Novinky

Přinášíme vám novinky a aktuální zprávy ze života naší společnosti. Neustále se zdokonalujeme a získáváme certifikáty v nejnovějších technologiích a ISO normy. Přinášíme tím konkurenční výhody, zlepšování procesů a posilování důvěryhodnosti u našich klientů i dodavatelů.

  • Zabbix je známý open source software určený pro dohled nad prvky IT infrastruktury, cloudu i aplikacemi. Jedná se o software poskytovaný zdarma a jeho instalační balíček si může stáhnout každý.

    Společnost TOTAL SERVICE a.s., – člen Open-source Aliance a Zabbix Certified Partner, se více než 15 let zabývá implementacemi Zabbix platformy pro své zákazníky a sama jej využívá pro monitorování desítek datacenter a tisíců infrastrukturních prvků v rámci svých servisních kontraktů. Pro Open-source Alianci tak přináší řešení připravené pro rychlou implementaci u klientů a to včetně základní podpory zdarma i volitelné komerční podpory v českém jazyce. Nabídka obsahuje hotové šablony pro okamžité nasazení monitoringu rozmanité škály infrastruktur i aplikačního portfolia v organizacích státní správy a samosprávy.

    Máte-li zájem o pomoc při nasazení Zabbix platformy zdarma nebo jen požadujete více informací, neváhejte kontaktovat našeho partnera na adrese www.totalservice.cz/zabbix.

  • SUTOL konference 2019

    28.listopad.2019

    Ve čtvrtek 21. listopadu 2019 se TOTAL SERVICE aktivně zúčastnil akce SUTOL Konference 2019, která se konala v Praze v konferenčním centru Green Point. Akce, která je zaměřena na Collaboration software firmy HCL se zúčastnilo takřka 130 účastníků od českých a slovenských zákazníků využívajících Collaboration software HCL nebo partnerů, kteří tento SW dodávají. Česká „user grupa“ SUTOL patří mezi nejpočetnější a nejloajálnější regionální skupiny uživatelů produktů HCL Digital Solutions. Tento fakt potvrzuje také skutečnost, že SUTOL konference se účastní i generální ředitel Digital Solutions a další nejvyšší manažeři.

    Za TOTAL SERVICE se konference účastnil Martin Hansgut, který zde měl přednášku na téma „HCL Domino a MS Active Directory“ ve které účastníkům předal informace o nové možnosti synchronizace uživatelských profilů a skupin z Active Directory do Domino directory. Společnost TOTAL SERVICE se tak prezentovala dalším potencionálním zákazníků.

  • Letošní rok je bohatý na účast TOTAL SERVICE na nejrůznějších technologických konferencích. Začátkem listopadu jsme již poněkolikáté navštívili konferenci VMworld, která proběhla v Barceloně. Leader na poli virtualizace a jeho technologičtí partneři nám opět ukázali, jak rychle se celý svět virtualizuje a zrychluje. A hned další jsme navštívili konferenci o Internetu věcí a digitální transformaci IoTinAction, kterou pořádala v polovině listopadu firma Microsoft ve varšavském kongresovém centru Hilton. Seznámili jsme se s nejnovějšími nástroji na provozování a správu IoT zařízení, Intelligent Edge i cloudovými nástroji, jmenovitě s MS Azure Stack, MS Azure IoT Central, nástroji umělé inteligence a strojového učení – MS Azure AI a MS Azure ML i s nástroji MS Mixed Reality Stack. Jako Microsoft Gold Partner máme k těmto technologiím přístup a již je testujeme.

    https://www.facebook.com/Total-Service-as-200185283356688/

     

  • Jaromír Žák se od 1. října 2019 stal provozním ředitelem společnosti TOTAL SERVICE a.s.. V roce 2006 nastoupil do firmy na pozici technického ředitele, kterou bude zastávat ještě do konce roku 2019. V nové funkci se již nyní plně věnuje řízení chodu firmy především směrem dovnitř. Nadále bude úzce spolupracovat s technickou divizí, ale také s obchodem a marketingem společnosti.

     

  • Poprvé jsme se letos jako Certified Partner zúčastnili konference Zabbix Summit 2019 v Rize. Systém Zabbix je jedním ze základních stavebních kamenů, na kterých stojí poskytování našich služeb. Program byl bohatý, experti ze Zabbix SIA nám představili novinky v poslední verzi Zabbix 4.4, navázali jsme nová přátelství a viděli velmi užitečné případové studie a produkty využívající Zabbix. Pro nás velmi inspirující a užitečné pro náš technický I produktový rozvoj. A Riga je moc krásné město.

