Kariéra

 Aktuálně hledáme do našeho týmu nové kolegy a kolegyně na tyto pozice:

 

 

  • WINDOWS ADMINISTRATOR

    Pracovní úvazek: HPP/ DPP/ spolupráce na IČ

    Místo práce: Praha    |    Nástupní termín: dohodou

    ZOBRAZIT DETAILY
    SKRÝT DETAILY

    Do oddělení Front Office hledáme juniorní i seniorní kolegy/ně na pozice

    Windows Administrator

    Co děláme?
    • Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.
    • Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.
    • Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.
    • Klientské technologie jsou zajímavé a širokého spektra, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
    • Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.
    • Pocítíte je rozdíl oproti zaměstnání interního IT ve společnosti, kde jste jediný nebo jeden z mála techniků a jste nepostradatelný 24 hodin denně.
    • V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
    • Vedoucí oddělení pravidelně komunikuje se zaměstnanci a zaměřuje se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.
    • Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.
    Co nabízíme?
    • Absolventům a juniorním kandidátům zaučení na pozici
    • Práci ve velmi dobrém kolektivu
    • Klidné a příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích
    • Možnost školení a certifikací
    • profesní růst v rámci oddělení a organizace
    • Zajímavou práci pro velké společnosti na rozsáhlejších projektech
    • Dobré platové ohodnocení v závislosti na zkušenostech, které si přinášíte
     
    Ideální kandidát/ka by měl/a mít:
    • Znalost desktopových produktů Microsoft Windows XP/7/8/8.1/10, Office
    • Základní znalost serverových produktů společnosti Microsoft Server 2003/2008/2012, MS SQL, MS Exchange, Active Directory, Sharepoint
    • Orientaci v problematice operačních systémů a počítačových sítí
    • Příjemné vystupování osobně / po telefonu
    • Spolehlivost, pečlivost, vstřícnost
    • Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti
    • Dělat práci chytře, ne zbytečně tvrdě
    • Oceníme kolegy s praxí, ale i absolventy, které rádi zaškolíme

     

    V případě, že Vás naše nabídka zaujala, těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém nebo anglickém jazyce na jobs@totalservice.cz.

  • JUNIOR IT SPECIALIST / JUNIOR SYSTEM ADMINISTRATOR

    Pracovní úvazek: zkrácený úvazek/ dlouhodobá brigáda, s pozdější možností přechodu na hlavní pracovní poměr

    Místo práce: Praha    |    Nástupní termín: dohodou

    ZOBRAZIT DETAILY
    SKRÝT DETAILY

    Do oddělení Front Office hledáme juniorní kolegy/ně na pozici

     

    JUNIOR IT SPECIALIST / JUNIOR SYSTEM ADMINISTRATOR

      

    Co děláme

    Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie v místě zákazníka i vzdáleně.

    Ve službách se střídáme, znalosti si předáváme a vzájemně se obohacujeme.

    Vedoucí oddělení pravidelně komunikuje se zaměstnanci a zaměřuje se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.

    Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

     

    Požadujeme

    Znalost desktopových produktů Microsoft Windows

    Všeobecné znalosti hardwaru PC systémů

    Základní orientaci v problematice operačních systémů

    Příjemné a slušné vystupování osobně / po telefonu, komunikativnost

    Spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, týmový duch

    Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti

    Samostatnost při řešení problémů

    Zájem o problematiku IT oboru

     

    Náplň práce

    Technická podpora koncových uživatelů

    Koordinace prací s externím dodavatelem

    Podpora tiskových řešení

     

    Nabízíme

    Práci ve velmi dobrém kolektivu

    Pro studenty možnost dlouhodobé spolupráce a pozdějšího přechodu na HPP

    Zajímavou práci pro velké společnosti na rozsáhlejších projektech

    Dobré platové ohodnocení a balíček zaměstnaneckých výhod

    Spolupráci na DPP, IČO, popř. zkrácený HPP

     

    V případě, že Vás naše nabídka zaujala, prosím zašlete nám Váš strukturovaný životopis v českém nebo anglickém jazyce na jobs@totalservice.cz.

  • SENIOR SYSTEM ADMINISTRATOR

    Pracovní úvazek: HPP, možno i na ŽL s pozdější možností přechodu na hlavní pracovní poměr

    Místo práce: Praha    |    Nástupní termín: okamžitě

    ZOBRAZIT DETAILY
    SKRÝT DETAILY

     Pozice Senior System Administrátor

    V oddělení infrastruktury hledáme možná právě Vás.

    Co děláme:

    ·        Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.

    ·        Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.

    ·        Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.

    ·        Klientské technologie jsou zajímavé a širokého spektra, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.

    ·        Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.

    ·        Ve službách se střídáme, znalosti si předáváme a vzájemně se obohacujeme.

    ·        Vedoucí oddělení pravidelně komunikuje se zaměstnanci a zaměřuje se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.

    ·        Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

     

    Požadujeme

    • Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
    • Dobrou znalost serverových produktů společnosti Microsoft Server 2008/2012/2016, MS SQL, MS Exchange, Active Directory
    • Zkušenosti s instalací, správou a konfigurací virtualizace - VMware, HyperV....
    • Představu o tom jak fungují cloudy typu Azure, Office 365
    • Velmi dobrou orientaci v problematice operačních systémů a počítačových sítí
    • Příjemné vystupování osobně / po telefonu
    • Spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, týmový duch
    • Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti.

