Jan Navrátil: otevřenost, profesionalita i lidskost

Obchodní ředitel a člen představenstva TOTAL SERVICE Jan Navrátil je workoholikem, kterého žene kupředu touha posouvat firmu – za nejdůležitější však považuje svůj tým a naplňuje ho růst a vývoj kolegů po profesní i lidské stránce.
Jan Navrátil: otevřenost, profesionalita i lidskost

Zásadní je pro něj nejen otevřenost a profesionalita, ale i lidskost, díky které dokáže přetavit obchodní vztahy na vztahy přátelské. Přečtěte si, co považuje za svůj největší úspěch, kdo je pro něj největší inspirací i to, jak nejraději tráví svůj volný čas.

 

Co je hlavním důvodem, že v TOTAL SERVICE pracuješ už deset let?

Už před deseti lety jsem viděl, že máme možnost toho hodně dokázat a z tehdy malé firmy vybudovat silnou a stabilní společnost. To mě motivovalo se maximálně sžít s firmou a ve spolupráci s kolegy začít TOTAL SERVICE posouvat kupředu. Tím hlavním důvodem, proč jsem stále v TOTAL SERVICE, je tým lidí, který firmu pohání. Mám vždy velkou radost, když vidím vývoj a vzestup u spousty kolegů.  Důležitým hnacím motorem je pro mě i pozitivní zpětná vazba od našich klientů, která mě naplňuje optimismem, že jdeme stále správným směrem. Zároveň si dovolím tvrdit, že je naší silnou stránkou i schopnost poučit se z negativní zpětné vazby, která nám umožňuje dále růst a zlepšovat se. TOTAL SERVICE se pro mě stal výzvou i závazkem, a to vzhledem ke kariérnímu postupu, který mi umožnil. Poslední výraznou změnou byl vstup do představenstva společnosti, jednalo se o příležitost, které si velice vážím. TOTAL SERVICE je pro mě zkrátka srdcovou záležitostí a maximálně se snažím přispět k fungování firmy a strategickému rozhodování.

 

Kdo nebo co je pro tebe největší inspirací během tvého působení v TOTAL SERVICE?

Jak již jsem naznačil výše, je pro mě inspirací náš tým a na něm postavená služba. Rád sleduji vývoj jednotlivců a jejich zvětšující se vliv na fungování služby i firmy. Vždy jsem rád, když se nám podaří akvizice obchodníka či technika, a to, jak nás nový člověk dokáže jako firmu obohatit znalostně a následně i obchodně. Inspirací jsou pro mě i názory jednotlivců, rád s kolegy probírám firemní záležitosti a snažím se s nimi najít možné směry lepšího zapojení či pro zlepšení obecně. Jsem rád za každou zpětnou vazbu od týmu.

 

Co si myslíš, že klienti nejvíc oceňují na spolupráci s TOTAL SERVICE?

Otevřenost, profesionalitu, ale i lidskost. Nikdy jsme nebyli jen „dodavatelé“ a dovolím si konstatovat, že ze spousty našich klientů, se po nějaké době stali naši přátelé a už dávno s nimi neřešíme jen obchod. Když se otevřenost, profesionalita a lidský přístup propojí dohromady, neřešíme pouze IT klientů. Řešíme naše společné IT, kdy se TOTAL SERVICE stává součástí profesního života našich klientů. To je za mě to zásadní.

 

Co si myslíš, že mají tví klienti nejvíc rádi na spolupráci s tebou?

Odpověděl bych stejně jako na předchozí otázku. Snažím se firmu správně reprezentovat a držet hodnoty, na kterých firma stojí a které klienti oceňují. Určitě je pro mě výhodou znalost IT, neřeším jen prodej, ale snažím se to, co prodávám, i znát a být pro klienty zdrojem informací, což mnozí z nich oceňují.

 

V IT segmentu je velká konkurence, jakým způsobem se TOTAL SERVICE odlišuje?

Věřím, že umíme klientovi stále nabídnout to, co jiní ne, a sice komplexnost poskytovaných služeb – samostatně i v kooperaci se sesterskými firmami. Držíme si vysokou úroveň znalostí a kompetencí v rámci týmů. Snažíme se maximálně pomoci klientovi s rozvojem a plánováním IT, nejsme „udržovači“ ani „hasiči“. To znamená, že jsme proaktivní a snažíme se dodržovat rychlé reakce. K tomu jsou naše služby ostatně směrovány i rolemi, které poskytujeme v rámci našich kontraktů. Zájemcům o naše služby vždy rád jejich rozsah a možnosti blíže představím v rámci úvodní schůzky.

   

Jaký je tvůj největší úspěch v TOTAL SERVICE?

Za úspěch považuji každého nového klienta, kterého získáme, ať se jedná o nasazení našeho SLA či projektovou dodávku. Dále beru jako úspěch náš tým, který se nám daří vhodně doplňovat, a i interní spolupráci dále posouvat. Rád jsem i za karierní progres, který se mi podařil, a doufám, že se nám společně podaří TOTAL SERVICE dále posouvat minimálně dalších 25 let.

Co tě na práci nejvíc baví?

Kolegové vědí, že jsem workoholik. Firma je pro mě na prvním místě a co mě baví nejvíce? Komunikace s klienty, interní komunikace v rámci týmů, hledání prostoru pro rozvoj IT našich klientů, pocit, kdy úspěšně dokončíme projekt a vidíme vedle sebe spokojeného klienta. Rád firmu představuji potenciálním klientům a ukazuji výhody kooperace s námi. Baví mě vše, co je spojené s obchodem, a to včetně akcí, pracovních obědů i večeří.

Co tě naopak nejvíc štve?

Když se nám nepodaří nějakou příležitost zobchodovat. Měl bych napsat i hodně času, který práce zabere i z osobního života, či stres, ale obojí se pojí s pracovní náplní a v konečném důsledku to pro mě v zásadě není negativum.

 

Prozraď na závěr něco o sobě, kdo je Honza?

Žijeme s přítelkyní v rodinném domě a staráme se o přerostlého psího křížence. Mám rád přírodu a většina našich dovolených je složená z cestování, objíždíme ČR a přilehlé státy, kde se snažíme projít maximum zajímavých lokalit. Rád se projedu i na kole, miluji dobré jídlo a pití. Mezi mé oblíbené kratochvíle patří posezení s přáteli, kdy nad sklenkou dobrého nápoje rozjímáme o životě. Nepohrdnu ani koncertem mých oblíbených kapel. V MHD dobách jsem se považoval za vášnivého čtenáře, ze kterého se stal vášnivý sběratel knih po přesedlání do služebního automobilu. Čtení se tak přesunulo na pole displejů čehokoli, co má vestavěný prohlížeč. Dále jsem poslední léta začal sbírat LPčka. Dříve jsem i rád hrával na PC, na což už na(ne)štěstí není čas a raději upřednostním dobrý film či se nechám strhnout ke sledování seriálů, kdy následně čelím tlaku na jejich „dokoukání“. Velkou relaxací je pro mě řízení auta při dunění hudby, a nakonec nesmím opomenout AC Sparta Praha – to je také srdcovka.

 

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800