Jak dlouho v TOTAL SERVICE pracuješ a v jakém oddělení?
Ve společnosti pracuji od května 2021, a to v obchodním oddělení.
Co je hlavním cílem tvé pozice?
Současná dynamicky se měnící doba neustále přináší nové technologie a potřeby. Já propojuji naše firemní know-how, prostřednictvím více než stovky technických odborníků, s potřebami klientů. Týká se to především oblasti kybernetické bezpečnosti, SLA servisních služeb, dodávky HW a cloudových řešení. Nezáleží, v jakém oboru naši klienti pracují a jak jsou velcí, vždy máme řešení pro všechny.
Proč jsi se rozhodl pro TOTAL SERVICE? Znal jsi firmu už z dřívějška?
Ano, znal. TOTAL SERVICE jsem vždy vnímal jako společnost, která má certifikace a zkušenosti v IT světě. Je skvělé, že právě tyto zkušenosti mohu přinášet našim klientům a vím, že o ně bude dobře postaráno. Také na mě udělal velký dojem lidský přístup během příjímacího řízení, přátelská atmosféra, hezké prostředí, a především možnost dále rozvíjet své zkušenosti.
Během svého dosavadního působení v TOTAL SERVICE ses setkal s mnoha dosavadními i potenciálními klienty. Zjistil jsi, co na TOTAL SERVICE nejvíce oceňují?
Jsou to právě zmíněné znalosti technických kolegů. Klienti oceňují, že máme to správné řešení, které umíme rychle implementovat. IT problémy tak neohrožují jejich primární business. Dále je to úroveň služeb, kterou TOTAL SERVICE přináší. Naši klienti mají vždy přehled, co se u nich děje, co plánujeme a také jim připravujeme plán na další období, kde doporučíme, jakým směrem by se měli vydat.
V IT segmentu je velká konkurence, jakým způsobem je možné se odlišit?
TOTAL SERVICE není procesy svázaný korporát ani garážová firma, což přináší pružnost a rychlost. Pokud se na nás obrací nový či stávající klient, má obvykle problém či potřebu, kterou potřebuje rychle řešit. My jsme připraveni si vše vyslechnout a obratem problém analyzovat, navrhnout nápravu i naplánovat realizaci. Mám nejednu osobní zkušenost, že všechny tyto kroky dokážeme stihnout i za jediný den.
Co mohou klienti od TOTAL SERVICE očekávat, když si nás vyberou pro správu IT?
Jedním slovem: komplexnost. Začíná to jednoduchou nabídkou, kde si klient vybírá služby jako z katalogu. Pokračuje to přechodovým obdobím, kdy se vzájemně poznáváme a postupně přebíráme odpovědnost. Kvalita samotné správy IT je pak zaručena díky vysoké kvalifikaci odpovědných kolegů, kdy pro klienta sestavíme tým dle jeho potřeb a systémů. V další fázi probíhá pravidelné vyhodnocování spolupráce a plánování vývoje vlastního IT. Klient přesně ví, co se v jeho IT děje, kolik ho IT stojí a kam je třeba plánovaně investovat.
Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE?
Získání důvěry od zákazníků. Je to krásný pocit, když se na nás obrací s potřebami i v jiných oblastech než IT. Díky svému širokému portfoliu parterů pak tyto zákazníky propojuji napřímo mezi sebou a vytvářím tak nové obchodní vztahy napříč trhem.
Co tě na práci nejvíc baví?
Jsou to kolegové. V TOTAL SERVICE nikdo není sólista, ale člen velké party skvělých lidí, která spolu dobře funguje. Je také skvělé, že si všichni tykáme, a tak k sobě máme blíže v práci i mimo ni.
Co tě naopak nejvíc štve?
Když je na kávovaru napsáno: „odvápnit, vyčistit, vysypat, doplnit mléko“. Naštěstí máme úžasnou kolegyni, která to vždy zařídí. Jsem sice technicky zdatný člověk, ale údržba kávovaru skutečně není můj šálek kávy.
Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Lukáš?
Letos oslavím kulatiny. S manželkou máme sedmiletá dvojčátka a bydlíme kousek od Benátek. Raději upřesním, že nad Jizerou. Každý si mě zapamatuje, měřím přes dva metry a je se mnou vždycky legrace. Mojí velkou vášní je hned po rodině dopravní letectví, kiting a jsem také velitel tankového klanu ve hře World of Tanks. Letěl jsem skoro vším možným (dokonce i vzducholodí) a celkem obstojně jsem pilotoval Boeing 737 v pohyblivém simulátoru na Ruzyni.