BigFix

Bezpečnostní a provozní týmy IT stojí před obrovským úkolem zůstat krok před neustále se vyvíjejícími hrozbami. Pokud se hrozba stane veřejnou, týmy musí stanovit priority a zavést preventivní a nápravná opatření na koncových zařízeních. Správci musí mít možnost vidět a ovládat všechna koncová zařízení bez ohledu na jejich umístění, typ připojení nebo stav.
BigFix

S řešením endpoint management mohou IT provozní a bezpečnostní týmy spolu efektivněji spolupracovat, aby se snížilo riziko a provozní náklady, mohou vynucovat dodržování bezpečnostních nastavení, zvyšovat produktivitu a zlepšovat bezpečnostní pozici organizace tím, že vědí o možných hrozbách na koncových stanicích v reálném čase.

Pokud si kladete otázku, co vše by měl umět endpoint management systém, mohli byste narazit na tyto funkce:

  • Device Discovery
  • Power Management
  • Inventory and Software Usage Analysis
  • Security Policy Enforcement
  • Compliance Analytics and Reporting
  • Patch Management
  • Remote Desktop Control
  • Operating System Deployment and Software Distribution
  • Server Automation

Všechny tyto funkce nabízí software od společnosti HCL s názvem BigFix.

Proč BigFix?

  • Konsolidace – jedna platforma pro správu a zabezpečení všech koncových bodů. Podporuje všechny běžně používané operační systémy.
  • Compliance – nepřetržité vynucování dodržování bezpečnostních a konfiguračních nastavení pomocí předem připravených out-of-the-box security checks v souladu s průmyslovými standardními bezpečnostními benchmarky publikovanými CIS, DISA STIG, USGCB a PCI-DSS.
  • Automatizace – BigFix automatizuje mnoho rutinních operací. K dispozici je více než 500 000 hotových „fixletů“, které tým BigFix je průběžně aktualizuje (více jak 130 aktualizací za jeden měsíc).
  • Optimalizace procesů – zefektivňuje a standardizuje procesy na správu koncových stanic.
  • Visibilita a kontrola – jednotná platforma na správu koncových stanic, která podporuje Windows, Linux, UNIX, macOS, iOS, iPadOS a Android a umožňuje zobrazení všech koncových stanic a jejich okamžitou správu z jednoho uživatelského rozhraní.

Je tedy vhodný pro všechny organizace, které se potýkají s efektivní správou všech koncových stanic při minimalizaci nákladů na IT.

Co BigFix přinese?

  • Patch management operačních systémů i SW třetích stran – BigFix dodává záplaty pro mnoho z nejpopulárnějších softwarových balíčků. Kromě toho BigFix také dodává záplaty pro třetí strany, jako jsou prohlížeče, JAVA nebo Adobe. Pomocí BigFix Fixlets mohou organizace nasadit opravy rychleji.
  • Otevřenou platformu – tým BigFix, uživatelé BigFix, obchodní partneři HCL a vývojáři vytvářejí a sdílejí kromě záplat i fixlety automatizující mnoho rutinních úkolů a činností.
  • Integrace – Tým BigFix a partneři poskytují různé integrace a služby, které mohou zlepšit produktivitu zaměstnanců a zvýšit návratnost investic do BigFix. Mezi integrační partnery patří ServiceNow, IBM, Tenable, Qualys a další.
  • Vysoce škálovatelná architektura – jeden BigFix server pro správu může spravovat až 250 000 fyzických a virtuálních koncových stanic. Agenty BigFix mohou být nasazeny na serverech, počítačích, noteboocích, ale i na specializovaných zařízeních, jako jsou zařízení prodejních míst (POS) a samoobslužné kiosky.
  • Agent-based a agentless technologie – BigFix nabízí agenta pro Windows, Windows 10, UNIX, Linux a macOS. Agent zabezpečuje stahování oprav, konfigurací a dalšího obsahu do koncového bodu v reálném čase. Dále provádí neustálé hodnocení a prosazování bezpečnostních zásad. BigFix také poskytuje agentless správu pro koncové body Windows 10, macOS, iOS a Android.
  • Spolehlivost – protože agenty BigFix jsou nezávislé na službách jako je LDAP, Active Directory nebo WSUS, jsou spolehlivé, odolné a vyžadují minimální technickou podporu. Dynamické omezení šířky pásma umožňuje BigFixu spolehlivě spravovat koncové body i na vzdálených místech často s pomalejším připojením.
  • Služby TOTAL SERVICE lze využít k urychlení implementace.

BigFix „rodina“

Zákazníci BigFix mají konsolidované IT nástroje a agenty koncových bodů. Zároveň podporují nové výzvy, jako je například dlouhodobější práce z domova.

  • BigFix Lifecycle – poskytuje automatizovaný a zjednodušený proces implementace různých oprav napříč platformami Windows, UNIX, Linux, macOS. BigFix Lifecycle také zahrnuje OS provisioning, software deployment, remote control, server automation, power management, BigFix Modern Client Management, BigFix Insights, and BigFix Insights for Vulnerability Management.
  • BigFix Compliance – nepřetržitě vynucuje na koncovém bodu konfiguraci v souladu s tisíci předpřipravenými bezpečnostními zásadami v souladu s průmyslovými standardy publikované CIS, DISA STIG, USGCB a PCI-DSS. BigFix Compliance také zahrnuje BigFix Modern Client Management, BigFix Insights and BigFix Insights for Vulnerability Remediation.
  • BigFix Inventory – snižuje čas potřebný k provádění komplexní inventarizaci softwarových aktiv pro účely sladění licencí. Poskytuje cenné informace o tom, kde a na jakém koncovém bodě je software nasazen, spolu s tím, jak je tento software používán. BigFix Inventory snižuje roční výdaje na software, zmírňuje pokuty za nedodržení licence a pomáhá identifikovat neautorizované rizikové softwary pro jejich případné odstranění.
  • BigFix Insights – umožňuje týmům rychlý pohled na data napříč tradičními on-premise, cloud a MDM API spravovanými koncovými body. BigFix Insights využívá Business Intelligence (BI) nástroje pro vytváření přehledů, které poskytují okamžité a přizpůsobené reporty.
  • BigFix Insights for Vulnerability Remediation – zkrátí čas od zjištění zranitelnosti do sanace prostřednictvím přímé integrace s řešením třetí strany pro správu zranitelnosti (podporuje Tenable nebo Qualys).

BigFix shrnutí

TOTAL SERVICE vám zajistí kompletní viditelnost koncových bodů, která zahrnuje tradiční koncové body (PC, notebooky atd.), ale i koncové body v cloudu.

TOTAL SERVICE vám zajistí zjednodušenou správu konfigurace koncových zařízení prostřednictvím zásad a opatření s cílem snížit náklady a čas potřebný k zabezpečení zařízení (např. zásady hesel, uzamčení zařízení, vymazání zařízení atd.)

TOTAL SERVICE vám zajistí Zero-Touch Provisioning pro „vzdálené zaměstnance“, nasazení softwaru, certifikátů VPN a zároveň zlepšení bezpečnosti ve vaší organizaci.

Řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Nemusíte na nic čekat a rovnou si můžete vyzkoušet, jak se pracuje s naším rozhraním. Máte-li však ještě nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.
Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice
-

Recepce:
(+420) 270 002 811

Hot-line 24/7/365
(+420) 270 002 800