    Příští rok v červnu se navíc uvidíme na partnerském setkání v Brně.

    https://www.zabbix.com/events/zabbix_summit_2019

  • CSIRT tým TOTAL SERVICE se stal součástí sítě Trusted Introducer. Toto celosvětové společenství je páteřní organizací, která certifikuje bezpečnostní týmy dle jejich prokázaných znalostí. Organizace navíc svým členům poskytuje zázemí pro řešení všech druhů událostí. Jsme na naše kolegy pyšní, protože toto členství nám umožňuje zlepšovat námi poskytované služby v oblasti kyberbezpečnosti a zároveň je oceněním toho, co jsme dosud dělali a děláme.

    https://www.trusted-introducer.org/directory/teams/ts-csirt.html 

  • V prestižním žebříčku nejúspěšnějších ICT společností v ČR, který každoročně uveřejňuje vydavatelství IDG v česko-anglické publikaci, se TOTAL SERVICE a.s. zařadil na skvělé 31. místo. TOP 100 ICT společností je publikace mapující trh informačních a komunikačních technologií v ČR. Obsahuje také značné množství unikátních informací z trhu ICT. 

    TOP 100 ICT společností v České republice

  • Monitorovací systém Zabbix je jedním ze základních pilířů poskytování našich služeb. TS Monitoring slouží klientům i nám k sledování tisíců parametrů a událostí v reálném čase a varuje před potenciálními výpadky systémů. Tím výrazně přispívá ke zlepšení kvality našich služeb. Zpracování dat z monitoringu nám umožňuje reagovat na historii a trendy daných událostí.  Samozřejmostí je sledování nejen ICT systémů, ale i environmentálních čidel v datových centrech či sídlech klientů.

    Certifikace našich seniorních techniků a užší spolupráce s firmou ZABBIX LLC je tak logickým vyústěním našeho současného i budoucího vývoje dohledových systémů.

    Jsme certifikovaný partner firmy Zabbix

     

  • Díky firmám CISCO ČR a Alef Nula jsme měli možnost nahlédnout pod pokličku vývoje kolaboračních a konferenčních technologií firmy Cisco v R&D lokalitě blízko norského Osla. Dostali jsme víc, než jsme čekali – zejména místní průvodkyně celým dnem  paní Annemarie – se o naši středoevropskou výpravu partnerů perfektně starala. Vyslechli jsme si několik zajímavých přednášek o minulosti (Tandberg), současnosti i budoucnosti a vizích vývoje těchto technologií a měli možnost si osahat veškerá konferenční zařízení rodiny Cisco Webex. Zajímavá byla také ukázka SMART zasedačky, kdy ze zařízení Webex je díky otevřenému API možné ovládat i další technologie v místnosti nebo celé budově – světla, žaluzie, přídavné kamery apod.

    Viděli jsme i testovací suterénní prostory, kde jsou zařízení vystavována mechanickému i klimatickému namáhání a kde jsou vyslyšeny a zapracovávány zákaznické připomínky k designu a funkcionalitě systémů. Vznesli jsme tedy požadavek na zařazení tlačítka ON/OFF k webex boardu.

    Odnesli jsme si mj. i to, že trendem ve vývoji konferencí jsou oproti předchozím letům spíše menší a individuální místnosti (huddle spaces) a podle toho jsou vyvíjeny i budoucí desktop modely. Ty jsou ovšem zatím v tajné fázi vývoje.

    Naši zákazníci se mohou těšit na špičková konferenční řešení, jejichž cena je ospravedlněna grafickým výkonem, ergonomií, skvělým zvukem a hlavně univerzálností a propojováním do ostatních – i konkurenčních – kolaboračních systémů. 

    Velké poděkování patří Lině a Ivanovi z Cisca za organizaci oficiálního i neoficiálního programu a za vždy čerstvého lososa  –  těšíme se na další spolupráci. 

    A propos  –  navrhněte si vybavení pro své zasedačky sami na https://projectworkplace.cisco.com/!

  • Přemýšlíte o přechodu do cloudu? Nebo už cloudové řešení máte, ale nevyhovuje vám? Jak je to s bezpečností v cloudu? Navštivte náš seminář a zjistíte, zda pro vás cloud je, či není vhodný.

    Středa 15. 5. 2019 od 9:30
    Truhlárna - Event Room, Šaldova 5, Praha 8, Karlín 


    Na co se můžete těšit? 

