znalosti klientské infrastruktury. Další dělení na týmy spočívá v technologických specializacích a funkčních celcích garantujících běh poskytovaných služeb.
Kolik lidí máte v týmu?
V tuto chvíli 58.
Jaký je největší úspěch týmu?
Největší úspěch týmu je tým jako takový a jeho vnitřní kultura, která je více než přátelská. To, jak ochotně přijímá nové kolegy atd.
Mezi další úspěchy jistě patří udržování technické úrovně znalostí, schopnost aktivně reagovat na neustále se vyvíjející trendy ve světě IT, zajišťování kvalitní péče pro naše klienty a realizace (často) komplikovaných projektů, které vždy končí úspěchem.
O jaké klienty se například staráte?
Kliniky v rámci skupiny FutureLife (Gennet, Iscare, Gyncentrum, Codum, CityFertility, Vidia), Bis Czech s.r.o., KONE Industrial – koncern s.r.o., 42Financial Services a.s., Valeo, ….
Máte nějakou aktivitu, kterou děláte jako tým ve volném čase?
Týmových aktivit bylo v posledním roce v rámci anti Covid opatření méně. Za běžné situace pořádáme LAN party, (skupinové hraní počítačových her + pizza + občerstvení) hromadné návštěvy kin, posezení v restauracích a jednou či dvakrát ročně větší teambuildingovou událost.
Co tebe osobně na tvé práci nejvíc baví?
Možnost přenést představy o fungování IT supportu do praxe, možnost ovlivnit běh společnosti TOTAL SERVICE a.s., komunikace a práce s kolegy a s našimi klienty.
A co myslíš, že nejvíc motivuje ostatní zaměstnance z oddělení?
Krom samozřejmých prvků jako je odměna či benefity, tak jistě to, že u nás není nikdo ten poslední, ale všichni jsou první. Každý přikládá svými schopnostmi do velkého celku, který ve finále vyřeší jakýkoliv problém. Každý se může realizovat v rámci svého týmu, ale i mimo něj. Technický a kariérní posun aktivně podporujeme.
Co musí umět každý, kdo se chce stát součástí týmu?
Není vždy prerekvizitou umět, ale chtít umět a něco tomu obětovat. V týmu jsou otevřené pozice jak pro juniorní kolegy, tak pro seniory.
Jakou chystáte další mimopracovní akci / teambuilding?
Kromě teambuildingů jako jsou setkání v restauraci či na LAN party aktuálně chystáme Speedsoft, Hado a další týmové hry.
Zajímá vás, jak to v oddělení funguje? Přihlaste se k nám a staňte se součásti této party a třeba na další LAN party všem vytřete zrak právě vy