Hoďte starosti s IT už jednou provždy za hlavu aneb Service Desk a IT monitoring pro zefektivnění firemních procesů

Zkusili jste to vypnout a zapnout, ale zařízení stále nefunguje, jak má, a vy potřebujte poradit? Usnadněte svým zaměstnancům řešení takových situací díky Service Desku, nebo jim dokonce předcházejte pomocí IT monitoringu. Vysvětlíme vám, jak se tyto služby liší a proč je využívat.
Hoďte starosti s IT už jednou provždy za hlavu aneb Service Desk a IT monitoring pro zefektivnění firemních procesů

Patříte mezi podnikatele, kteří se chtějí v klidu věnovat svému byznysu a nebaví je řešit všechny – nikdy nekončící – starosti ohledně IT? Nebo jste malá firma, která si nemůže dovolit provozovat celé IT oddělení, ale zároveň se nevyhne řešení technických problémů?

Co kdybychom vám řekli, že tu bude někdo, na koho se můžete s technickými problémy kdykoliv obrátit a on je během chvilky vyřeší, aniž byste ho museli zaměstnávat? Zní to dobře, že? K tomu přesně slouží Service Desk outsourcing.

 

Co je Service Desk a monitoring IT?

Service Desk je místem, na které se můžou kdykoliv obrátit uživatelé, kteří potřebují pomoc s IT problémy. Když ve vašem počítači něco nefunguje, jak má, jednoduše se obrátíte na Service Desk a tamní specialisté problém co nejrychleji vyřeší.

Pracují prostřednictvím systému správy tzv. „ticketů“ (tedy požadavků od uživatelů). Když zaznamenáte nějaký technický problém, pošlete na Service Desk ticket, který se přiřadí příslušnému pracovníkovi a on se daným problémem začne zabývat.

IT monitoring se pak zaměřuje na sledování a sběr dat o výkonu a stavu IT infrastruktury, čímž dokáže vzniku problémům s IT účinně předcházet.

 

Jak vám tyto služby pomůžou s efektivitou práce?

Service Desk v kombinaci s IT monitoringem tvoří velmi efektivní „kombo“, které optimalizuje firemní procesy a normalizuje workflow:

1. Rychlejší řešení problémů

Díky Service Desku máte jistotu, že jakékoliv řešení vyvstalého problému s IT bude vyřešené za nejkratší možnou dobu. Vyhnete se tak situacím, kdy byste složitě sháněli kvalifikovaného IT pracovníka, který by měl čas až za několik dní. Na Service Desku se vám budou s největší pravděpodobností věnovat už během pár hodin.

2. Předcházení problémům

Pokud se rozhodnete využívat IT monitoring, budou specialisté proaktivně řešit všechny případné potíže ještě dávno předtím, než vyvstanou, a vy tak máte největší možnou garanci, že nic nenaruší průběh práce vašich zaměstnanců.

Detekce a řešení potenciálních problémů s IT infrastrukturou povede ke zkrácení doby výpadku a vylepšení dostupnosti služeb pro uživatele.

→ Tip: Přečtěte si více o monitoringu IT promocí softwaru Zabbix.

3. Vylepšení procesů

V případě, kdy se na Service Desku některé vaše příchozí tickety opakují, poznají pracovníci, že se jedná možná o nějaký komplexnější problém, který by bylo dobré řešit, aby se potíže už znovu neobjevily. Navrhnou tedy postup, jak situaci napravit odstraněním kořenové příčiny, a vše zařídí. Můžou tak vylepšit neefektivní postupy, které jste dosud neregistrovali (nebo si s nimi nevěděli rady).

 

Jak outsourcovat Service Desk?

Když se rozhodnete Service Desk outsourcing u TOTAL SERVICE, budete mít jistotu, že náš tým zkušených administrátorů zvládne na dálku efektivně vyřešit až 80 % požadavků už během prvního dne. Podívejte se, co nabízíme a kontaktujte nás, rádi se staneme vaší pravou rukou ve světě IT.

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice