Novinky

Přinášíme vám novinky a aktuální zprávy ze života naší společnosti. Neustále se zdokonalujeme a získáváme certifikáty v nejnovějších technologiích a ISO normy. Přinášíme tím konkurenční výhody, zlepšování procesů a posilování důvěryhodnosti u našich klientů i dodavatelů.

  • Vážení zákazníci,

    vzhledem k aktuální situaci jsme pro vás jako smluvní partner společnosti První certifikační autorita, a.s. připravili nabídku naší mobilní certifikační autority, která zřídí ve vaší lokalitě - firmě nebo v bydlišti - komerční nebo kvalifikovaný certifikát z nabídky I. CA a umožní vám tak elektronicky podepisovat dokumenty.

    Díky TOTAL SERVICE je možné certifikáty získat kdykoliv a odkudkoliv, náš technik za vámi přijede a vše zařídí.

    Co je elektronický podpis či e-podpis a jaké jsou jeho výhody najdete ZDE.

     

  • Vážení zákazníci,

    jsme tu pro vás i v aktuální složitější době vyhlášeného stavu nouze. Rádi bychom vám pomohli připravit se na možnou nutnost zajistit vašim zaměstnancům přístup k firemním systémům z domova tak, aby omezení provozu vaší společnosti nebo výpadek vašich služeb byl co nejmenší.
     
    Pokud váš provoz vyžaduje omezení přítomnosti našich techniků, rádi vám naše služby poskytneme vzdáleně, samozřejmě při zachování smluvních parametrů a kvality poskytovaných služeb. V těchto dnech vás jednotlivě kontaktujeme a jsme připraveni reflektovat vaše požadavky na zabezpečení zaměstnanců i individuálních IT potřeb.
     
    Rádi bychom vás také informovali, že i my aktivně dbáme o zdraví našich zaměstnanců. Již před dvěma týdny jsme omezili sdružování našich techniků v kancelářích, cestování hromadnou dopravou a doporučili práci z domova všem zaměstnancům, u kterých je pracovní výkon na dálku proveditelný. U všech zaměstnanců, kteří se v kritickém čase vraceli ze zahraničí jsme zavedli preventivní karanténní opatření ještě před nařízením vlády.
     
    Jako váš dodavatel IT služeb vám doporučujeme zvážit následující opatření:

    Posuďte potřebu vzdáleného přístupu zaměstnanců do vašich interních IT systémů.

    Umožnění práce z domova může vyžadovat například:

    • dostupnost VPN připojení,
    • vyšší nároky na internetovou konektivitu k vašim systémům v kanceláři,
    • zajištění konektivity pro ty, kdo nemají doma žádné/spolehlivé internetové připojení (LTE modemy apod.),
    • vybavení zaměstnanců notebooky,
    • zajištění domácího tisku,
    • synchronizaci vybraných dat na pracovní stanice nebo lokální úložiště či do cloudu.

     
    Je opravdu nutné vykonávat veškeré činnosti v kanceláři?

    Zamyslete se nad řešením pro pořádání online schůzek:

    • nejen typu 1:1, ale i pro interní porady nebo jednání se zákazníky a business partnery pro více účastníků,
    • nejen komunikace chatem, ale i s možností audio/video přenosů a možností sdílení pracovní plochy a prezentace.

    Nabízíme vám zdarma použití licencí telekonferenčního systému Cisco Webex, který sami ve firmě používáme již několik let a který plně zajišťuje možnosti videokonference, schůzek, sdílení informací a hromadného vysílání či výuky až pro 200 lidí.
    Více o Cisco Webex řešení naleznete ZDE.
     
    Zvažte s dostatečným předstihem potřebu nového hardwaru.

    Protože již nyní zaznamenáváme zpoždění v dodávkách některých dodavatelů, je dobré si včas uvědomit:

    • Nastoupí vám nový zaměstnanec, který bude potřebovat IT vybavení?
    • Máte alespoň 1 sadu náhradních tonerů pro každou tiskárnu?
    • Máte záložní hardware nebo plány pro případ selhání některého z klíčových IT prvků?

    Akční kroky, které jsme preventivně provedli v souvislosti s množícími se kybernetickými útoky, zahrnují navýšený bezpečnostní a provozní  monitoring. Využíváme personální kapacitu, uvolněnou z podpory zákazníků v místě, pro rozšíření týmu bezpečnostního a provozního dohledu. Od pondělí integrujeme do dohledového centra 24/7 všechny zákazníky s platnou servisní smlouvou a budeme ověřovat kontaktní databázi osob pro řešení událostí ad-hoc. Tuto aktivitu nestavíme na základě jedné události ve FN Brno, ale na statistikách množících se kybernetických útoků v tu nejméně vhodnou chvíli a cílí na akutní nedostatek odborného IT personálu v Evropě. Aby mohli zaměstnanci přistupovat do systémů zaměstnavatele z domova, vznikají často rychlá a nepromyšlená řešení na úkor bezpečnosti. Například nesprávně vytvořený venkovní prostup do vašeho informačního sytému může způsobit obrovské škody. Nabádáme klienty, aby se poradili se svým IT partnerem předem a jsme připravení k maximální součinnosti. Toto platí nejen pro organizace státní správy, ale i v soukromém sektoru.  
     