    Oceníme

    • Analytické schopnosti při řešení problémů
    • Znalost skriptování v Power shellu a další podobné metody automatizace správy
    • Znalost zálohovacích systémů fyzického HW i virtuálních strojů
    • Orientaci ve webových technologiích
    • Znalost anglického jazyka
    • Praxi v oboru
    • Přirozeně vysoké morální zásady

    Nabízíme

    • Velmi dobrý kolektiv
    • Zajímavou práci pro velké společnosti na rozsáhlejších projektech
    • Klidné a příjemné pracovní prostředí  - 2 roky nové kanceláře
    • Podporovaný profesní růst, možnost školení a certifikací
    • Týdenní lekce angličtiny se zahraničním lektorem
    • Dobré platové ohodnocení
    • 5 týdnů dovolené
    • Možnost práce z domova, sick days, stravenky v nominální výši 105 Kč
    • Příspěvek na penzijní pojištění
    • Notebook a mobilní telefon

    Dotazy a životopisy směřujte na: Ing. Jaromír Žák - jobs@totalservice.cz

  • Unix / Linux System Administrator

    Pracovní úvazek: HPP, možno i na ŽL s pozdější možností přechodu na hlavní pracovní poměr

    Místo práce: Praha    |    Nástupní termín: okamžitě

    ZOBRAZIT DETAILY
    SKRÝT DETAILY

    Pozice Unix/Linux Administrátor

    V oddělení infrastruktury naší firmy hledáme možná právě Vás.


    Co děláme:

    ·        Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury

    ·        Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury

    ·        Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení

    ·        Klientské technologie jsou zajímavé a širokého spektra, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.

    ·        Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci

    ·        Ve službách se střídáme, znalosti si předáváme a vzájemně se obohacujeme

    ·        Vedoucí oddělení pravidelně komunikuje se zaměstnanci a zaměřuje se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.

    ·        Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

    Požadujeme

    • Dobrou znalost serverových Linuxových distribucí rodiny Red Hat, nebo SUSE
    • Dobrou znalost služeb jako NAS, NFS, SAN, síťové služby
    • Orientace ve virtualizaci (VMware, RHEVM)
    • Velmi dobrou orientaci obecně v problematice operačních systémů a počítačových sítí
    • Spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, týmový duch
    • Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti.

    Oceníme

    • Analytické schopnosti při řešení problémů.
    • Znalost skriptování v shellu a další podobné metody automatizace správy
    • Znalost zálohovacích systémů
    • Orientaci ve webových technologiích
    • Znalost anglického jazyka
    • Praxi v oboru
    • Přirozeně vysoké morální zásady

    Nabízíme

    • Velmi dobrý kolektiv
    • Zajímavou práci pro velké společnosti na rozsáhlejších projektech
    • Klidné a příjemné pracovní prostředí  - 2 roky nové kanceláře
    • Podporovaný profesní růst, možnost školení a certifikací
    • Týdenní lekce angličtiny se zahraničním lektorem
    • Dobré platové ohodnocení
    • 5 týdnů dovolené
    • Možnost práce z domova, sick days, stravenky v nominální výši 105 Kč
    • Příspěvek na penzijní pojištění
    • Notebook a mobilní telefon

    Dotazy a životopisy směřujte na: Ing. Jaromír Žák - jobs@totalservice.cz

  • SERVICE DESK SUPPORT SPECIALISTA

    Pracovní úvazek: HPP, možno i na ŽL s pozdější možností přechodu na hlavní pracovní poměr

    Místo práce: Praha    |    Nástupní termín: okamžitě

    ZOBRAZIT DETAILY
    SKRÝT DETAILY

     Pozice SERVICE DESK SUPPORT SPECIALISTA - DO NAŠEHO ODDĚLENÍ HLEDÁME MOŽNÁ PRÁVĚ VÁS

    Co děláme:

     

    ·        Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.

    ·        Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.

    ·        Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.

    ·        Klientské technologie jsou zajímavé a širokého spektra, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.

    ·        Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.

    ·        Zajišťujeme vzdálenou správu infrastruktury pro významné zákazníky týmem řešitelů úrovně L1, L2.

    ·        Vedoucí oddělení pravidelně komunikuje se zaměstnanci a zaměřuje se na jejich potřeby, zejména pozičního a expertního růstu. Ten je u nás díky množství nových a zajímavých technologií jistý – pokud zaměstnanec chce.

    ·        Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

      

    Požadujeme:

    • Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office
    • Základní znalosti správy a konfigurace operačních systémů a počítačových sítí
    • Příjemné vystupování osobně / po telefonu, komunikační schopnosti na úrovni
    • Spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, týmový duch
    • Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti

    Oceníme:

    • Analytické schopnosti při řešení problémů
    • Praxi v oboru – zkušenosti s podporou uživatelů (on-site i telefonicky)
    • Znalost a zkušenosti v oboru správy serverů s operačními systémy Windows Server (2008–2016) či linux, virtualizace
    • Dobrou znalost anglického jazyka v psané i mluvené podobě
    • Přirozeně vysoké morální zásady, ochotu růst

    Nabízíme:

    • Velmi dobrý kolektiv
    • Zajímavou práci pro velké společnosti na rozsáhlejších projektech
    • Klidné a příjemné pracovní prostředí - 2 roky nové kanceláře
    • Podporovaný profesní růst, možnost školení a certifikací
    • Týdenní lekce angličtiny se zahraničním lektorem
    • Dobré platové ohodnocení
    • 5 týdnů dovolené
    • Možnost práce z domova, sick days, stravenky v nominální výši 105 Kč
    • Příspěvek na penzijní pojištění
    • Notebook a mobilní telefon

    Obecně:

    • Vhodné i pro studenty technických oborů (IT)
    • Pracovní doba – hodiny dle dohody, v rozmezí PO-PÁ 8.00 – 18.00
    • Forma spolupráce – HPP, ŽL, DoPP

    Dotazy a životopisy směřujte na: Ing. Jaromír Žák - jobs@totalservice.cz