Jak funguje Service Desk?

Service Desk je služba, bez které se dnes moderní firma neobejde. Právě zde se přijímají veškeré požadavky od zákazníků a cíleně se tu i řeší. Aby vše probíhalo co nejsnáze a klienti dostávali své odpovědi co nejrychleji, je třeba mít IT Service Desk pevně v rukou.
Jak funguje Service Desk?

Fungující Service Desk můžete mít jenom v případě, že víte, co dělá a jak ho správně využívat. Podívejte se, jak funguje IT Service Desk TOTAL SERVICE, i na to, čím se liší od klasického helpdesku.

Co je Service Desk?

Service Desk je v podstatě komunikační centrum, kam si zákazníci chodí pro pomoc a rady od svých poskytovatelů služeb IT. Bez ohledu na to, o jakou formu řešení nebo požadavku se jedná, je cílem Service Desku poskytovat vysoce kvalitní služby v co nejkratším možném čase.

Aby bylo řešení požadavků efektivní, je potřeba mít službu neustále k dispozici, jedině tak je možné všechny požadavky rychle a efektivně odbavovat. Základem jsou vyškolení administrátoři, kteří dokážou většinu problémů vyřešit už při prvním kontaktu s klientem. Právě tohle je hlavní důvod, proč se firmy často rozhodují pro IT Service Desk outsourcing, není totiž v jejich silách takto komplexní službu z vlastních zdrojů zajistit.

75% našich zákazníků
je s námi déle než 4 roky.
Přidejte se

Když se rozhodnete pro IT Service Desk outsourcing od TOTAL SERVICE, budete mít jistotu, že náš tým zkušených administrátorů zvládne na dálku efektivně vyřešit až 80 % požadavků. To je možné především díky tomu, že budete s administrátory Service Desku v přímém kontaktu a vaše požadavky se začnou ihned řešit. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím telefonu, webové aplikace nebo jednoduše e-mailem. Pro přímé řešení požadavků využívá náš Service Desk nástroje vzdálené správy IT včetně přístupu k centrální databázi přístupových účtů, splňující přísné požadavky na IT bezpečnost.

Co se na IT Service Desku řeší?

IT Service Desk pomáhá zákazníkům vzdáleně řešit IT problémy, servisní požadavky či incidenty, vytváří a spravuje znalosti a relevantní informace formou knowledgebase , nabízí samoobsluhu zákazníkům, kteří chtějí problémy řešit rychle a nezávisle, a poskytuje reporty o  efektivitě nástroje a služby.  Pravidelný reporting prací a plnění smluvních SLA jsou naprostou samozřejmostí.

Helpdesk vs Service Desk

Lidé mají tyto dvě služby často za totéž, avšak Helpdesk a Service Desk jsou trochu něco jiného. Helpdesk obvykle poskytuje reakci, pomoc,a informace či eskalace v případě na uživatelské nebo automaticky gnerované požadavky. Přestože hlavním cílem helpdesku je stejně jako u Service Desku odstraňování problémů, hlavním cílem Service Desku je poskytování služeb zákazníkům nebo uživatelům. Service Desky tedy poskytují výrazně širší škálu činností.

V našem pojetí je helpdesk uživatelsky přehledný webový nástroj, který slouží pro centrální evidenci všech požadavků a díky jeho přímé integraci s monitorovacím nástrojem Zabbix máte jistotu, že všechny hlášené události jsou řádně prošetřeny a zaevidovány. Vy se tak budete moci v klidu věnovat své práci a starost veškerou IT podporu můžete nechat na nás.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Máme řešení pro veřejný i komerční sektor

-
Plánujeme váš rozvoj ICT
-
Nastavíme ICT rozpočet
-
24/7 dostupnost a zastupitelnost
-
Nepřetržitá podpora L1–L3

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Zanechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, ozvěte se nám na telefonní číslo (+420) 270 002 811 nebo poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800