    Pokud byste potřebovali jakoukoli konzultaci k výše uvedeným tématům, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás.

    S pozdravem
    Tým TOTAL SERVICE
    Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    +420 270 002 811

  • V současné situaci doporučujeme místo klasických schůzí, porad a jednání zvážit raději online schůzky. Jako partner společnosti Cisco jsme během krátké chvíle schopni u vás bezplatně zprovoznit telekonferenční systém Cisco Webex, který umožňuje videokonference, sdílení pracovní plochy a informací, či hromadné vysílání a výuku až pro 200 lidí. Účastníkům ke sledování stačí počítač nebo mobilní zařízení s připojením na internet. Jak technologie funguje si můžete prohlédnout ZDE.

    Více info najdete také v našem produktovém listu ZDE.

    Neváhejte se na nás obrátit v případě jakýchkoli dotazů, jsme vám k dispozici na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • Jako jeden ze sedmi komerčních společností v ČR se náš TS Computer Security Incident Response Team (TS CSIRT) stal 28. 02. 2020 akreditovaným Security Operations Center (SOC) týmem v komunitě Trusted Introducer. On-line ověření certifikace zde.

    CSIRT tým založený firmou TOTAL SERVICE a.s. je primárně zaměřený na pomoc při řešení bezpečnostních incidentů u komerčních, příspěvkových, neziskových a státních institucí. Pomáhá řešit incidenty ohrožující infrastrukturu a informační hodnoty společností. Pracuje také na tom, aby co nejvíce pomohli kybernetickým incidentům předcházet. Pro efektivní dosažení těchto cílů spolupracuje s dalšími CSIRT týmy u nás i v zahraničí.
    https://www.totalservice.cz/cs/csirt-tym

  • Tomáš Myslivec se od 1. ledna 2020 stal technickým ředitelem společnosti TOTAL SERVICE a.s. V roce 2010 nastoupil do firmy na pozici manažera pro klíčové zákazníky a od roku 2015 zastával pozici zástupce technického ředitele.

  • Infrastrukturní a serverová divize společnosti Lenovo (nazývaná také jako Lenovo Data Center Group – DCG) vyhlásila nejlepší partnery roku 2019. 
    A pro nás to znamenalo ocenění za největší storage obchodní případ v roce 2019.

  • Zabbix je známý open source software určený pro dohled nad prvky infrastruktury, cloudem i aplikacemi. Jedná se o software poskytovaný zdarma a jeho instalační balíček si může stáhnout každý.

  • SUTOL konference 2019

    28.listopad.2019

    Ve čtvrtek 21. listopadu 2019 se TOTAL SERVICE aktivně zúčastnil akce Konference SUTOL 2019, která se konala v Praze v konferenčním centru Green Point.

  • Letošní rok je bohatý na účast TOTAL SERVICE na nejrůznějších technologických konferencích. Začátkem listopadu jsme již poněkolikáté navštívili konferenci VMworld, která proběhla v Barceloně.

  • Zabbix

    08.listopad.2019
  • Od 1. října 2019 se stal provozním ředitelem společnosti TOTAL SERVICE a.s. Jaromír Žák. V roce 2006 nastoupil do firmy na pozici technického ředitele, kterou bude zastávat ještě do konce roku 2019.

  • Poprvé jsme se letos jako Certified Partner zúčastnili konference Zabbix Summit 2019 v Rize. Systém Zabbix je jedním ze základních stavebních kamenů, na kterých stojí poskytování našich služeb.

  • CSIRT tým TOTAL SERVICE se stal součástí sítě Trusted Introducer. Toto celosvětové společenství je páteřní organizací, která certifikuje bezpečnostní týmy dle jejich prokázaných znalostí.

  • V prestižním žebříčku nejúspěšnějších ICT společností v ČR, který každoročně uveřejňuje vydavatelství IDG v česko-anglické publikaci, se TOTAL SERVICE a.s. zařadil na skvělé 31. místo.

  • Monitorovací systém Zabbix je jedním ze základních pilířů poskytování našich služeb. TS Monitoring slouží klientům i nám k sledování tisíců parametrů a událostí v reálném čase a varuje před potenciálními výpadky systémů.

  • Díky firmám CISCO ČR a Alef Nula jsme měli možnost nahlédnout pod pokličku vývoje kolaboračních a konferenčních technologií firmy Cisco v R&D lokalitě blízko norského Osla.