    V první prezentaci od Cloud4com vám předvedeme, co je to vlastně hybridní cloud, jaké jsou jeho možné kombinace a jak to v praxi všechno funguje. Ukážeme vám, jak v Cloud4com zajišťují flexibilitu a garantují dostupnost.

    Co se děje s firemními daty, když se nedíváte? Každá firma pracuje s citlivými daty. Ať už jsou to osobní údaje, strategické plány nebo různé podoby duševního vlastnictví. Jak data účinně ochránit? TOTAL SERVICE a Safetica vám tuto otázku zodpoví.

    V prezentaci od společnosti Veeam Software se dozvíte, jak vám může zálohovací řešení pomoci s adopcí cloudových služeb, jak efektivně a levně ukládat dlouhodobé zálohy mimo vaši lokalitu a na řadu přijde i problematika disaster recovery. 

    Program semináře:
    09:30 – 10:00   Registrace 
    10:05 – 10:35   Hybridní cloud a jeho využití a výhody v praxi, Petr Renč, Cloud4com 
    10:40 – 11:10   Bezpečnost dat nejen v cloudu, Radim Navrátil, TOTAL SERVICE a Roman Zavadil, Safetica 
    11:15 – 11:45   Řešení Veeam v době cloudové. Martin Beran, Veeam
    11:45 – 12:00   Diskuse
    Akce bude ukončena obědem. 

    Vaši účast potvrďte na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

    Těšíme se na Vás!

     

  • Máme titul MICROSOFT GOLD COMPETENCY PARTNER.
    Tato kompetence garantuje naše znalosti nabízet zákazníkům možnost přeměnit svá datová centra tak, aby se staly flexibilnější, škálovatelnějí a hospodárnější. Jsme schopni vytvářet hybridní řešení, která překračují prostor a cloud.

    Klíčové technologie: System Center 2012, Windows Server virtualization and Hyper-V, Windows Server 2012/2016.

    "Partneři s Gold Competency reprezentují organizace, které prokázaly nejvyšší a nejkonzistentnější úrovně schopností a zkušeností v rámci určité oblasti řešení. Gold Competency jasně zákazníkům i jiným partnerům signalizuje špičkovou úroveň odbornosti partnerů. Dosažené kompetence dokladují hluboké znalosti, zkušenosti a loajalitu zákazníků k firmám s Gold Competency. Titul Microsoft Gold Competency Partner je pro zákazníky garancí profesionality a signalizuje nejvyšší kvalifikaci jako poskytovatele 'best-in-class' řešení."


  • S dětmi ze Sdružení na ochranu ohrožených dětí se moc veselé příběhy nespojují. Proto jsme se rozhodli udělat jim aspoň malou radost a pozvali jsme je do našeho Skyboxu v O2 areně na Putování s dinosauryy. A povedlo se :-).

    Sdružení na ochranu ohrožených dětí, z. s. (SOOD) vzniklo dne 17. 12. 2015 z iniciativy bývalých dlouholetých pracovníků Fondu ohrožených dětí, a jeho cílem je obnovit a provozovat alespoň některá zrušená pracoviště FOD, pokud to bude možné.
    Více o Sdružení najdete na www.sood.cz

  • ZVEŘEJNĚNÍ ROZHODNUTÍ O PŘEMĚNĚ LISTINNÝCH AKCIÍ NA ZAKNIHOVANÉ AKCIE

    VÝZVA K ODEVZDÁNÍ LISTINNÝCH AKCIÍ

    Představenstvo obchodní společnosti TOTAL SERVICE a.s., IČ: 25618067, se sídlem U Uranie 954/18, Holešovice, 170 00 Praha 7, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. značka B 23580 (dále jen „Společnost“) oznamuje svým akcionářům, že valná hromada Společnosti rozhodla dne 31. července 2018 o přeměně listinných akcií Společnosti na zaknihované akcie. Důvodem takového rozhodnutí je zákonný požadavek vycházející ze zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který v ustanovení § 48 odst. 7 stanoví požadavek, aby uchazeč o veřejnou zakázku, mající formu akciové společnosti, měl vydány výlučně zaknihované akcie. Bez schválení této změny by Společnost nebyla způsobilá účastnit se veřejných zakázek.