  • Přemýšlíte o přechodu do cloudu? Nebo už cloudové řešení máte, ale nevyhovuje vám? Jak je to s bezpečností v cloudu? Navštivte náš seminář a zjistíte, zda pro vás cloud je, či není vhodný.

  • Máme titul MICROSOFT GOLD COMPETENCY PARTNER.
    Tato kompetence garantuje naše znalosti nabízet zákazníkům možnost přeměnit svá datová centra tak, aby se staly flexibilnější, škálovatelnějí a hospodárnější. Jsme schopni vytvářet hybridní řešení, která překračují prostor a cloud.

  • S dětmi ze Sdružení na ochranu ohrožených dětí se moc veselé příběhy nespojují. Proto jsme se rozhodli udělat jim aspoň malou radost a pozvali jsme je do našeho Skyboxu v O2 areně na Putování s dinosaury. A povedlo se :-).

  • ZVEŘEJNĚNÍ ROZHODNUTÍ O PŘEMĚNĚ LISTINNÝCH AKCIÍ NA ZAKNIHOVANÉ AKCIE

    VÝZVA K ODEVZDÁNÍ LISTINNÝCH AKCIÍ

    Představenstvo obchodní společnosti TOTAL SERVICE a.s., oznamuje svým akcionářům, že valná hromada Společnosti rozhodla dne 31. 7. 2018 o přeměně listinných akcií Společnosti na zaknihované akcie.

  • Vážení obchodní partneři,

    rok 2017 byl pro společnost TOTAL SERVICE, s.r.o., nejúspěšnějším rokem ve své historii. Podařilo se nám zúročit dlouhodobé působení u našich stávajících zákazníků, využít nových moderních kancelářských prostor, získat nové zákazníky a rozšířit tým společnosti až na dnešních 85 zaměstnanců při dosažení ročního obratu 478 milionů Kč bez DPH.

  • Přátelé, kamarádi, hudbymilovní obchodní partneři,

    Rok se s rokem sešel a my máme opět tu čest být partnerem hudebního festival IT Fest – a že je letos program opravdu vymazlený.

  • Do nového partnerského programu IBM PartnerWorld jsme vstoupili na úrovni Gold Business Partner, a obhájili tak dříve dosaženou úroveň Premier Business Partner.

  •  

    Obchodní výsledky roku 2016 v oblasti řešení zálohování virtuální infrastruktury a silné technické certifikace našeho týmu, nás posunuly na nejvyšší úroveň partnerství se společností Veeam. 

  • V měsíci říjnu jsme realizovali další významnou zakázku v oblasti Infrastructure as a Service (IaaS).

  • Jsme hrdým partnerem hudební akce ajťáků a pro ajťáky, ale i pro všechny ostatní příznivce informačních technologií.

  • Od roku 2016 jsme certifikovaní společností United Registrar of Systems (URS) na tyto normy: ISO 27001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 9001.

  • Světelná reklama v podobě loga, instalovaná včera na fasádu nového sídla TOTAL SERVICE, symbolicky zakončila projekt přestěhování firmy do nových kancelářských prostor.

  • V měsíci říjnu budeme realizovat významnou zakázku z oblasti systémů pro ukládání dat. Projekt, který jsme vyhráli v nadlimitní veřejné zakázce, představuje dodávku technologií v hodnotě necelých 28 milionů Kč bez DPH, a je postavený na technologiích IBM a LENOVO. Součástí dodávky je i kompletní zprovoznění systémů GPFS, TSM, HSM a IDM, včetně poinstalační podpory. 

  • TOTAL SERVICE získal zakázku v podobě dodávky 16 ks serverů a licenčního vybavení, včetně odborných služeb povýšení verzí a migrace veškerých dat MS Exchange 2013 Enterprise pro zákazníka Řízení letového provozu České republiky, s.p. 

  • Naše společnost splnila všechna kritéria a získala status IBM Storage Specialty na dalších 12 měsíců.

  • V druhé polovině července změníme po 8 letech své sídlo. Dynamický růst počtu zaměstnanců přináší nové požadavky na specifické technické zázemí, získáme více reprezentativní prostory, tak i skladovací a podzemní parkovací kapacity. Nová adresa je nedaleko dnešnímu sídlu, tedy opět na Praze 7. Novým sídlem bude budova Metropolitan Building v ulici U Uranie, kde jsme podepsali nájemní smlouvu na minimálně 5 let a k dispozici nám bude celé čtvrté patro tj. cca. 600m2 kancelářské plochy. 

  • 12. února jsme do svého portfolia zařadili produkty společnosti ARUBA Networks, technologického lídra a jednoho z největších dodavatelů WLAN řešení.

  • TOTAL SERVICE získal prestižní ocenění 2015 Winner of an IBM Centre of Technical Excellence (CoTE) Award for Business Partners.