    V souvislosti s výše uvedeným představenstvo Společnosti vyzývá všechny akcionáře Společnosti, aby odevzdali Společnosti své listinné akcie, a to nejpozději do dvou měsíců ode dne zveřejnění tohoto rozhodnutí, jelikož tyto budou nahrazeny zaknihovanými akciemi. Odevzdávání akcií bude probíhat v sídle Společnosti v pracovních dnech v době od 9.00 do 16.00 hod, přičemž o odevzdání akcií bude vyhotoven a podepsán předávací protokol.

    Každý akcionář si za účelem zaevidování jeho zaknihovaných akcií musí zřídit majetkový účet u účastníka Centrálního depozitáře cenných papírů.

    Při odevzdání akcií je třeba:

    (i) předložit platné originály listinných akcií vydaných Společností;

    (ii) předložit platný průkaz totožnosti akcionáře nebo jeho řádně zmocněného zástupce;

    (iii) pokud je akcionář právnickou osobou, pak předložit originál či ověřenou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku nebo obdobného veřejného registru, v němž je akcionář zapsán (ne staršího tří měsíců);

    (iv) sdělit číslo majetkového účtu akcionáře zřízeného u účastníka Centrálního depozitáře cenných papírů, na který budou pak pro akcionáře zaknihované akcie zaevidovány;

    (v) pokud je akcionář zastoupen třetí osobou, pak předložit originál či úředně ověřenou kopii plné moci s úředně ověřeným podpisem akcionáře, která bude zmocněnce výslovně opravňovat k předání stávajících listinných akcií Společnosti, jakož i ke sdělení čísla majetkového účtu akcionáře u účastníka Centrálního depozitáře cenných papírů a provedení všech úkonů s tím souvisejících.

    Bude-li akcionář v prodlení s odevzdáním svých listinných akcií Společnosti a nebudou-li akcie odevzdány ani ve stanovené dodatečné lhůtě, prohlásí Společnost tyto akcie za neplatné.

    představenstvo společnosti TOTAL SERVICE a.s.

  • Vážení obchodní partneři,

    rok 2017 byl pro společnost TOTAL SERVICE s.r.o. nejúspěšnějším rokem ve své historii. Podařilo se nám zúročit dlouhodobé působení u našich stávajících zákazníků, využít nových moderních kancelářských prostor, získat nové zákazníky a rozšířit tým společnosti až na dnešních 85 zaměstnanců při dosažení ročního obratu 478 milionů Kč bez DPH.

    Společnost v říjnu 2017 oslavila 20 let od svého vzniku a právem se tak považujeme za důvěryhodného, předního poskytovatele služeb v oblasti externí správy informačních a komunikačních technologií. 

    Těchto úspěchů dosahujeme díky skvělému a stabilnímu týmu, jehož pevné jádro tvoří tým nejužšího managementu, jehož členové určují směr společnosti, ve stejném personálním složení, po dobu více než dvanácti let. Rozvoj a kvalifikace našich zaměstnanců, stejně jako jejich aktivní zapojení do zefektivnění činnosti společnosti, patří mezi hlavní přednosti naší firemní kultury.

    Nedílnou součástí naplňování strategických cílů TOTAL SERVICE a zákaznických potřeb je dlouhodobé partnerství s nadnárodními společnostmi, mezi něž patří především společnosti IBM, HPE, CISCO, LENOVO, MICROSOFT, VEEAM, VMWARE, ORACLE, DELL, EMC či FORTINET.

    Vzhledem k výčtu úspěšných zakázek společnosti je prokazatelné, že společnost dosahuje dobrých výsledků a je kvalitním a důvěryhodným partnerem v oblasti IT.

    Děkuji vám, našim zákazníkům a všem obchodním partnerům za jejich spolupráci a důvěru v TOTAL SERVICE, který má zájem o neustálé zlepšování svých služeb a tím i spokojenosti svých klientů. Poděkování patří také všem zaměstnancům naší společnosti za jejich výbornou práci, píli, nasazení a nápady.

    Přeji všem krásné Vánoce, hodně zdraví a šťasný nový rok 2018.

    Václav Novák, generální ředitel a jednatel společnosti

  • Přátelé, kamarádi, hudbymilovní obchodní partneři,

    Rok se s rokem sešel a my máme opět tu čest být partnerem hudebního festival IT Fest – a že je letos program opravdu vymazlený.

    Těšit se můžete na speciální vystoupení Wohnoutů, Waltari, Lucky Bílé, Arakainu a dalších super kapel!

    V rámci pátečního podvečera vystoupí mj. kapela DECLINE , jejíž téměř 25 letou součástí je náš technický ředitel Jaromír "Jerry" Žák.

    Celý program festivalu najdete zde IT FEST 2017.

    K dispozici bude veškeré zázemí, občerstvení a plocha pro postavení stanů.

    Prožijte s námi srpnový víkend na Olešku, těšíme se!  

  • Do nového partnerského programu IBM PartnerWorld jsme vstoupili na úrovni Gold Business Partner a obhájili tak dříve dosaženou úroveň Premier Business Partner.

  •  

    Obchodní výsledky roku 2016 v oblasti řešení zálohování virtuální infrastruktury a silné technické certifikace našeho týmu, nás posunuly na nejvyšší úroveň partnerství se společností Veeam. 

  • V měsíci říjnu jsme realizovali další významnou zakázku v oblasti Infrastructure as a Service (IaaS). Projekt, jenž jsme vyhráli v nadlimitní veřejné zakázce, představuje dodávku tříleté služby a technologií v hodnotě 15 milionů Kč bez DPH, a je postavený na technologiích CISCO HYPERFLEX. Součástí dodávky je i kompletní zprovoznění systémů VMware a napojení na Campus datacenter infrastrukturu České zemědělské univerzity v Praze. 

  • Jsme hrdým partnerem hudební akce ajťáků a pro ajťáky, ale i všechny ostatní příznivce informačních technologií. Kromě kapel, ve kterých vystupují na různé nástroje IT profesionálové různého pracovního zařazení, od ředitelů po šroubováky, Vám v pátek 20.6.2016 v Olešku u Prahy,  zahraje i PORTLESS. Kryštof Michal tuhle skupinu založil po soudních tahanicích o vlastnictví labelu Support Lesbiens, kde jako frontman od začátku působil.

     

  • Od roku 2016 jsme certifikovaní společností United Registrar of Systems (URS) na tyto normy: ISO 27001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 9001.

  • Světelná reklama v podobě loga, instalovaná včera na fasádu nového sídla TOTAL SERVICE, symbolicky zakončila projekt přestěhování firmy do nových kancelářských prostor. V budově Metropolitan building, na adrese U Uranie 18, sídlíme ve 4. patře o celkové rozloze 620m2. Patro je plně dedikované pro naše obchodní a technické týmy. Metropolitan building je šestipatrová kancelářská budova s dvěma podpodlažními garážovými patry a centrální recepcí v přízemí budovy. Těšíme se na Vaši návštěvu. 

  • V měsíci říjnu budeme realizovat významnou zakázku z oblasti systémů pro ukládání dat. Projekt, jenž jsme vyhráli v nadlimitní veřejné zakázce, představuje dodávku technologií v hodnotě necelých 28 milionů Kč bez DPH, a je postavený na technologiích IBM a LENOVO. Součástí dodávky je i kompletní zprovoznění systémů GPFS, TSM, HSM a IDM, včetně poinstalační podpory. Více v článku ... 

  • TOTAL SERVICE získal zajímavou zakázku v podobě dodávky 16 ks serverů a licenčního vybavení, včetně odborných služeb povýšení verzí a migrace veškerých dat (emailových schránek) MS Exchange 2013 Enterprise pro zákazníka Řízení letového provozu České republiky, s.p. 

  • Naše společnost splnila všechna kritéria a získala status IBM Storage Specialty na dalších 12 měsíců. Program IBM Storage Specialty je postaven tak, aby odměňoval vybrané business partnery IBM, kteří dělají výjimečné investice do školení a certifikací v růstových oblastech jako je Cloud, Analytics, Mobile, Social and Security(CAMSS), mohou poskytnout klientskou referenci a mají schopnosti prodávat úspěšně prodávat a rozvíjet IBM řešení.

  • V druhé polovině července změníme po 8 letech své sídlo. Dynamický růst počtu zaměstnanců přináší nové požadavky na specifické technické zázemí, získáme více reprezentativní prostory, tak i skladovací a podzemní parkovací kapacity. Nová adresa je nedaleko dnešnímu sídlu, tedy opět na Praze 7. Novým sídlem bude budova Metropolitan Building v ulici U Uranie, kde jsme podepsali nájemní smlouvu na minimálně 5 let a k dispozici nám bude celé čtvrté patro tj. cca. 600m2 kancelářské plochy. 

  • 12. února jsme do svého portfolia zařadili produkty společnosti ARUBA Networks, technologického lídra a jednoho z největších dodavatelů WLAN řešení.

  • TOTAL SERVICE získal prestižní ocenění 2015 Winner of an IBM Centre of Technical Excellence (CoTE) Award for Business Partners.